• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

wolful

  • Membru din 21.11.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 181 in total
  • Max a facut inca o miscare menita sa sparga unitatea FOTA. Sper ca manevra sa nu prinda. Ferrari ( Domenicalli), a afirmat ca FIA nu are dreptul de a o inscie din oficiu.
    FIA accepta provizoriu echipele FOTA in sezonul 2010!
  • Formula 1 are sanse sa devina un fel de formula unui singur furnizor de motor. Astfel dupa formula Nissan, BMW si Renault apare si F1 Cosworth. Astfel se va realiza o serie de competitii monomotor in care un pilot va porni de jos ( formula Nissan va promova in cea BMW din care daca va fi bun va trece la Renault pentru ca varfurile sa alerge in F1 Cosworth. Intrebarea este cine se va uita la aceste competitii. Ia calkculati cam cati spectatori s-ar aduna la o etapa, chiar daca s-ar cupla mai multe serii?
    Cosworth nu comenteaza revenirea in F1
  • In sfarsit s-au trezit, acuma cu criza, s-au saturat sa lucreze pentru firimiturile ce le pica de la Bernie. Degeaba vine Bernie cu amenintari de procese si cu povesti despre cate sunt de facut pentru a organiza o astfel de competitie. Nu este el singurul care stie cum se face. De fapt se pare ac nu prea stie cun sa faca. In Turcia au fost cam goale tribunele, asta dovedeste ca a muta cursele prin afara europei nu face bine, FOTA cu eventuala lor serie paralela ar putea reveni pe circuite parasite de F1 in Europa, America de nord si chiar in Africa de Sud. Este loc destul prin lume si sunt sigur ca Montrealul, ca si alte locuri, va fi bucuros sa nu plateasca taxa de programare dar sa aiba o cursa tare.
    Renault: "Vrem sa preluam controlul asupra Formulei 1"
  • Fara sa vrea Max a recunoscut importanta celor cu masini rosii pentru F1. A oferi o inscriere din oficiu inseamna mult. De asemenea prin asta Max a vrut sa sparga unitatea FOTA. Sper sa nu reuseasca. FOTA sta tare pe pozitie si cred ca sunt in stare sa faca si o serie paralela pe care la iarna sa o legalizeze dupa alegerile la FIA daca nu va mai fi Max. Cu incapatinarea lui, Max risca si alte probleme ca de exemplu iesirea de la FIA a Automobil Clubului Italian, fapt ce ar face imposibila derularea unei competitii oficiale FIA in Italia...
    Ferrari: "Nu suntem obligati sa concuram in 2010"
  • facand un exercitiu de imaginatie, Bernie da in judecata echipele pentru ca nu respecta un contrect comercial care le leaga de F1 pana in 2012, oare Ferrari, McLaren si BMW nu ar putea da in judecata FIA| pentru ca le pune sa dezvolte un sistem care dupa aia devine optional ( la inceput se scria in regulamentul pentru 2009 ca sistemul KERS va fi obligatoriu dar apoi s-a renuntat la aceasta obligativitate)?
    Formula 1 abandoneaza sistemul KERS in 2010
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău