• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

wolful

  • Membru din 21.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 181 in total
  • era L.M.C. sa se supere cineva. Prea le-a facut pe fata. USF1 era ca si inscrisa prin originea de peste garla, Monor este echipa lui Max ( doar nu degeaba sunt acolo fostii parteneri ai lui Mosley de la Simtek) iar Campos, care va concura cu sasiuri Dallara sunt prea bine echipati ca sa nu fie inscrisi. Daca Max vrea sa se revina cu bugetele la nivelul anilor 80 de ce nu face o formula 1 deschisa, cu 30 de masini la calificari si asa cum era atunci vineri sa se faca un rand de teste cu caracter de precalificari si atunci vor face si vineri un pic de spectacol. In ce prveste chestia cu motorul COSWORTH este posibil ca in nemernicia sa MAX sa fi inventat aceasta conditie. Mogtoristii nu stiu de asta dar cand au acceptat oferta de a furniza parca era acolo ceva de genul MINIM 10 masini echipate cu motorul lor.
    FIA, acuzata de alegerea pe criterii politice a noilor echipe
  • Acest John Booth, seful de la Manor GP, una dintre echipele inscrise pentru 2010 era coleg cu Max la SIMTEC si probabil este omul lui. Fara sprijinul presedintelui MANOR va fi strict o echipa de umplutura. De fapt daca nu erau legaturile personale ale celor doi nu era preferata aceasta echipa.... in locul altora ca de exemplu Prodrive, o marca ce a dovedit ca poate scoate performanta, chiar daca in alte sporturi auto ( Raly si FIA GT). Abureala de disperat povestea cu presiunile, cred ca este jenat ca Luca a spus tuturor ca Max a fost alungat. Sunt sigur ca Luca nu a mintit, are in spate constructorii auto din Europa care s-au saturat de aiureala din F 1 ce se face pe banii lor..
    Mosley: "Sunt presat sa raman la conducerea FIA"
  • chiar nu a protestat Ferrari impotriva deciziilor FIA pana la FOTA? Chiar a dat FIA decizii pro Ferrari? Ferrari, prin Schummi a fost scos din campionat pentru un gest vazut de cel putin 5 ori anual in fata lui Villeneuve, Ferrari a fost tinta regulii care impunea un singur set de gume si Ferrari a facut scandal si ca urmare a acestuia s-a ajuns la un singur furnizor. Chiar asa Ferrari a fost sluga umila a lui Max si cand a fost nevoie a acceptat regulile lui aberante justificand ca ei din asta traiesc si nu-si pot permite sa se opuna. Probabil in curand va fi Williams felicitata pentru ca a stat langa Max pana la scufundare si cei de la FOTA sunt niste derbedei ce vor sa-si faca de cap pe circuite.
    Williams spera sa fie reprimita in structura FOTA
  • chiar trebuie premiat cu puncte un astfel de gest ??????????
    Williams spera sa fie reprimita in structura FOTA
  • este jalnic cum o echipa care candva dicta ritmul in F 1 si care facea candva masini pentru care se certau Prost cu Senna a ajuns sa se dea dupa cum bate vantul. Slugarnici, au ramas langa Max care le-a dat un contract de furnizat sasiuri pentru o Formula 2 indoielnia iar acum cand puterea atrecut in mana altora vor si ei un loc in sindicat. Daca erau mineri britanici erau de mult aruncati din sat cu neveste si copii cu tot. Ei oricum regreta ca nu s-a sapart gasca. In actuala companie nu au nici o sansa decat la eventuale victorii norocoase. Daca se facea o F1 cu echipe de adunatura puteau spera la titlul mondial, JALNIC!!!
    Williams spera sa fie reprimita in structura FOTA
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău