• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

wolful

  • Membru din 21.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 181 in total
  • Eu consider ca este corect ca Ferrari sa ceara clarificari intr-o situatie cel putin bizara. FIA invoca un contract care obliga Ferrari sa fie in F 1 dupa 2009 si nu tine cont de acelasi contract atunci cand se pune problema consultarii acestora la realizarea regulamentelor. FIA si in special Max MOsley chiar crede ca poate face ce vrea in lumea cu 4 roti?????? Probabil va primi o copita de la calutul cabrat de va zbura din fotoliul de la FIA.
    Ferrari a dat FIA in judecata pe 15 iunie
  • flacaruie draga sa stii ca in aerodinamica exista o formula in care forta aerodinamica este direct proportionala cu densitatea mediului si patratul vitezei. Din cate stiu eu un gaz pierde din densitate o data cu cresterea temperaturii. In ce priveste temperartura exterioare nu poate influenta aderenta pt ca gumele sunt in regim optim la temperaturi peste cele 50 de grade care erau la Stambul. Poate ca se intra mai repede in regim optim si cam atat.
    Massa mizeaza pe noul pachet aerodinamic
  • Oare chiar asa sa fie? Bernie, cel corect si ci nstit este sapat de Flavio un potential dictator iar Max cel bland este sapat de Luca cel turbat. Probabil ca ne uitam la doua filme diferite.
    Ecclestone: "Briatore vrea o competitie separata"
  • ctlm..... esti chiar asa de pornit contra lui Ferrari incat nu esti capabil sa intelegi, daca ai citit?, comunicatul FOTA. Printre cerinte se afla la loc de frunte si desfasurarea competitiei in conditiile regulamentului din 2009, adica........
    Constructorii europeni sprijina echipele din Formula 1
  • Singura sansa a lui Papa Frank sa mai lupte pentru un titlu este ca cei din FOTA sa nu accepte conditiile lui Max. Probabil ca este printre putinii care il sfatuiesc pe max sa nu se lase. Nu putea face mare lucru pentru ca FIA l-a scapat de faliment cand l-a desemnat ca furnizor de sasiuri pentru F2. Sluga umila a lui Max are parte de mici bucurii.
    Williams, multumita ca a fost acceptata in sezonul 2010
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău