• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

popicul

  • Membru din 28.07.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 96 in total
  • Lipseste din analiza amanuntul cu manevrele lor tactice care nu le ies nici cum. Se disuta ca Alonso a iesit pe 10 in Q 3 fiindca avea masina setata pentru ploaie. Au vrut sa fie smecheri si...... (Ca Redbull in Canada) Daca tot vroiau sa fie smecheri, de ce nu l-au scos pe Massa la schimbat gumele de ploaie cu un tur inaintea lui Hamilton. Sigur l-ar fi aruncat pe primul loc. Nu la masina sunt problemele, nici la piloti, este o problema, doar s-a auzit si in germania. Eu l-as fi executat pe desteptul ala care vorbeste la radio astfel incat toti sa inteleaga ca vorbesc cu dublu interes. Montezemolo si Domenicali aici ar trebui sa fie atenti. Uite cum se simte lipsa lui Jean Todt.
    VIDEO: Ferrari analizează rezultatele de la Spa-Francorchamps
  • Analizand in ansamblu situatia cu accidentul este mjlt mai clara. Cu cateva turururi inainte Button primeste un mesaj tactic de la boxe. Treci pe dif, selectorul transmisiei pentru a putea putea amana schimbarea gumelor pana se clarifica situatia cu ploaia, care ba venea ba nu venea. Din acel moment Hamilton se departa vizibil ( dupa incident acesta a si primit un mesaj de la boxe: Button si vettel au abandonat, ceilalti se apropie acuma de tine dar suntem cu ochhi pe ei) Vettel vazand ca este obstructionat de Button si stiind ca pe portiunile cu linii drepte nu are cum trece de Button a fortat, observand acolo o usoara ezitare la acesta. Whitmarsh normal ca il condamna pe Sebi, daca era la ei l-ar fi acuzat pe Button ca a cauzat incidentul .
    McLaren: "Vettel s-a comportat ca în cursele pentru juniori"
  • Daca la Hungaroring RBR era de ne ajuns avand o configuratie adcvata circuitelor lente la Spa si la Monza McLaren si Ferrari, masini gandite pentru circuite rapide au prima sansa.
    Button: "McLaren, avantajata la Spa-Francorchamps şi Monza"
  • Ai dreptate, singura sansa ca McLarenurile sa iasa in fata este ca Ferrari si RBR sa aiba probleme. Cam mult 4 amortizoare. F duct, singurul gadget al lor nu prea face treaba pe un circuit lent ca Hungaroring. Sa consume Red Bull sa le dea aripi (fata). Si inca ceva, ce faceti cu Kubica ?
    PREVIEW Ungaria: Ultimul asalt înaintea vacanţei de vară
  • Unde sunt acei specialisti care balamau pe cei de la alte echipe ca nu fac decat sa copieze ? RBR a copiat F duct-ul Ferrari a copiat tot ce a prins, daca nu cumva aripa aia fata este a lor! McLaren a copiat difuzorul suflat si nu au inca nivelul dorit iar cu aripa fata.... Deci ?
    McLaren: "Nu înţelegem cum funcţionează aripile Ferrari şi Red Bull"
Pagina
12345...181920
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău