Potrivit publicaţiei italiene Gazzetta dello Sport, colaborarea dintre cele două părţi prevede construirea unei "platforme dinamice" la fabrica de la Maranello care să permită inginerilor să testeze integral monopostul, inclusiv cu motorul ataşat. În plus, inginerii vor putea simila rularea monopostului cu viteze de până la 360 de kilometri pe oră.
Investiţia Scuderiei Ferrari în acest proiect se ridică la aproximativ 40 de milioane de euro, iar platforma urmează să fie realizată într-o clădire dedicată de la Maranello care va fi conectată şi la simulatorul echipei.
Tehnologia adusă de AVL este în afara restricţiilor impuse de regulamentul tehnic al Formulei 1.Ferrari a ocupat doar locul patru în clasamentul constructorilor în sezonul 2014 cu 210 puncte şi a fost surclasată de Mercedes, Red Bull Racing şi Williams. Echipa s-a despărţit de Fernando Alonso după o colaborare de cinci ani şi mizează pe serviciile lui Sebastian Vettel pentru a reveni în lupta pentru cele două titluri mondiale.
In spiritul acestor "masive reduceri" iata ca Ferrari face un prim pas de efectuare a testelor in afara restrictiilor, cu pretul a 40 de milioane de euro. Intrebarea este: nu era mai ieftin daca ii lasau sa testeze pe circuit, cum era inainte?
Tot cu scopul reducerii cheltuielilor, motoarele actuale impuse, se pare ca sunt mai scumpe decat cele anterioare, care vezi doamne erau prea scumpe si consumau prea mult.
Oare cei de la FIA nu realizeaza ca si-au pierdut de mult credibilitatea si ca in spatele deciziilor lor stau de fapt alte interese, care nu au nimic in comun cu reducerea costurilor.
fiecare trage jar la oala lui..