• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • @AM - destul de tarziu cu acest articol...deja au inceput testele oficiale. Dupa prima sesiune de teste inaintea noului sezon, marea surpriza a fost problema cutiei de viteze a celor de la Mercedes. Bottas a facut un singur tur, si acela incomplet, deoarece a trebuit sa intre la boxe cu probleme la cutia de viteze. Schimbarea cutiei a durat mai bine de 3 ore iar Bottas a reusit sa faca doar 6 tururi complete. Cu 10 min. inainte de finalul celor 4 ore alocate primei sesiuni de teste, Charles LeClerc a oprit monopostul Ferrari in virajul cu numarul 4. Nu se stie exact deocamdata motivele pentru care s-a oprit. Toata sesiunea a fost influentata de vantul puternic, care le-a dat batai de cap pilotilor, acesta afectand vizibil comportamentul monoposturilor pe circuit. La finalul primei sesiuni Ricciardo a avut cel mai bun timp, cu 1:32.203, urmat de Gasly la 0.028 sec diferenta, apoi Verstappen, Ocon si Leclerc. Bottas a scos doar ultimul timp, din motive deja prezentate mai devreme. In acest moment, sesiunea a doua a inceput, dar Bahrain este lovit de un vant puternic care a umplut circuitul de nisip si praf care au redus foarte mult vizibilitatea si conditiile de testare. Din aceste motive, echipele ezita sa iasa din garaj.
    Echipele din Formula 1 au dezvăluit monoposturile cu care vor încerca să oprească Mercedes în 2021
  • Trist ca au ajuns producatorii auto sa se bata acum care o are mai mare...la diagonala ma refer... Inteleg dorinta M-B de a stiliza tot bordul intr-un ecran (dupa parerea mea arata absolut fenomenal), dar las-o-n palarie, ca asta nu mai e industrie auto, e industrie media. @Moldovan - ai foarte mare dreptate. Am ajuns sa fim inconjurati de ecrane oriunde intoarcem capul, nu e de mirare ca o luam incet razna. Am totusi o nedumerire legata de toata aceasta cursa de a ne umple de ecrane in masini. Nu devine de fapt foarte periculoasa aceasta cursa, atata timp cat puzderia de informatii cu care este asaltat soferul, poate sa ii distraga atentia de la condus si sa produca accidente? Adica a fost interzisa folosirea telefonului la volan, dar acum suntem invadati cu ecrane cu functii tactile si care fac exact ce fac si telefoanele mobile: ne distrag atentia de la condus. Unde este logica producatorilor care vor sa creasca siguranta masinilor in trafic, dar construiesc lucruri care fac exact opusul. Si nu-mi spuneti despre condusul autonom, pentru ca tehnologia este extrem de departe, pt ca nu cred ca vreun computer va stii ce sa faca aici: https://imgur.com/a/jb79M70
    VIDEO: Mercedes-Benz detaliază sistemul multimedia MBUX Hyperscreen
  • O chinezarie ramane o chinezarie. Vad cum clameaza unii "uite pretul, uite pretul". Singura comparatie cu modelele clasice, S, 7 si A8, este lungimea masinii, in rest e varza. Sa fim seriosi, a face o copie este usor, dar sa aplici tehnica si ingineria din spate necesita totusi altceva. Navele amiral ale nemtilor au in spate mii si mii de ore de munca, inginerie, inovatie, experienta si traditie. Nu a mers niciun german sau japonez (putem sa-i consideram si pe japonezi constructori foarte buni) la saloanele auto cu aparatul foto, cu metrul si cu sublerul sa se inspire de la altii. Sa nu mai vorbim ca in spatele tuturor marcilor auto chinezesti sunt banii statului chinez, mare parte bagati in spionaj industrial, furt intelectual, pentru ca altfel nu stiu sa faca. Sa-si tina ei tigaile.
    VIDEO: Hongqi H9 este răspunsul chinezilor la BMW Seria 7 și Mercedes-Benz Clasa S
  • O chinezarie ramane o chinezarie. Vad cum clameaza unii "uite pretul, uite pretul". Singura comparatie cu modelele clasice, S, 7 si A8, este lungimea masinii, in rest e varza. Sa fim seriosi, a face o copie este usor, dar sa aplici tehnica si ingineria din spate necesita totusi altceva. Navele amiral ale nemtilor au in spate mii si mii de ore de munca, inginerie, inovatie, experienta si traditie. Nu a mers niciun german sau japonez (putem sa-i consideram si pe japonezi constructori foarte buni) la saloanele auto cu aparatul foto, cu metrul si cu sublerul sa se inspire de la altii. Sa nu mai vorbim ca in spatele tuturor marcilor auto chinezesti sunt banii statului chinez, mare parte bagati in spionaj industrial, furt intelectual, pentru ca altfel nu stiu sa faca. Sa-si tina ei tigaile.
    VIDEO: Hongqi H9 este răspunsul chinezilor la BMW Seria 7 și Mercedes-Benz Clasa S
  • Trebuie sa imi cer scuze ca sunt un party pooper al trenului de comentarii pe care ar trebui sa il vedem pe cu totul si cu totul alte pagini, dar revenind la subiectul articolul este ilar sa vezi gigantii IT sau de tehnologie cum cred ca daca au bani se pot apuca de orice. Una este sa faci telefoane, cu un BoM (Bill of Material) de cateva zeci de componente si alta este sa construiesti un automobil. Poti sa ai miliardele de € ai Huawei sau Apple, ca tot nu va fi usor sa construiesti masini. In primul rand trebuie sa gasesti cei mai buni ingineri (scumpi al naibii) luati deja de gigantii industriei. Sa ne uitam la Tesla care vrea sa isi deschida uzina din Berlin anul acesta, dar in Dec-2020 inca avea probleme mare sa gaseasca ingineri. Bine asta vine si pe fondul "reputatiei" Tesla de angajator care isi bate joc de oameni. Apoi, vine partea de Supply Chain, care in domeniul automotive este GIGANT!!! In ziua de azi nu iti ajunge sa ai furnizori tari doar pe partea mecanica, dar acum pe partea tehnologica moderna lucrurile sunt si mai complicate. Vedeti efectele crizei de semiconductori si chip-set-uri care a facut ca producatori giganti ca VW, Ford, Renault si altii sa opreasca productia. Si vorbim de relatii contractuale enorme, cu multe zero-uri in caz de penalizari pt intarzieri de livrare si totusi, au trebuit sa se declare invinsi in acest "supply chain war". Sa nu mai pomenim de legislatia care limiteaza dezvoltarile unui autoturism (siguranta, poluare), care difera in diferite zone de pe glob - alte batai de cap. Un alt exemplu Tesla: Cybertruck care nu va primi unda verde in UE niciodata, la felul cum arata. Doar unghiurile alea ascutite care pot decapita pietonii sunt un show-stopper. Pentru o productie in masa, asa cum se gandesc sa faca Huawei si Apple, sa nu ne facem iluzii, ca nu se va intampla prea curand.
    Huawei ar vrea să înceapă producția de mașini electrice: primul său model ar putea fi lansat în acest an
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău