Bridgestone: "Pneurile super-soft, cea mai mare provocare"

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 27.03.2009
Bridgestone sustine ca pneurile super-soft de la Melbourne reprezinta cea mai mare provocare pentru piloti, insa afirma ca cele medii vor fi utilizate preponderent in cursa.

Lipsa de aderenta din prima zi de antrenamente libere, caracteristica pentru un circuitul stradal precum cel de la Mebourne, a atras numeroase critici din partea pilotilor.

In plus, decizia celor de la Bridgestone de a utiliza doua tipuri de pneuri substatial diferite nu a fost primita cu ochi buni de o buna parte dintre echipe, Toyota acuzand producatorul nipon ca nici pneurile super-soft, nici cele medium nu au oferit un mediu de lucru propice.

Hirohide Hamashina, directorul departamentului de dezvoltare din cadrul Bridgestone, a explicat ca pneurile super-soft reprezinta cea mai mare provocare pentru pilotii prezenti in Australia. In plus, acesta anticipeaza ca pneurile medium vor fi folosite cu precadere pe parcursul cursei.

"Prima zi a noului sezon este intotdeauna dificila pentru piloti, intrucat circuitul Albert Park a fost foarte murdar si alunecos, asa cum ne asteptam", a declarat japonezul. "Pneurile super-soft vor reprezenta cea mai mare provocare in acest weekend, iar in mare parte acestea au functionat asa cum ne-am dorit, timpul maxim fiind cu aproximativ o secunda mai bun decat cel mediu.

De asemenea, am remarcat un progres rapid al timpilor pe tur pe masura ce acestea se deteriorau".

"Pista murdara a facut ca fenomenul de granulare sa fie mai mare decat ne asteptam, dar acest factor se va imbunatati pe masura ce pista se va curata. Componenta medium a fost foarte robusta si cu siguranta va fi principalul tip de pneu utilizat in cursa. In ceea ce priveste conditiile de pe pista, anticipam mai multa aderenta sambata si duminica".

Via | Bridgestone

Comentarii (4)

  • NeoGalaxy
    @Pneuri
    Din cate am inteles, pneurile super-soft se degradau foarte foarte repede comparativ cu cele de anii trecuti. Sau asa am inteles... eu.
    0 0
  • @NeoGalaxy
    Greu de facut o comparatie... pentru ca acum avem pneuri slick.
    0 0
  • despre slick-uri
    eu zic cadupa calificari hamilton o sa foloseasca slickurile super soft pt o viteza mai mare chiar daca o sa opreasca o data in plus la standuri
    0 0
  • despre slick-uri
    eu zic cadupa calificari hamilton o sa foloseasca slickurile super soft pt o viteza mai mare chiar daca o sa opreasca o data in plus la standuri
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru