Button vinde un Bugatti Veyron pentru 1 milion de euro

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 12.08.2009
Jenson Button a decis sa isi vanda una dintre actualele masini pe care le detine, Bugatti Veyron, pentru o suma de aproximativ 1.000.000 de euro.

Masinile reprezenta una dintre marile pasiuni ale lui Jenson Button, liderul clasamentului general al pilotilor in Formula 1.

Desi detine numeroase masini sport, britanicul a decis sa renunte la unul dintre cele mai cunoscute automobile pe plan mondial, Bugatti Veyron.

Fericitul posesor al unuia dintre dintre cele numai 300 de exemplare care s-au fabricat, Button a parcurs putin peste 2400 km la volan inainte de a decide sa renunte la acesta. Pilotul echipei Brawn GP solicita nu mai putin de 1.004.000 euro pentru masina, in conditiile in care pretul de catalog este de 1.100.000 euro.

Bugatti Veyron are performante superioare unui monopost de Formula 1, acesta accelerand de la 0 la 100 km/h in numai 2.5 secunde, beneficiind de aportul celor 1001 cai putere. De asemenea, viteza maxima a modelului este de 408 km/h, in contextul in care viteza maxima atinsa vreodata de un masina de Formula 1 este de 397 km/h. Consumul specificat de producator ajunge la 78 de litri la suta de km, cu 3 litri mai mult decat un monoost de Formula 1.

Potentialul campion mondial din acest sezon are in continuare in garaj o serie de masini de lux, printre acestea figurand Mercedes C63 AMG, Mercedes CLK DTM AMG, Ferrari Enzo, Audi RS6 Avant si BMW M5.

Anterior, acesta a mai detinut Ferrari F430 Spider, Ferrari 360, Ferrari 550 Maranello, Ford GT and Porsche Carrera GT.

Via | F1Fanatic

Taguri: Button, Veyron, vanzare

Comentarii (7)

  • F1 vs Veyron
    "Bugatti Veyron are performante superioare unui monopost de Formula 1, acesta accelerand de la 0 la 100 km/h in numai 2.5 secunde, beneficiind de aportul celor 1001 cai putere"
    O masina de F1 accelereaza de la 0-150 in 2.5 secunde ...
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Buggati :)
    Dar la ce masa atinge aceste perfumante un monopost si la ce masa le atinge Buggati :)))
    0 0
  • PUERILA COMPARATIE INTRE VEYRONF1
    Nu comentez mai mult!
    0 0
  • e exagerat
    mda..."viteza maxima a modelului este de 408 km/h, in contextul in care viteza maxima atinsa vreodata de un masina de Formula 1 este de 397 km/h" intrebarea e pe circuit sau in linie dreapta? "Consumul specificat de producator ajunge la 78 de litri la suta de km, cu 3 litri mai mult decat un monopost de Formula 1" si vreti sa spuneti ca asta e performanta??? scuze dar eu interpetez ca fiind un lucru pozitiv pentru monopost... si jenson, baiatule, cam prea multe ferrariuri, nu crezi? la cat de fidel vad ca esti firmei pe tine trebuiau sa te numeasca in locul lui massa, dar nu cred ca acceptai tu :))) si am o curiozitate, cu ce viteza ai parcurs cei 2400 de km si unde????
    0 0
  • jenson
    D e ce sinteti rai?.Nu cred ca exista pilot care sa nu fi avut sau condus macar un FERRARI.Inseamna ca ori e prost ori e timpit.Voi nu ati conduce asa ceva ?
    0 0
  • top speed
    Viteza maxima atinsa de un monopost de F1 este 256 mph, adica 412 kmph; stabilita de o Honda acum cativa ani pe un aeroport
    0 0
  • Baieti astia cu stirea sint specialisti sau ce ?
    In primul rind, o masina de F1 se seteaza. Daca vrei viteza de virf o setezi pentru viteza de virf, si in aceste conditii o viteza de 400 de Km/h este usor de depasit pentru un bolid F1. In plus un monoposr F1 are nevoie de o linie dreapta mai scurta decit Bugatti pentru ca are elasticitate mai buna in fiecare treapta in special in cele superioare. De la 0 la 100 e irelevant. Multe masini ajung rapid (bine nu atit de rapid, 2,5 s) de la 0 la 100, dar de la 100 la 200 ? si de la 200 la 300 ? De la 300 la 400 ce sa mai vorbim. Acolo se complica problema. In caz ca aceste masini sint capabile sa atinga 300 sau 400 de Km/h vor avea nevoie de un timp mult mai lung si pe cale de consecinta de o linie dreapta mult mai lunga. Acestea fiind spuse putin imi pasa de acest tip de asa-zise performante. Drumurile au viraje, si prin urmare este mai rapid cine ajunge primul la finalul unei curse pe un drum virajat. Acum devine mult mai importanta viteza din viraje, pentru ca o viteza mai mare in punctul de coarda are un dublu beneficiu permitindu-ti o viteza mai mare si la capatul liniei drepte. M-ar interesa ce viteza atinge acest Bugatti la capatul liniei drepte de start-sosire de la Monza in miinile unui pilot. Aici s-ar putea face o comparatie pertinenta. Bugatti din cauza greutatii mari ar avea si o inertie foarte mare. Prin urmare, viteza lui in apexul curbei La Parabolica va fi mult mai mica decit al unui bolid F1, iar viteza de top de la capatul liniei drepte va avea serios de suferit. Nici nu se pune problema sa fie mai rapid pe orice fel de circuit, lent sau rapid, decit un monopost F1. La capatul liniei drepte de care vorbeam, un bolid F1 actual (dar si din ultimii ani, poate 10, pentru ca regulamentul mereu schimbat in ce priveste arhitectura monoposturilor, a impiedicat o marire considerabila a performantelor), atinge, sau mai bine depaseste cu ceva 345 km/h.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru