• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

wolful

  • Membru din 21.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 181 in total
  • Ferrari este obligat sa ramana cu acest mecanism pe masina. La proiectare s-a tinut cont de masa acestei scule ( 20 -30 kg ) si a o demonta ar insemna a dezechilibra masina. Este un caz de mai bine cu el decat fara el. Masina pentru 2010 va fi gandita fara si va functiona fara KERS. Corect este ca in loc sa se omoare cu dezvoltarea acestei scule ar fi putut canaliza eforturile spre alte directii.
    Ferrari va utiliza sistemul KERS intregul sezon
  • Plecarea lui Mosley este o jumatate de victorie, FOTA ar fi invins deplin daca pleca si Bernie. Briatore a cam inghitit amar. Montezemollo este multumit, el a obtinut o stabilitate a regulamentului tehnic si o abrogare a limitarilor de buget. Cei de la Ferrari au spus din start ca este o problema de guvernare!, acum cu angajamentul lui Mosley ca nu va candida la alegerile din septembrie s-a rezolvat problema. Oare cat de mare este meritul lui Bernie in gestul acesta de capitulare.
    FIA a ajuns la un acord cu echipele FOTA!
  • Poate exista merite din partea celor doi bosorogi atat de blamati dar Max putea iesi la pensie, asa cum J.M. Balestre, cel care a condus FIA pana in anii 80, a avut bunul simt sa se retraga pentru ca era in varsta. Atunci Bernie a facut trafic de influenta sa-l propulseze pe Max si o data cu accederea acestuia pe functia de presedinte al FIA au transformat F1 dintr-o competitie cu multe echipe ( nu uitati ca pana in 89 se tineau precalificari) intr.un club restrans. Nu uitati ca Max cu Bernie au inventat ideea de a avea un numar limitat de echipe inscrise. Acuma prin acesta cerinta sunt alese echipele care concureaza, dupa criterii numai de Max stiute ( vezi cazul Prodrive pentru 2010). Si tot ei sunt cei suparati. ?? Bernie a afirmat la BBC ca nu va lasa ca FOTA sa-i distruga formula 1 dar ce a facut el cu "mondializarea" competitiei? El a facut sa dispara curse pe circuite ca Imola, Zeltweg sau Montreal si in locul lor au aparut curse fara farmec sau semnificatie. Cursa de la Singapore a fost reprezentativa pentru esecul politicii lui Bernie. Sa vina altii si sa se schimbe ceva. Cum se poate face o competitie in care regulile sunt facute de concurenti? Simplu inainte de a se apuca de treaba se fixeaza reguli clare care, fiind facute impreuna nu mai se pune problema de a fi contestate.
    FOTA: "Este prea tarziu pentru un compromis cu FIA"
  • ar fi posibil ca Brown sa se afle in situatia lui Ferrari de anul trecut. Pe vreme rece, uda sau uscata nu pot aduce gumele la temperatura optima. Daca Sfantul Ilie are grija sa fie frig in zilele de GP avem sansa sa vedem inca un neamt campion mondial. Ajutoril FIA pentru Brown a fost evident, dar si Ross are meritele lui.
    Vettel castiga imperial cursa de la Silverstone!
  • Bernie uita sau ocoleste fondul problemei, banii ce vin din acest circ. El ar face orice numai sa ramana cel ce aduna banii si ii imparte cum vrea el si cui vrea el. Noul acord Concorde impune si o noua grila de distribuire a veniturilor.
    Ecclestone propune renuntarea la bugetul maxim!
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău