Ferrari minimalizeaza defectiunea motorului lui Alonso

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 07.04.2010
Ferrari a admis ca trebuie sa analizeze in detaliu motivele pentru care motorul lui Fernando Alonso a cedat in Malaezia, insa echipa considera ca defectiunea nu este foarte importanta.

Conform datelor oficiale publicate de FIA la finalul Marelui Premiu al Malaeziei, Ferrari este singura echipa care a utilizat deja cate trei motoare pentru pilotii sai, acest lucru sugerand grave probleme de fiabilitate ale unitatilor.

Scuderia a admis ca aceste informatii sugereaza problemele de fiabilitate pentru motoare, insa a tinut sa precizeze defectiunea suferita de Fernando Alonso in Malaezia nu are legatura cu cea din Bahrain, cand echipa a inlocuit motoarele ambilor piloti dupa ce a descoperit anumite anomalii. Echipa banuieste insa ca motorul lui Alonso a cedat din cauza problemelor suferite la cutia de viteze in turul de formare pentru cursa de la Sepang.

"Defectiunea la motorul lui Alonso s-a petrecut cu doua tururi inainte de finalul cursei, fara ca niciun parametru sa indice o anomalie, ceea ce inseamna ca nu exista nicio legatura intre aceasta problema si cea din Bahrain, cauzata de o supraincalzire momentana. Este posibil ca problema cu cutia de viteze sa fi avut consecinte pentru motor, intrucat a fost utilizata intr-un mod anormal pe toata durata cursei, dar o analiza clara poate fi facuta numai cand motorul va ajunge din nou la fabrica miercuri dupa-amiaza", se precizeaza intr-un comunicat de presa la Scuderiei Ferrari.

De asemenea, miotoarele Ferrari au provocat dureri de cap si celor de la BMW-Sauber, insa analiza realizata la Maranello a evidentiat ca problemele au fost cauzate de sistemul ECU furnizat de McLaren.

"Ambele monoposturi Sauber au avut problemele cu motoarele.

De la Rosa nu a putut lua startul in cursa, iar Kobayashi a abandonat dupa numai 8 tururi. Analiza a confirmat ca problemele celor doua monoposturi nu au avut nicio legatura cu problema la motor suferita de Alonso, ci au fost cauzate de o defectiune a sistemului electronic de management al motorului", se mai arata in comunicatul Ferrari.

Via | Ferrari

Comentarii (1)

  • ...
    parerea mea. cand a incercat alonso sa treaba de button, a schimbat prea rapid vitezele. iar motorul fiind fortat la maxim nu a mai rezistat turatiei mari si a cedat.
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru