Ferrari a avut în Australia doua defecţiuni misterioase la sistemele DRS şi MGU-K

de Daniel Popescu
Joi, 27.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kimi Raikkonen şi Fernando Alonso au întâmpinat dificiltati la utilizarea sistemelor DRS şi MGU-K în prima cursă a sezonului din Australia.

Esential 2 defectiuni misterioase a avut Ferrari in Australia
Rezultatele modeste înregistrate de Fernando Alonso şi Kimi Raikkonen în Marele Premiu al Australiei au fost influenţate parţial şi de două defecţiuni tehnice misterioase, pentru care vina nu aparţine integral Scuderiei Ferrari.

Potrivit unor informaţii dezvăluite joi de publicaţia germană Auto Motor und Sport, ambele monoposturi ale Scuderiei au fost afectate de defecţiuni temporare la sistemele DRS şi MGU-K.

Sistemul DRS, care permite îmbunatăţirea vitezei pe anumite linii drepte atunci când pilotul este la cel mult o secundă în spatele unui rival, a avut momente în care nu a putut fi activat de Alonso şi Raikkonen. Ferrari a confirmat prin vocea Dieter Gundel, unul dintre experţii săi în electronică, că echipa nu a reuşit să înţeleagă pe deplin cauzele acestei probleme.

Cea de-a doua defecţiune este legată de sistemul MGU-K de recuperare a energiei în momentele de frânare, tehnologie cunoscută până anul trecut drept KERS.

Conform principiului de funcţionare al tehnologiei, sistemul MGU-K începe să capteze energie pentru transformarea acesteia în cai putere doar după primirea unui semnal trimis de Formula One Management (FOM). Sistemul nu este activ în primele tururi, însă ulterior funcţionează în permanenţă.

Din cauza unei erori la semnalul transmis de FOM, sistemul MGU-K s-a resetat în prima parte a cursei, motiv pentru care Alonso şi Raikkonen au fost privaţi de avantajele tehnologiei până la prima intrare la boxe, când sistemul a devenit din nou funcţional.

Potrivit sursei citate, imposibilitatea de a utiliza sistemul MHU-K a fost principala cauză pentru care Alonso a fost depăşit de Nico Hulkenberg în prima parte a cursei.

Via Auto Motor und Sport

Comentarii (4)

  • Ok. Trebuie sa recunosc ca aceste sunt scuze noi. Sa vedem ce vor face la Sepang.
    11 2
  • si se mai duce inca un sezon
    8 4
  • pablo256r
    Conform "unor informaţii dezvăluite joi de publicaţia germană Auto Motor und Sport" nu este echivalent cu un comunicat oficial al Scuderria.
    Am citit si eu pe undeva ca au avut probleme dar din partea Ferrari nu am vazut nimic oficial. Pana nu avem ceva oficial ramane la nivel de "speculatii de presa' pe "surse".
    6 1
  • bipbip
    are doua mari probleme la sistemele ALNS-F si R-KK
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru