Button: "Nu vom câştiga în Bahrain şi avem şanse minime la podium"

de Daniel Popescu
Vineri, 04.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jenson Button exclude varianta ca McLaren să câştige Marele Premiu din Bahrain şi admite că inclusiv şansele la un podium sunt minime.

Esential 2 este cea mai buna clasare a unui monopost McLaren in 2014 (Kevin Magnussen, locul doi in Australia dupa excluderea lui Daniel Ricciardo)
McLaren a fost primul lider al clasamentului constructorilor din acest sezon şi ocupă în prezent locul doi în spatele celor de la Mercedes, însă oficialii echipei admit că performanţele au fost mai mult de conjunctură, prin prisma configuraţiei semi-permanente a circuitului de la Melbourne.

Jenson Button, unul dintre piloţii echipei britanice, a exclus din start varianta ca McLaren să câştige cursa din Bahrain şi susţine că până şi o clasare pe podium este dificilă, însă este încrezător că va putea lupta cu rivalii de la Ferrari şi Force India.

"Nu vom câştiga acest Mare Premiu şi avem o şansă foarte mică la podium. Totuşi, vitezele mari şi temperaturile mai mici (n.r - decât în Malaysia) ar trebui să ne ajute mult. Avem o viteză bună pe liniile drepte şi avem câteva mici update-uri care ar trebui să ne ajute.

Dar cel mai important este să avem din nou o formă rezonabilă şi să luptăm cu Ferrari şi Force India, pentru că la Sepang ne-au învins cu 36 de secunde", a declarat el citat de postul de televiziune SkySports.

▶ Avancronica Marelui Premiu al Bahrainului

Nu vom câştiga acest Mare Premiu şi avem o şansă foarte mică la podium.

Jenson Button
Pilot McLaren
În plus, Button a refuzat să facă orice predicţii despre cursa la care McLaren poate spera să obţină victoria pe parcursul acestui sezon.

"Nu ştiu, aţi întrebat persoana nepotrivită. Ron Dennis (n.r - CEO-ul McLaren Group) va fi aici în acest weekend şi veţi putea discuta cu el", a adăugat el.

Button face referire la faptul ca Dennis şi-a exprimat anterior convingerea că McLaren va câştiga curse în acest sezon şi a afirmat că ştie inclusiv când se va întâmpla acest lucru, fără însă să nominalizeze cursa respectivă.

Button va concura duminică în cursa cu numărul 250 din cariera sa de pilot de Formula 1.

Marele Premiu al Bahrainului la TV

Bahrain este pe acelaşi fus orar cu România, astfel că sesiunea de calificări şi cursa vor avea loc la începutul serii. 

Începând din acest sezon, drepturile TV ale Formulei 1 pentru România au fost preluate de Dolce Sport, însă calificările şi cursele pot fi urmărite în ţara noastră şi pe posturile de televiziune RTL şi M1.

Eveniment Ziua Ora Transmisiuni TV
Antrenamente 1 vineri, 4 aprilie 14:00 -
Antrenamente 2 vineri, 4 aprilie 18:00 -
Antrenamente 3 sambata, 5 aprilie 15:00 -
Calificari sambata, 5 aprilie 18:00 Dolce Sport, RTL, M1
Cursa duminica, 6 aprilie 18:00 Dolce Sport, RTL, M1

▶ Formula 1 la TV, pe internet şi pe tablete în 2014: unde poţi vedea în direct cursele din Marele Circ

Via SkySports

Comentarii (9)

  • asta-i o stire mult prea dezamagitoare pentru Mirciulica! :)))))
    15 3
  • FERRARI
    Mircea la cite secunde suntem de voi?:))))))))))))))))
    11 4
  • Ce secunde? In FP2 Alonso a facut 1:35:360 iar Button 1:35:528.
    Nu sunt nici macar la 2 zecimi de secunda de Alonso. Plus ca al doilea pilot Mclaren i-a dat mult la al 2 pilot Ferrari.
    Alonso
    Button
    Magnussen
    Raikkonen (in fp2 nu a mai avut probleme cu podeaua, deci nu bagati scuza asta)

    Este echilibrat, dar maine vom fi "ahead of the Ferraris... because the Mclaren is definately a faster car...
    11 13
  • Mircea mai schimba replicile, si butonul de la camasa a recunoscut ca afost cu 36 scunde in spatele ferrari:))), desi cred ca duminca ar fi invers.
    0 5
  • AndreiF1
    Baietii de la McLaren se pot apuca relaxati, sa lucreze la masina pentru 2015, masina asta are probleme si mai mari de stabilitate decat cea de anul trecut. Oricum vor renunta la suspensia spate, iar tot spatele monopostului a fost desenat in jurul suspensiei... mare greseala. Este evident ca cei de la Mercedes nu l-au dezvalut ceea ce conta despre motor si bine au facut-o pentru ca este ultimul an in le mai sunt clienti. Plus mi se pare fair play sa nu-i ajute, considerand ca le sunt competitori directi. In rest, in cursa masinile Ferrari si Red Bull au un parcurs mai bun, probabil ordinea de final o sa fie tot Mercedes, Red Bull si Ferrari, dar nu stiu daca cei de la Red Bull si Ferrari vor avea ambele masini...
    11 4
  • @AndreiF1

    Esti pe langa sau din necunostinta de cauza sau din rautate.
    Teoretic mp4-28 a fost o masina cu multa downforce dar ca nu putea fi exploata masina neavand o balanta buna, era vulnerabila pe circuite cu denivelari, era o masina foarte instabila si nu reactiona la felul in care se astepta pilotul.
    Mp4-29 este din contra la polul opus. Masina este foarte stabila, are un balans bun, raspunde usor la comenzi, fare tractiune buna, face ce se astepta pilotul, doar ca echipa dupa ce s-a ars odata cu mp4-28, acuma au suflat si in iaurt cu masinii de anul acesta, deoarece s-a exagerat prea mult sa aiba o masina stabila, predictibila si fiabila, si nu are suficienta performanta aerodinamica suficienta downforce.
    Acest lucru se vede chiar comparand-o cu Ferrari. Masina Ferrari este mult mai instabila si necesita mult mai mult efort din partea pilotului, atat pe franare cat si pe iesirea din viraje (deci nu doar strict de motor), dar are mai multa apasare aerodinamica decat Mclaren. Mclaren a mers pe cealalta ruta. James Allen, Ted Kravitz si inca unul (cu prenumele Ed) de la Autorpost, spun ca Mclaren e foarte "smooth" si "stable" pe franare si cum negociaza apexurile dar din punct de vedere aerodinamic pur si simplu nu are apasare suficienta.
    Mclaren are o masina cu o stabilitate si tractiune buna, face ceea ce doreste pilotul fara mare greutate, doar trebuie adus pe ea updateuri aerodinamice.
    Ferrari este o masina cu mult mai mult apasare aerodinamica dar foarte instabila si incoerenta in reactii, pilotul trebuind sa lupte cu ea pur si simplu. Ferrari doar trebuie sa optimizeze toate aceste lucruri, pentru ca pe partea aerodinamica stau foarte bine spre deosebire de anii precedenti.
    Si vine Mercedes ce are si stabilitate si aerodinamica performanta si le da o secunda la toti.
    AMUS sunt de parere ca Red Bull au un pachet aerodinamic mai bun decat Mercedes, diferenta ar fi cei 80-90 de cai putere in plus ai motorului Mercedes.
    8 9
  • * am vrut sa spun "mp4-29 are o tractiune buna" nu "fata tractiune buna"
    6 9
  • AndreiF1
    Mah se poate sa fiu pe langa la desenarea reactoarelor nucleare depilda, dar nu inteleg cu cine discuti tu aici. Te-am bagat eu in seama, sau ti-am cerut parerea? Scuze m-a confuzi cu cineva care te-a bagat in seama. O sa te rog, cat se poate de frumos, sa mi te adresezi daca cumva mi te adresez eu tie, nu de alta dar eu nu sunt genul care copieaza citate despre ce spun altii fara sa le inteleg. Teoretic, iti recomand sa cauti pe net, simularile in CFD are monoposturilor de Formula 1, asa vei intelege mult mai mult decat citatele pe care le copiezi si uzitezi fara sa le intelegi. In rest, o zi excelenta, as minti daca as spune ca sunt interesat de parerile tale, fie ele si neavizate.

    O zi excelenta in continuare, "maestre"!
    7 4
  • Jolerto
    @Mircea Imi place ca spre deosebire de ce ai zis pana acum, tot pe Alonsito il vezi ca punctul de reper. :) " Why be a king if you can be god :D " FERRARI!
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru