Scuderia Ferrari a reacționat la debutul modest de sezon și a anunțat o schimbare în cadrul structurii de conducere.
Contrar așteptărilor, echipa italiană nu a recurs la concedieri, ci a preferat doar să anunțe un nou departament de performanță. În plus, acesta va fi condus de Enrico Cardile, care anterior a fost șeful departamentului de aerodinamică. Practic, nu există schimbări cu adevărat majore, ci mai degrabă o redistribuire a rolurilor actuale.
"Noua structură stabilește un lanț de comandă mai concentrat și simplificat și oferă șefilor de departamente puterile necesare pentru a-și îndeplini obiectivele", susține Ferrari într-un comunicat de presă.
Astfel, Enrico Gualtieri va rămâne în continuare șeful departamentului de motoare, Simone Resta își păstrează rolul de directorul al departamentului de inginerie pentru șasiuri, iar Laurent Mekies este în continuare director sportiv.
Pe de altă parte, șeful Mattia Binotto, care își păstrează la rândul său postul intact, avertizează că Ferrari nu va putea înregistra progrese majore nici măcar în 2021, în contextul în care dezvoltarea monoposturilor va fi limitată prin regulament din considerente de costuri.
"Am început să punem fundațiile unui proces care ar trebui să conducă la un nou ciclu de victorii.
Vom avea nevoie de timp și vom suferi așa cum se întâmplă acum în termeni de rezultate și performanță. Dar trebuie să reacționăm la aceste probleme pentru a reveni în top cât mai curând posibil", a explicat el.Via Autosport
Cred ca solutia este sa iti recunosti greselile si sa sa le indrepti sau daca nu poti iti dai demisia.
Cu cateva rotiri de cadre poate nici atat e greu sa rezolvi ceva:(
.........sa va explic:
SF90-2019-sebastian vettel-calificari-Ungaria- 1:15.0;
SF90-2019-leclerc-calificari-Ungaria- 1:15.0;
.........................................................
SF1000-2020-sebastian vettel-calificari-Ungaria-1:14.7;
SF1000-2020-leclerc-calificari-Ungaria-1:14.8;
SF1000 chiar incepe sa se vindece de bolile copilariei, incepe sa capete vigoare pe zi ce trece, mai lent cu cca o secunda in calificarile primei curse din Austria comparativ cu SF90 dar semnificativ mai rapid in calificarile maghiare fata de monopostul 2019!
intre sebastian vettel si Lucilla se naste incet-incet o legatura speciala,
is convins ca acest reusit cuplu al circuitelor de gp va face furori in macar cateva curse in toamna ce vine
https://www.planetf1.com/news/sergio-perez-sebastian-vettel-kimi-raikkonen-2021/