Alonso: "Am fost prea lenţi pe circuitul de la Monaco"

de Daniel Popescu
Luni, 27.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fernando Alonso a admis că monopostul Ferrari a fost prea lent pentru a obţine un rezultat bun la Monaco, iar echipa a confirmat că accidentul lui Felipe Massa a fost cauzat de o defecţiune tehnică.

Echipa mi-a spus că am avut o pungă de plastic prinsă de aripa faţă timp de 10 tururi. Şi am avut o bucată din arapa faţă a lui Sergio Perez sub podea.

Fernando Alonso
Pilot Ferrari
Fernando Alonso a obţinut doar locul şapte în Marele Premiu al statului Monaco la finalul unei curse în care nu a reuşit să iasă în evidenţă după ce a plecat de pe poziţia a şasea a grilei.

Depăşit de Adrian Sutil în acul de păr, nu înainte de a fi nevoit să-i cedeze un loc lui Sergio Perez sub pretextul că a scurtcircuitat şicana de la ieşirea din tunel când s-a apărat de atacul mexicanului, pilotul Scuderiei Ferrari a admis că monopostul Ferrari a fost prea lent, însă a dezvăluit că a avut parte şi de o serie de probeme inedite în a doua parte a cursei.

"Principala problemă a fost ritmul de cursă. Nu am avut ritm. În mod normal, duminica avem ritm, dar acum nu am avut. Este adevărat, am avut diverse probleme. Echipa mi-a spus că am avut o pungă de plastic prinsă de aripa faţă timp de 10 tururi, ceea ce a afectat performanta frontală.

Şi am avut o bucată din arapa faţă a lui Sergio Perez sub podea, din cauza căreia am pierdut performanţă. Dar în primele 30 de tururi, înainte de steagul roşu, nu am avut o problemă specifică. Am fost prea lenţi", a declarat spaniolul.

Spre deosebire de sâmbătă, se pare că incidentul de duminică poate fi atribuit unei probleme la partea stânga-faţă a monopostului.

Pat Fry
Director tehnic Ferrari
Coechipierul său Felipe Massa a fost nevoit să abandoneze după ce a suferit un accident similar cu cel din ultima sesiune de antrenamente libere, lovindu-se puternic de barierele metalice. Chiar dacă iniţial s-a crezut că brazilianul a comis din nou o eroare de pilotaj, directorul tehnic Pat Fry a dezvăluit că a fost vorba despre o defecţiune tehnică.

"Accidentul de duminică a părut similar cu cel din a treia sesiune de antrenamente, dar cele două incidente sunt diferite. Spre deosebire de sâmbătă, se pare că incidentul de duminică poate fi atribuit unei probleme la partea stânga-faţă a monopostului", a declarat britanicul.

Massa a fost transportat la spital după accident din motive de precauţie, însă brazilianul nu are probleme majore şi va putea concura peste două săptămâni în Canada. 

Comentarii (14)

  • Nu-i bai... aici la moncao daca nu faci o cursa buna poti sa treci cu vederea... mai ales cursa asta unde s-a fazut ce `buni si atenti` sunt unii... nu dau nume ca se supara cei de la mclaren si lotus.. :)))
    Din etapa viitoare incepand din canada o sa vedeti ca Ferrari a fost, este si va ramne intotdeauna ceea mai buna echipa din F1.
    26 16
  • JugaruGabi
    Sadox, cati bani iti ofera Ferrari sa ii pupi in evacuare?
    16 32
  • Tractiune f slaba in virajele lente din Montel Carlo. Aerodinamica F138 nu este adecvata circuitului stradal monegasc. Lucrurile probabil vor sta mai bine pe circuitele normale.
    20 3
  • Mda...nu lenti,foarte lenti !Dar pe un asemenea circuit nu poti face mare lucru in mod normal si cat de cat in siguranta,dar nici la boxe nu au castigat,macar o pozitie !?Cat de "performant" pare monopostul de anul asta fata de cel din anul precedent,mi-e ca o vor da de gard din cauza inconstantei...stau muuult mai rau la capitolul puncte,si nu garanteaza nimeni ca vor performa pe restul circuitelor,nu sunt singurii care lucreaza la inbunatatiri.Au trecut 6 curse si nu sunt unde au fii vrut ei,sau unii dintre noi...concluzia: lipsa rezultatelor constante i-au indepartat de primele sau primul loc destul de mult si greu de recuperat privind cum performeaza cei din fata lui,(vb de Alonso,ca Massa....personal nu ma mai astept la mare lucru,nici macar sa aduca puncte pentru echipa in lupta pentru locul 1...sper sa ma contrazica ;) )! Vedem,dar pare mai dificil decat se asteptau multi !
    10 1
  • eu_ferrari
    eu am incredere ca echipa isi revine pentru GP Canada
    Cat despre Monaco ... shit Happens ... felicitari MB

    avantajul de pe tabela a celor de la RBR e recuperabil, a declarat si Alonso k nu-si face grij k Vettel s-a distantzat

    Eu raman la parerea ca tiltul (desi acuma nu asa pare) se va disputa intre Kimi si Alonso :)
    13 7
  • daca nici acum nu are masina ....
    atunci poate ca ar fi nevoie sa piloteze un avion in timp ce ceilalti au masini normale de F1
    si poate atunci o sa aiba si alonso "masina" de care are nevoie sa castige
    10 16
  • chiar mi-a parut rau de tine ieri. a fost evident ca masina a fost cu adevarat tractoreata :)) si nu cred ca esti atat de slab sa abordezi atat de slab virajul ala sa fii depasit de 3 ori, probabil aderenta sau franele, nu au fost foarte precise, nu stiu, oricum e bine ca ai terminat pe 7 :)) altii mai copti spre norocul tau au terminat pe 10 :)))))
    9 2
  • @ceapa
    Are masina dar ca e precum ceapa ta care nu merge de exemplu la micul dejun.
    2 5
  • A avut setare de ploaie. In Q1 a fost pe 2, daca nu ma insel. Daca ploua, putea obtine pole-ul si victoria.

    Oricum, strategiile nu sunt punctul forte la Ferrari.

    Si sa nu exageram cu monopostul. Din pacate si-a pierdut fiabilitatea de anul trecut...
    6 3
  • pt cei care ati vazut cursa alonso pe supersofturi nu sa descurcat deloc cand a incaltat softuri a pus presiune pe kimi cei asa mare filozofie
    4 2
  • Polpot
    @Ceapa, sa nu dege(ne)rezi de la atata invatatura:)
    3 1
  • avea"setare de ploaie"!!!pai nu putea inchide umbreluta?
    5 1
  • Punel si tu pe la capacul de la rezervorul de benzina
    0 0
  • Marian
    Alonso a fost prea lent si Masa prea rapid....
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru