Ferrari anunță planurile pentru lansarea noului monopost: prezentarea ar putea avea loc la Barcelona înaintea sesiunii de teste

de Daniel Popescu
Luni, 21.12.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Monopostul Ferrari pentru sezonul 2021 al Formulei 1 va avea numele SF21 și ar putea fi prezentat în luna martie la Barcelona, înainte de startul singurei sesiuni de teste de iarnă.

Ferrari este prima echipă care anunță primele detalii despre programul de prezentare a echipei și a noului monopost pentru sezonul 2021.

Primul detaliu vizează numele noului monopost, care va fi SF21. Scuderia intenționează să organizeze un eveniment în care să prezinte doar echipa tehnică și piloții, în timp ce prezentarea monopostului ar putea avea loc cu o zi înainte de startul sesiunii de teste de la Barcelona. Singura sesiune de teste va avea loc, cel mai probabil, în perioada 2-4 martie.

"Este un nume foarte simplu, pentru că este o tranziție spre 2022. Va fi parțial un monopost înghețat. Vom organiza diferit prezentarea pentru anul viitor. Întâi vom avea un eveniment de prezentare pentru echipa și piloți. Dar am putea organiza un al doilea eveniment, poate la testele de iarnă de la Barcelona, unde să dezvăluim monopostul", a explicat Mattia Binotto, șeful Scuderiei.

De asemenea, italianul susține că testele de pe bancul de probe indică faptul că motorul va avea performanțe mai bune decât în 2020 și că acesta nu va mai fi cel mai lent de pe grila de start.

"Pot să confirm că motorul funcționează bine pe bancul de probe.

A progresat bine în termeni de performanță, semnificativ cu ce a fost în 2020.  Vom fi din nou competitivi în termeni de motor. Nu cred că vom fi cei mai slabi din pluton, dar nu știu cât de mult au progresat ceilalți", a mai precizat el.

Via Autosport

Comentarii (7)

  • Costel
    eu nu-s deloc surprins de discretia care pare sa invaluie Maranello in ceea ce priveste lansarea noului monopost....

    chiar si beneficiind de rationalele circumstante atenuante generate de masurile de protectie firesti impuse de aceasta pacatoasa pandemie de SarSCov2,

    una-i sa alaturi o mie de starturi in F1 unui cvadruplu campion mondial de F1 precum Sebastian Vettel, multiplu castigator de grand-prix-uri(53) si coroane mondiale(4) deopotriva care musai ca te obliga in a mentine un nivel de eruditie musai ridicat precum o fost lansarea SF1000 la Teatro Valli in februar trecut si cu totul altfel se prezinta situatia in cadrul Scuderiei azi alaturi de doi piloti a caror doctrina a prezentelor consistente pe podiumurile de premiere ne certifica fara putere de tagada ca-i mai degraba tangentiala abstractului decat concretului, o doctrina a izbanzilor in F1 care inca nu-i pe deplin asimilata de acestia si, de ce sa ne ferim in a face vreun rabat de la prognoze veridice, inca o stare de moderata incertitudine cu privire la noul fuleu de care-i capabila Scuderia pe termen foarte scurt, scurt si, sa speram pentru binele Ferrari, ca nu si pe termen mediu ......
    8 8
  • Cred că acesta este răspunsul pentru care Ferrari nu mai fac mare tam tam cu lansarea " Vom fi din nou competitivi în termeni de motor. Nu cred că vom fi cei mai slabi din pluton, dar nu știu cât de mult au progresat ceilalți".
    6 3
  • Adrian
    Nica Ferrari va fi zob rău mercedes va domina hera hibrid ferrari zob e slabi rau
    16 6
  • Adrian
    Nica și vezi că Mercedes progresează mult
    12 4
  • Pacat de Sainz! Doi pasi inapoi, anul viitor cu Ferrari! Tinanad cont ca upgrad-urile sunt interzise in 2021, monopostul va arata ca un tataie batran, cu baston, care mai merge pe la piata din cand in cand! Toti progreseaza, numai ei raman cu acelasi nas patrat, zici ca-i un tractor la arat! Iar in 2022, il vedem pe Sainz cum plange ca vrea inapoi la McLaren!
    10 2
  • Nu ştiu cât vor progresa MB (cursele ne vor demonstra), dar sper ca avansul între ei şi celelalte echipe ( RBR, MCLAREN, RENAULT, FERRARI) să fie mult mai mic. Îmi doresc să văd pe circuit cine este cel mai bun pilot nu care este cel mai bun monopost.
    5 2
  • Cică lucrează la motorul și la monopolul din 2022,oare au uitat ca suntem în 2021.
    Paravrajeala multă rezultate 0.
    Cat timp departamentul tehnic este compus doar din italieni nu vor reuși mare lucru.
    Italieni nu au reușit niciodată fără a avea în echipa personal de alta naționalitate, ei se pricep la costume,țigări,macaroane, spaghete etc dar nu la cercetare și inovație în automobilism.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru