F1: Etapa din Mexic rămâne în calendar până cel puțin în 2025

de Alexandru Monenciu
Vineri, 28.10.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Reprezentanții Formulei 1 și organizatorii etapei din Mexic au semnat o nouă înțelgere, astfel că circuitul Autodromo Hermanos Rodriguez rămâne în calendarul competițional până cel puțin în 2025.

Formula 1 a revenit pe pământ mexican în 2015 și a atras foarte mulți fani ai acestui sport.

Acum, reprezentanții Formulei 1 și organizatorii etapei din Mexic au semnat o nouă înțelegere, astfel că circuitul Autodromo Hermano Rodriguez rămâne în calendarul competițional până cel puțin în 2025.

La ediția din acest an sunt așteptați circa 350.000 de fani, pe parcursul a trei zile.

În perioada 2015 - 2021, Marele Premiu de Formula 1 al Mexicului a generat peste 2,443 milioane de dolari și a creat 57.000 de locuri de muncă.

via Formula 1

Comentarii (6)

  • Și-n Texas majoritatea spectatorilor era de naționalitate mexicană, chiar dacă aveau probabil cetățenie USA. Eu asta am văzut în tribune. Acum va câștiga Perez că-i la el „acasă” Cine are alt pronostic?
    6 12
  • BLACK FLAG
    Probabilitatea de a câștiga Perez este mare, așa este. Acum să construim o "poveste" pentru asta, deși poate unii ar numi asta "scenariu".
    RB avea calcule bine făcute, după ce Max a devenit campion la piloți. Mașina lui Perez a fost echipată cu un motor cu combustie internă nou-nouț ultima dată la Austin, care a fost o mișcare tactică de la Red Bull pentru a-i oferi cele mai bune șanse de a câștiga în Mexic.
    Acum, pentru a spori și mai mult șansele lui Perez , poate că îi vor oferi lui Max un nou motor care ar declanșa o penalizare pe grilă. Măcar atât pentru a rambursa favoarea Abu Dhabi-2021, unde Perez a avut acele două ture eroice. Pe anvelopele mai vechi, el a acționat ca un blocaj rutier în mișcare, ceea ce l-a costat pe Hamilton 7-8 sec., exact cât să ajungă din urmă și Max.
    13 4
  • BLACK FLAG
    Pirelli optează din nou pentru compușii intermediari C2, C3 și C4., cu presiuni statice de umflare impuse la 23,5 și 20,0 psi pentru față și, respectiv, spate.
    A doua sesiune de antrenamente libere se pare că va fi, de asemenea, extinsă din nou la 90 de minute, pentru a permite testarea compușilor mai moi pentru 2023.
    12 4
  • Greuceanu
    Bleg Fleg, Perez va câstiga doar dacă va avea probleme Max sau Leclerc sau Lewis.
    El vrea să fie campion mondial, dar nu este la nivelul celor trei: Verstappen, Hamilton si Leclerc cred că şi Alonso dacă ar avea un monopost cât de cât competitiv.
    Asta e valabil si pentru Sainz.
    6 14
  • Dacă echipa hotărăște să câștige, va câștiga. Max se va supune ordinelor pentru a avea și la anul șansa să fie campion. Ai uitat povestea Hamilton-Rosberg 2016? Hai să fim realiști, linia de start este lungă și nu văd ce mașină va face față Red Bull.
    6 9
  • Bobiță
    Nr 14 este o cifră magică.
    Hai şi cu 15 şi 16 că la anul nu se ştie ce se întâmplă.
    Mercedes la Imola a fost întrecută cu un tur, iar acum s-a apropiat de Red Bull, dar în conditii speciale cum sunt în Mexic. Ferrari slab, încă se gândesc că cei de la Red Bull trebuiau penalizați mai drastic.
    7 10

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru