Allianz şi-a prelungit parteneriatul cu Formula 1

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 24.09.2010
Allianz a anunţat reînnoirea contractului de sponsorizare pentru Formula 1, care include branduirea Safety Car-ului cu logo-ul companiei Germaniei.

parteneriatului cu compania de asigurări Allianz, fără să menţioneze durata noului contract. Potrivit înţelegerii, logo-ul Allianz va fi vizibil pe Safety Car-ul de Formula 1 şi pe maşina medicală, scopul fiind evidenţierea modului în care se implică compania germană în securitatea rutieră.

"Oferim asigurări pentru peste 50 de milioane de maşini la nivel global. Conducerea în siguranţă este un mesaj foarte important pentru toţi participanţii în traficul rutier. Este esenţial pentru binele companiei Allianz, una dintre cele mai puternice comunităţi financiare. În plus, Formula 1 este platforma ideală pentru a comunica condusul în siguranţă", a declarat Christian Deuringer, vicepreşedintele departamentului de Brand Mangement al companiei Allianz.

Formula 1 beneficiază în prezent de aportul altor parteneri la nivel global, pe lângă Allianz. Este vorba despre producătorul sud-coreean de electronice LG şi de insitutia financiară UBS din Elveţia.

Via | Formula1.com

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru