Feedback

Cursa de Formula 1 din Olanda a fost anulată: noi schimbări în calendarul provizoriu pentru sezonul 2020

de Daniel Popescu
Joi, 28.05.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
25 - 27 Septembrie
Vineri
Antr. lib. 1: 11:00
Antr. lib. 2: 15:00
Sambata
Antr. lib. 3: 12:00
Calificari: 15:00
Duminica
Cursa: 14:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Olanda a renunțat la planurile de a găzdui cursa de Formula 1 în acest an, iar calendarul provizoriu a suferit noi modificări ca urmare a incertitudinilor în privința circuitului de la Silverstone.

Organizatorii Marelui Premiu al Olandei au anunțat că renunță la organizarea unei curse în sezonul 2020.

Cursa de la Zandvoort era programată inițial în luna mai și a fost amânată în contextul pandemiei de coronavirus, în speranța că va putea fi reprogramată în cursul verii. Organizatorii au decis însă acum să se concentreze pe cursa din sezonul 2021.

Între timp, neclaritățile cu privire la cursele programate pe circuitul de la Silverstone, în funcție de excepțiile de la regulile carantinei care vor fi aplicate în Marea Britanie, au generat noi modificări în structura calendarului provizoriu.

Astfel, după cele două curse inaugurale de pe circuitul Red Bull Ring din Austria din 5 iulie și 12 iulie, Formula 1 ar urma să ajungă în Ungaria în 19 iulie. O pauză de două săptămâni ar urma apoi să prefigureze două curse pe circuitul de la Silverstone în 2 august și 9 august, urmate de Marele Premiu al Spaniei în 16 august.

Sezonul european ar urma să se încheie cu etapele programate în Belgia în 30 august și Italia în 6 septembrie. O versiune aproape finală a calendarului european va fi publicată cel mai probabil la începutul săptămânii viitoare.

Până atunci, Formula 1 a aprobat o reducere progresivă a bugetului maxim anual al echipelor la 145 de milioane de dolari în 2021.

În plus, cu cât o echipă va încheia pe un loc mai slab în clasamentul constructorilor, cu atât va avea mai mult timp pentru dezvoltarea monopostului în tunelul de vânt. Această schimbare are rolul de a ajuta echipele mici să reducă diferența de performanță comparativ cu echipele mari.

Nu în ultimul rând, dezvoltarea sasiului și a cutiei de viteze va fi interzisă intre 2020-2021.

Via Formula1, Autosport

Comentarii (3)

  • Costel
    cum adica Jan Lammers &co se concentreaza pe cursa din 2021?

    acu' se ascunde-n meditatie pentru vreo douasprezece luni dupa cursa contracronometru din primavara pentru noul si ofertantul Zandvoort ?!?

    agreez si chiar ador dezordinea da' doar dezordinea ordonata numa' ca aceasta harababura privind calendarul 2020 chiar incepe sa-mi displaca profund fiindca-mi transmite exclusiv diletantism, amatorism chiar in doze necuvincioase sosit dinspre FIA catre consumatorul hamesit de F1, situatia asta fiind cu atat mai ingrijoratoare cu cat ne aflam chiar in buza verii fara date clare si musai batute-n cuie in cazul prea multor gp-uri !

    vremurile disperate musai ca necesita masuri disperate si-n F1 iar metoda Donald Trump de sfidare a pandemiei si implicit de persiflare a covid19 prin administrarea hidroxiclorochinei in scop profilactic parca merita niscaiva atentie si din partea FIA & liberty media pentru a nu compromite definitiv sezonul 2020, asta daca ideea lui Helmut Marko de creare de covid-camp-uri pentru piloti si personalul auxiliar nu o fost primita cu prea mult entuziasm in urma cu vreo doua luni
    7 1
  • O prostie a devenit F1,auzi care termina ultimul sa aiba benefici mai mari in utilizarea tunelului de vand.
    5 2
  • Bieții constructori îi văd ca pe niște măgăruși ce cară mai mult decât cîntăresc ei. Atât de chinuiți îi văd. Eu unul m-aș fi retras la ora actuală. Decât să investesc o mulțime de bani pentru a construi o mașină după placul altuia mai bine pe niște proiecte de mașini care să definească marca ce o am.
    13 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru