• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1827 in total
  • Comentariul de la 12:02 nu-mi apartine, desi asa reiese din context.
    Mercedes-Benz a început producția de pre-serie a modelului electric VLE
  • Salut Dutz! Exact asa consider si eu. Fiecare avem dreptul la o opinie, cu atat mai mult cu cat e vorba de masini, pe un site de masini. Problemele apar cand opiniile sunt afisate jignitor si arogant din turnul de fildes al atotcunoscatorului. Si daca ar fi realiste si de bun simt, tot ar fi o treaba. N-am nici cea mai mica problema sa recunosc cand am gresit ceva si sa iau masuri de indreptare. Dar opiniile individului sunt bazate pe fantasmagorii si subiectivism, exact ca si balariile lui @inoperabil. OK, asculti odata, de doua ori, de zece ori, dar cand vezi ca nu se mai termina, si nu se opreste din jigniri, ai dreptul sa ti se arda siguranta si sa zici ceea ce trebuie. In alta ordine de idei, capetele infierbantate de pe site-ul asta uita un lucru elementar. Ca toti ne expunem doar o opinie. Ca e reala sau e nu, asta nu ma face nici ratatul satului, nici laureat al premiului Nobel. Sunt ani in care tehnologia electrica a inceput sa se impuna si e un shift major fata ce ceea ce a miscat umanitatea un ultima 150 de ani. E absolut normal sa apara pareri pro si contra. Ca unii vor gresi iar altii vor avea dreptate este absolut irelevant. Avem doar pareri. Atat. Realitatea va dovedi ceea ce va fi. Daca electricitatea va fi abandonata din varii motive in anii urmatori, ma afecteaza exact zero, indiferent ca vorbim de viata privata sau opiniile online. Daca ice vor disparea, la fel, ridic din umeri si merg mai departe. Nu ma face nici o liniuta mai destept sau mai prost. Ce-ar fi sa ma apuc sa rad de x si y? La ce imi foloseste mie personal? De-asta iti lasa un gust amar cand vezi oameni in toata firea, oameni pe care i-ai respectat cu ani in urma, iar acum au luat-o razna, si iti sar la gat ca la o discutie politica. Repet, pentru mine sa ma intorc la motoare cu combustie interna mi se pare un pas urias inapoi. Am charger acasa si pot sa merg mult mai ieftin decat cu o masina pe benzina + intretinerea aferenta. Stiu, sunt intre foarte putinii norocosi de pe planeta asta. Ba chiar mai mult, cred ca deja au finalizat instalarea chargerelor la lucru, deci voi merge gratis cand ma intorc acasa. Asta ma baga intr-un procentaj minuscul si sunt constient ca foarte putini pot merge cu masinile personale gratis. Dar chiar daca va trebui sa incarc doar acasa, si tot e de zeci de ori mai convenabil. Ma hazardez si spun ca daca Doamne fereste, incepe un razboi pe scara larga, tehnologia electrica va avansa foarte rapid acolo unde trebuia sa fie de ani de zile. Ma hazardez sa aduc in ecuatie blindate si avioane/elicoptere silentioase. Absolut orice general de armata va ordona genul asta de vehicule pentru trupele lui. In caz de necesitate o sa fii surprins cat de repede pot sa apara in productie. Deocamdata industria petroliera e foarte bine inradacinata in societate si de sute de ani a avut tot timpul sa se faca "indispensabila". Orice amenintare la hegemonia globala e suprimata in fasa inca din laborator sau in cel mai rau caz la patentare, cu mult inainte sa ajunga la urechile publicului. O tendinta fatisa in ultimii ani este acapararea resurselor de metale rare folosite la productia de baterii, exact pentru controlul lor si protejarea pietei petrolului. Indiferent cum vor evolua lucrurile de acum inainte, pentru mine masina electrica este suprema, cel putin in orase si suburbii. In Romania este imposibil sa nu iti dai seama ca aerul in orase miroase a noxe, chiar si cand te plimbi la ore la care toata lumea este la lucru si la scoala. Si tot in Romania se vede cu ochiul liber ca parcul auto este extrem de invechit si uzat, indiferent cati tunari se afiseaza cu masini de sute de mii de euro (si alea parca nu atat de dese cum erau odata). Da, inteleg reticenta autohtona la masina electrica. Nu exista sosele sigure, nici macar asfaltate corespunzator, dara-mi-te retele de incarcare sau curent electric la preturi decente. Ceea ce este jenant insa e atitudinea de stadion din partea unora care se dau scoliti, au pretentii si vezi Doamne, sunt sensibili la cultura. Dar cand e randul lor sa se exprime si sa respecte opiniile altora, respectul dispare reciprocitatea pe care o pretind altora devine inexistenta din directia lor. PS Bafta cu noua achizitie, si cat mai multi km fara incidente. Placerea condusului nu e stirbita cu absolut nimic in cazul masinilor electrice :) Ba chiar as zice ca la anumite capitole exceleaza :) Dar toate astea sunt evaluate la nivel personal, si tocmai de aceea e atat de bine ca suntem diferiti. Atata doar daca toata lumea ar realiza asta si s-ar comporta in consecinta.
    Mercedes-Benz a început producția de pre-serie a modelului electric VLE
  • Aceeasi obsesie stupida, dovada a limitarii mentale atinse datorita varstei sau bolii. Articolele despre masinile electrice vor continua pentru ca tehnologia electrica este viitorul mobilitatii cel putin pe termen scurt si mediu. Intre timp, boala lu' kalache va posta asiduu, previzibil si plictisitor la fiecare articol. In trecut era mafia, obsedat de lexus, pe urma aparut matei obsedat de BMW. S-a linistit matei, a aparut jenantu' de la calafat. Se pare ca Automarket.ro are tot timpul un deviat mental, obsedat de lupta din capul lui, lupta pe care trebuie s-o dea voiniceste si penibil, zi lumina. Intre timp, Mercedes, si restul lumii isi vad de drum si progreseaza. 1000 km in 13 ore este exact ceea ce are nevoie o "utilitara" de genul asta. Sunt absolut confins ca masina va fi de top, pentru clasa ei. Bafta!!
    Mercedes-Benz a început producția de pre-serie a modelului electric VLE
  • „Dar chiar și în afara protejării climatice, mașina electrică este pur și simplu tehnologia mai bună”, a mai adăugat șeful Audi. Eram gata sa spun acelasi lucru, pana sa-i citesc ultima propozitie :) Masinile electrice sunt in prezent foarte performante si fiabile. Pretul din pacate este aliniat cu cel al masinilor pe combustie interna si in ton cu inflatia accentuata de la covid + agresiunea porcilor din est. Senzatia mea este ca producatorii stau cu fundul in doua luntrii si asteapta ca piata sa incline balanta intr-o parte sau alta. Intre timp insa china face progrese si superioritatea numerica a inginerilor lor va duce la progrese tehnologice pe care US si Europa le vor recupera tot mai greu, odata cu trecerea anilor. Pe langa asta, china incepe si isi baga caii troieni in tarile UE pentru a evita taxele si a submina orice rezistenta la cumpararea masinilor lor. Factorul psihologic consta in productia in fabrici cu renume, vezi Magna Steyr in Austria. Sper ca Europenii sa aiba macar odata in viata un patriotism egal cu al coreenilor cand si-au salvat hunday-kia de la faliment. In anii de inceput pe Automarket.ro am fost extrem de vocal la invazia masinilor japo in Europa si US. Din pacate, omul e limitat financiar si cedeaza la ofertele otravite din asia, fara sa realizeze ca isi compromite insasi stilul de viata si independenta economica in viitor. Este o lupta pierduta, si nu e mandatul meu sa imi dau cu parerea ce sa-si cumpere x si y pe banii lui. Am invatat sa imi tin gura si sa ma concentrez doar pe ceea ce pot influenta in viata mea personala. Atat. In rest, fiecare cu ale lui.
    Șeful Audi: „Mașina electrică este tehnologia mai bună”
  • Ca fost client de Mercedes si peste 20 de ani la acelasi dealer, am fost dus de doua ori acasa intr-un EQS SUV si intr-adevar e o experienta deosebita, mai ales cand ai un sofer de la companie. Nici nu pot sa-mi imaginez ceva mai jos intr-un Maybach. Cei suficient de norocosi sa-si permita asa cea vor putea sa guste experienta din plin indiferent de scaunul pe care il ocupa in masina. Interiorul este perfect. Pe un merituos loc 2 as pune interiorul din Cadillac Lyriq, nu pentru ca am unul ci pentru senzatia incontestabila de lux, modernism, comfort si practicalitate. La Maybach, fara indoiala ca materialele si calitatea asamblarii sunt la nivelul urmator, ireprosabile. Nu m-a incantat niciodata designul masinilor electrice de la Mercedes, dar cred ca Maybach-ului asta i-as ierta multe. Artificiile de design chiar imi plac si estompeaza putin din proportiile ciudate si fortzajul de design sacrificat coeficientului aerodinamic. Desi platforma a fost lansata cu 3 ani in urma, tehnologia este totusi cat de cat la zi. Mi-as dori ca viitoarele modele sa fie varful de lance al companiei, asa cum se cuvine la clasa mare. Chiar nu inteleg filozofia celor de la Mercedes. Inclusiv prima generatie de Maybach a fost construita pe o platforma invechita de S Class. Cand ceri de la sfert de milion in sus, totusi asteptarile sunt altele si este absolut normal sa vrei maximul posibil la ora respectiva. Una peste alta, o masina pe care as cumpara-o cu ochii inchisi daca as avea resursele financiare. Iar Lyriq-ul l-as lasa fara regrete ministrului de finante :). Pana atunci, ramane cum am stabilit :)
    Magistral
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău