Feedback

Ferrari analizează schimbări în structura de conducere după debutul modest de sezon: "Va dura mult timp să revenim în frunte"

Publicat Luni, 20.07.2020
de Daniel Popescu, Foto: Ferrari
Comenteaza 18
Ferrari analizează schimbări în structura de conducere după debutul modest de sezon: "Va dura mult timp să revenim în frunte" - Poza 1
Ferrari a anunțat că analizează opțiunea de a face schimbări în structura de conducere, însă avertizează că "va dura mult timp" până când echipa va reveni în fruntea Formulei 1.

Ferrari a obținut doar 27 de puncte în primele trei curse ale sezonului, cu care echipa ocupă un modest loc cinci în clasamentul constructorilor.

Surclasată inclusiv de Racing Point, Ferrari a confirmat că analizează varianta de a face o serie de schimbări în structura de conducere.

Totuși, postul de șef al lui Mattia Binotto nu este neapărat amenințat, întrucât una dintre opțiuni este aducerea unui nou director tehnic care să colaboreze direct cu Binotto.

"Am văzut în teste că nu suntem suficient de rapizi, dar nu ne așteptam la o situație atât de dificilă. Este mai rău decât ne așteptam. Mai sunt două săptămâni până la cursa de la Silverstone și va fi important să luăm în calcul toate aspectele monopostului și ale organizației. Orice pentru a îmbunătăți", a declarat șeful Scuderiei.

Chiar și în cazul unei schimbări radicale, Binotto insistă că Ferrari va avea nevoie de mult timp pentru a reveni în fruntea plutonului, cu atât mai mult cu cât regulamentul tehnic este în mare parte "înghețat" pentru a permite reducerea costurilor de către echipele mici.

"Vom avea nevoie de mult timp, pentru că nu este o problemă pe care o putem rezolva în câteva săptămâni. Trebuie să avem răbdare. Ducem lipsă de viteză în toate zonele, nu există o soluție simplă sau un pachet simplu. Vom avea nevoie de timp. Cât timp? Nu am încă un răspuns", a adăugat Binotto.

Via Autosport 


Comentarii (18)

  • "Sa revenim in frunte", adica pe vremea lui V10 si cand Schumacher era deja campion la 60% din curse disputate.
    8 2
  • petrusian
    it's a long way to the top?plagiat dupa ac/dc?
    7 3
  • Alex: Se poate face un Tiguan 2009 4x4 sa fie 4x2? Raspunde
  • Radu, zi-mi și mie in ce am a fost Schumacher campion după 60%din cursele disputate?
    4 2
  • an
    2 0
  • Dragomir
    Macar pot sa-i dau acestui om un mare 10 pentru onestitate. Cred ca Ferrari la anul vor reveni la varf. Si nu-s fan, pot spune ca sunt fan Mclaren. Dupa 2022 lucrurile se vor schimba.
    5 2
  • E putin probail sa se intample asa Dragomir, din simplu motiv ca acest mafiot numit T Wolf trage itele peste tot.
    Imi aduc aminte, anul trecut cand motoarele Ferrari erau clar peste MB si preluasera fraiele, acest individ TW urla ca din gura de sarpe ca cei de la Ferrari incalca regulamentele in vigoare. Din acel moment s-a dus totul la echipa rosie, inclusiv dezvoltarea motorului ptr sezonul urmator. Rezultatele se vad pe pista. Una peste alta pe T Wolf il intereseaza mai mult Acordul Concord ce este semnat din anul 1981.
    10 8
  • The Dot
    “Mafia, mafia!” cu mult accent pe “f”, asa cum zicea un domn foarte lucid din politica romaneasca. Dupa vacanta de vara de anul trecut, Ferrari incepe dintr-o data sa zburde pe pista, in special pe liniile drepte, fapt ce atrage atentia celor de la RBR si Mercedes. Viteza italienilor trebuia sa fie si explicata cumva, avand in vedere ca legile in F1 sunt stricte, iar cand ai in echipa, ingineri, mecanici etc. la un moment dat iti dai seama ca daca joci corect, nu prea ai de unde sa scoti acea viteza. Si ca sa vezi, dupa plangerile celor doua echipe, Ferrari a revenit la viteza premergatoare cursei de la Spa. In iarna acestui an, tot pt ca Wolf e un mafiot, in ultima zi a testelor din iarna, FIA a dat un comunicat prin care spune ca a incheiat un acord cu Ferrari, pe care nu o sa-l faca public prin care direct sau indirect se recunostea faptul ca italienii nu au jucat corect.
    Acum cateva zile, Binotto a recunoscut faptul de mai sus, probabil tot pentru ca Toto e mafiot.
    Ce dracu mai conteaza faptele, stiinta cand putem sa spunem ca Pamantul e plat, 5G e cauza covidului sau Bill Gates vrea sa ne puna cipuri.....
    8 4
  • The Dot
    PS D’aia n-a luat Ferrari nimic timp de 20 de ani inaintea erei Schumacher.....Toto si mafiotii lui
    6 2
  • schumi
    E ciudat cum toata lumea accepta de ani buni ca in F1 exista doar o singura echipa care este capabila sa castige titlurile. E ciuda cum toata lumea accepat ca o mana de oameni adunati sub titlulatura "Mercedes F1 Team" sa castige mereu. Acest lucru nu se intampla pe vremea lui Schumi, cand toti tipau ca din gura de sarpe ca Ferrari castiga prea mult, ca F1 a devenit plictisitoare. Oare pe cati a cumparat Mercedes, sa poata ajunge la aceasta hegemonie. A cumparat FIA, a cumparat si celelalte echipe din campionat ? Oare ceilalti de ce mai participa ?
    8 3
  • Citi un material despre un scandal făcut de Hamilton pe motiv că nu toți piloții au avut timp să îngenuncheze ca semn de susținere a antirasism-ului. Ăsta prea se umflă în pene cu dreptul ăsta! L-aș compara cu o femeie mondenă care prin expresia "bărbatul egal cu femeia" a devenit bărbată, cum o numesc eu, uitând de trăsăturile de bază a unei femei.
    Cred că britanicul mai are puțin și o să ceară piloților să îngenuncheze în fața lui pe motiv că egalează recordurile lui Schumacher.
    9 3
  • Citişi, mă? Citii, bă!

    Citii numai în eu citii, la perfect simplu.


    În rest, citi, cu un singur i. Adică la infinitiv şi toate timpurile care se formează de la infinitiv:
    – infinitiv: a citi
    – viitor: voi / vei / va / vom / veţi / vor citi. Un singur i, indiferent de persoană.
    – condiţional prezent: aş / ai / ar / am / aţi / ar citi. Un singur i, indiferent de persoană.

    Şi tot citi e şi în structurile pot citi, poţi citi, poate citi, putem citi, puteţi citi, pot citi. Pentru că-s formate cu a putea + infinitiv.
    0 7
  • @. îți mulțumesc pentru instrucțiuni dar luându-mă cu "bă" dă-mi voie să-ți scriu un proverb: "măgarul cu carte-n spate nu va ajunge-n veci Socrate".
    12 0
  • stelucu: probleme vw touran se aude un zgomot pe partea distributiei ca si un... Raspunde
  • Departe de mine gandul de a folosi apelativul "ba"....textul de mai sus e un copy/paste

    https://diacritica.wordpress.com/tag/citi-sau-citii/
    0 5
  • Adică nu se putea selecta doar o propoziție/frază anume astfel încât să eviți acei termeni greu de observat...
    Înțeleg ce vrei să spui, un fel de "departe de mine gândul de a folosi pistolul... împușcarea ta a fost un accident scoțându-mi pistolul din toc și indreptându-l către tine". Dacă vrei/îți place să minți mai învață, dar să ne aducem aminte că minciuna e un păcat!
    5 0
  • Aditza
    Cea mai mare greseala a fost cand l-au indepartat pe Montezemolo care acum rade si cu fundul de ei ca sa ii faca loc lui Marchionne. Care la randul lui incepuse ceva frumos dar.......
    Luca a condus cu mana de fier ditamai compania 23 de ani iar Gianni Agnelli avea incredere totala in el. Nepotul lui nu prea are nici o treaba cu partea sportiva......in rest nu contest ce face pe partea cealalta.
    2 0
  • Dragomir
    @sumi-Ferrari au trisat cu acel motor. Deja nu mai e un secret. Iar Fia nu trebuia sa ascunda chestia asta. Binottp a recunoscut-o. Nu mai cauta problema la Mercedes. Ei si-au facut temele. Voi astia care sunteti fani rosii suferiti din cauza incompetentei echipei ferari, piloti si tehnicieni impreuna. Cand veti accepta asta va fi mai usor. Poate imi spui si mie, daca spui ca Toto trage itele, de ce ferrari nu fac contestatii. Sau, de ce nu il trag de maneca pe Todt. Raspunsul e simplu. Sunt mai buni sub toate aspectele.
    2 2
  • Mercedes F1
    Da, avem memorie selectiva. Din 2010-2013 a castigat Mercedes F1. Saracii.
    2 1
  • Neutru
    N-au câștigat motivat:1 Trebuia pusă la punct mașina 2 Au crezut că multiplu campion va face minuni 3 Au fost alții mai buni.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru