Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Vânzarea Magneti Marelli: grupul FCA ar negocia cedarea furnizorului de componente către un fond de investiții global

de Paul Cosma
Joi, 23.08.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul Fiat-Chrysler negociază vânzarea diviziei Magneti Marelli către fondul de investiții global KKR, potrivit unor surse din anturajul companiei. Unul dintre cei mai importanți furnizori de componente din lume, Magneti Marelli are o valoare estimată la circa 3.2 miliarde de euro.

Publicația Wall Street Journal susține că fondul de investiții KKR este interesat de achiziția companiei Magneti Marelli, deținută de grupul Fiat-Chrysler. Un purtător de cuvânt al FCA a confirmat planul grupului privind “desprinderea” Magneti Marelli și că, în prezent, sunt evaluate cele mai bune oferte pentru vânzarea companiei.

Totuși, acesta nu a dorit să comenteze informația legată de negocierile cu KKR. Fondul de investiții deține un alt furnizor important de componente, respectiv compania japoneză Calsonic Kansei.

Analiștii estimează că Magneti Marelli are o valoare de aproximativ 3.2 miliarde de euro.

Potrivit publicației citate, negocierile sunt în desfășurare, iar eventuala vânzare Magneti Marelli ar fi prima decizie importantă luată de Mike Manley, noul CEO Fiat-Chrysler. Acesta l-a înlocuit luna trecută pe Sergio Marchionne, după ce italianul a decedat în urma unor probleme de sănătate.

Subiectul vânzării Magneti Marelli a mai fost pus pe tapet și în ultimii ani. În 2015, FCA a dorit să vândă divizia pentru 3 miliarde de euro, însă cea mai bună ofertă de atunci (2.5 miliarde euro) nu i-a mulțumit pe oficialii grupului.

Via Automotive News

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru