• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

wolful

  • Membru din 21.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 181 in total
  • Toti o dat in sus si in jos cu favorit e ala sau celalalt la Ferrari, dar nimeni nu vede ca la Ferrari s-a reusit prima cursa corecta din punct de vedere tactic. Stiind ca au KERS si asta ajuta la start pe linia de la Nurgurgring, au pornit cu masini grele. Dupa aia tot KERS i-a ajutat sa nu poata fi depasiti. Astfel Felipe a tinut in spate pe Vettel si ceilalti facand posibila revenirea lui Weber dupa penalizare. Weber ar trebui sa dea o bere lui Felipe. Lewis a ratat startul tot pe mana KERS-ului. dupa care a navigat in ridicol. Kimi si Sutil au avut ghinion iar ce zic mascaricii de la TVR este jalnic. Conducerea TVR nu poate fi trasa de maneca? La precursa l-au adus pe Ponta sa arate ca sunt sprijiniti dar sunt de fapt nesimtiti dovada ca nu au bagat in seama nici initiativa aia cu TOPGEAR. Brownii ar trebui sa-si cumpere un vraci sa puna de niste vraji sa fie cald in ziua curselor altfel ii ia si Ferrari.
    Webber castiga magistral cursa de la Nurburgring
  • Saracul nu mai stie ce sa faca si sa spuna pentru a fi bagat in seama. Devine tot mai greu pentru el sa fie in atentia presei si atunci macar sa bata din gura ca pe pista chiar si Kova face mai mult ca el.
    Hamilton: "Formula 1 trebuie sa se inspire din MotoGP"
  • Fank Williams, un zgarcit de scotian care i-a spus lui Damon Hill ca nu-i mareste salariul, dupa ce a devenit campion mondial, pentru ca pe masina facuta de el poate deveni campion si un sofer de duminca, are totusi un comportament indoielnic. Constient ca nu are sanse in fata echipelor de uzina face tot posibilul sa loveasca in acestea. A refuzat intrarea in concernul BMW, greseala vietii lui, si acum sta lipit de Max care ii mai arunca ceva de mestecat ( contractul cu F2). Sunt sigur ca ei au fost numai portavocea lui Max. Erau unicii demni de luat in seama din grupul fidel FIA. Daca propunerea o facea Indenii cred ca intra la capitolul glume. Din cate am inteles eu, cei de la FOTA s-au retras tocmai cand s-a incercat adoptarea uni grafic clar de reducere a cheltielolor. FOTA vrea numai un acord de principu, ei nu vor reguli stricte legate de cheltuieli iar propunerea Williams, de care vorbeste FIA, este un grafic clar cu sume tinta. Nu stiu daca FOTA chiar a acceptat o astfel de chestie !?
    FIA: "Williams a propus noua reducere a costurilor"
  • dupa ce l-a laudat pe Hitler, presedintele,sau ce o fi el, landului unde este Hockenheim a anulat intalnirea cu Bernie. Poate se cara si el impreuna cu Max, dar pentru asta trebuie mai multa presiune si nu stiu daca evreii din lumae presei s-au suparat suficient. Politica lui cu mutarea spre Est a cam dat faliment si chiar FOTA a declarat ca vrea sa revina pe circuitele traditionale.
    Ecclestone: "Europa ramane esentiala pentru Formula 1"
  • Manor, echipa a carei conducere este legata de Mosley de pe vremea echiei Simtek, a carei masina a deschis seria neagra de la Imola ucigandu-l pe Ratzemberger la antrenamente, ar putea sa se bage in seama, ca doar de aia a fost admisa. De fapt si mesajul subliniaza ca este vorba de unanimitate, adica ajunge unul sa strice toata jucaria.!!!
    FIA: "Noile echipe pot bloca regulamentul propus de FOTA"
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău