Spre deosebire de alţi ani, Ferrari a evitat să-şi stabilească obiective concrete pentru sezonul 2017, însă departamentul tehnic lucrează intens pentru îmbunătăţirea motorului.
Potrivit unor surse citate de publicaţia Motorsport, Scuderia a realizat un design inedit pentru unitatea de propulsie: inginerii vor utiliza un micro-injector Magneti Marelli care permite o creştere de performanţă şi reducerea consumului de carburant.
Aceste schimbări vor conduce însă la creşterea substanţială a presiunii şi temperaturii din camera de combustie, iar soluţia găsită de ingineri este să dezvolte un piston din materiale complet noi. În prezent, echipele folosesc aluminiul pentru pistoane, însă acesta nu are o rezistenţă termală suficient de mare pentru a rămâne fiabil în contextul schimbărilor pregătite de inginerii Ferrari.
Soluţia găsită de echipă este să realizeze designul pistoanelor cu ajutorul imprimantelor 3D pentru a genera componente cu forme mai complexe, imposibil de realizat prin metode tradiţionale. Acest lucru va permite Scuderiei să înlocuiască aluminiul cu oţelul, un material semnificativ mai rezistent, în producţia pistoanelor.Inginerii speră ca soluţia să fie disponibilă încă de la startul noului sezon, însă monopostul pregătit pentru testele din luna februarie nu va beneficia de această tehnologie.
Via Motorsport
amintirile ne 'chibuieste' rau, 4 titluri castigate in defavoarea alonsului
cred ca ar avea vitica soarta lui escobar daca s-ar intalni cu fanul asta alonsist ...
doamne fereste, mai bine cu mircea
Rog autorul articolului sa corecteze "rezistenţă termală" in "rezistenţă termică" , apa este termala....
"http://www.thisisf1.com/2016/05/27/ferrari-first-2017-f1-test-car/2017-ferrari-f1-car-graphic-illustration/".
N-are nici o treaba cu masinile de F1, este doar un desen. Nici macar al celor de la Ferrari.
https://www.youtube.com/watch?v=K2WPVBKX4Q8
https://www.youtube.com/watch?v=BHNdlat6Vks