Ferrari a testat un sistem KERS inovator

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 29.01.2009
Publicatia Motorsport Aktuell sustine ca Ferrari a utilizat in testele de la Mugello un sistem KERS ale carui baterii au fost amplasate in nasul monopostului.

Dupa numeroasele probleme intampinate in dezvoltarea sistemului de recuperare a energiei, oficialii Scuderiei Ferrari s-au declarat deplin satisfacuti de comportamentul KERS in timpul testele de la Mugello de saptamana trecuta.

Secretul reusitei a fost insa deconspirat de publicatia elvetiana Motorsport Aktuell, care a dezvaluit detalii inedite despre sistemul KERS utilizat de Ferrari. Potrivit sursei citate, bateriile sistemului KERS au fost amplasate intr-o locatie neobisnuita, in nasul monopostului F60.

Prin aceasta miscare, Ferrari ar putea rezolva problema balastului, intrucat amplasarea bateriilor in centrul monopostului duce la un dezechilibru in distrubutia maselor.Solutia adoptata de italieni provoaca insa si cresterea voltajului din cablurile ce trec prin cockpit.

Solutia inovatoare aleasa de Ferrari poate explica criticile vehemente aduse de echipa in privinta implentarii sistemului si a costurilor, intrucat Scuderia a dezvoltat sistemul inovator in paralel cu sistemul clasic.

Taguri: F60, Ferrari, KERS, Mugello

Comentarii (3)

  • ...
    interesant...dar daca de exemplu in timpul unei depasiri, sau stiu io unui contact...eleronul fata se rupe?..atunci ce se intampla??
    0 0
  • @bmw
    aia de la bmw o sa`l puna in nasu lu kubica :))
    0 0
  • @KalEI
    CE TAREEE FAZA CU NASU :)))))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru