Ferrari construieşte o "platformă dinamică" pentru testarea monopostului la Maranello

de Daniel Popescu
Luni, 12.01.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari va investi 40 de milioane de euro pentru construcţia unei "platforme dinamice" care să-i permită să testeze monopostul la Maranello, potrivit presei italiene.

Esential 40 de milioane de euro este investitia Scuderiei Ferrari in noul proiect
360 de kilometri pe ora este viteza la care Ferrari va putea efectua testele pe noua "platforma dinamica"
Presa italiană a relatat la sfârşitul anului trecut că Ferrari a semnat un parteneriat cu compania austriacă AVL pentru a îmbunătăţi performanţele motorului, în condiţiile dominaţiei autoritare a rivalilor de la Mercedes din sezonul precedent.

Potrivit publicaţiei italiene Gazzetta dello Sport, colaborarea dintre cele două părţi prevede construirea unei "platforme dinamice" la fabrica de la Maranello care să permită inginerilor să testeze integral monopostul, inclusiv cu motorul ataşat. În plus, inginerii vor putea simila rularea monopostului cu viteze de până la 360 de kilometri pe oră.

Investiţia Scuderiei Ferrari în acest proiect se ridică la aproximativ 40 de milioane de euro, iar platforma urmează să fie realizată într-o clădire dedicată de la Maranello care va fi conectată şi la simulatorul echipei.

Tehnologia adusă de AVL este în afara restricţiilor impuse de regulamentul tehnic al Formulei 1.

Ferrari a ocupat doar locul patru în clasamentul constructorilor în sezonul 2014 cu 210 puncte şi a fost surclasată de Mercedes, Red Bull Racing şi Williams. Echipa s-a despărţit de Fernando Alonso după o colaborare de cinci ani şi mizează pe serviciile lui Sebastian Vettel pentru a reveni în lupta pentru cele două titluri mondiale. 

Via Gazzetta dello Sport

Comentarii (6)

  • bun asa..
    13 1
  • Deci, FIA nu mai lasa de ceva vreme echipele sa-si testeze masinile pe circuite in extrasezon, cu scopul de reducere a cheltuielilor.
    In spiritul acestor "masive reduceri" iata ca Ferrari face un prim pas de efectuare a testelor in afara restrictiilor, cu pretul a 40 de milioane de euro. Intrebarea este: nu era mai ieftin daca ii lasau sa testeze pe circuit, cum era inainte?
    Tot cu scopul reducerii cheltuielilor, motoarele actuale impuse, se pare ca sunt mai scumpe decat cele anterioare, care vezi doamne erau prea scumpe si consumau prea mult.
    Oare cei de la FIA nu realizeaza ca si-au pierdut de mult credibilitatea si ca in spatele deciziilor lor stau de fapt alte interese, care nu au nimic in comun cu reducerea costurilor.
    35 0
  • @ymy
    fiecare trage jar la oala lui..
    7 1
  • ACEASTA TEHNOLOGIE PRECUM SI ALTELE SI ALTELE .........TREBUIAU SA LE AIBE MAI DEMULT,TINAND CONT DE FAPT CA VORBIM DE FERRARI IAR ASTA SE TRADUCE IN LOGISTICA ,INGINERI POTRIVITI LA CE INSEAMNA ASTAZI F1,
    8 2
  • Fortzaaa Rosaaa ,,,Fortzaaa Alonsoo
    2 13
  • @ ss76
    Bai sisiitule,Alonso joaca la alta echipa,intreaba-l pe Mirciulica!
    14 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru