Ferrari nu înțelege lipsa de performanță din Australia: "Trebuie să analizăm datele"

de Daniel Popescu
Luni, 18.03.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari nu înțelege motivele pentru care nu a înregistrat performanțe în Australia, în ciuda faptului că echipa a făcut cel mai rapid monopost în testele premergătoare noului sezon.

Ferrari era considerată favorită înaintea noului sezon pe baza rezultatelor din teste, însă realitatea din teren a fost complet alta.

În Marele Premiu al Australiei de la sfârșitul săptămânii trecute, Sebastian Vettel și Charles Leclerc au obținut doar locurile 4 și 5 și au terminat la aproape un minut în urma câștigătorului Valtteri Bottas. Șeful Mattia Binotto a admis că problemele au început încă din prima sesiune de antrenamente libere înainte de a continua în calificări și cursă.

"Testele de iarnă au fost cu siguranță diferite. Din prima sesiune de antrenamente nu am găsit echilibrul perfect și ne-am chinuit cu pneurile. Am încercat diverse abordări pentru setări pe parcursul weekendului, dar trebuie să spun că nu am găsit niciodată echilibrul potrivit", a declarat el.

În plus, Binotto admite că Ferrari nu înțelege încă motivele pentru lipsa de performanță de la Melbourne, astfel că este incert dacă Vettel și Leclerc își vor îmbunătăți rezultatele în Marele Premiu al statului Bahrain de peste două săptămâni.

"Echipa a fost nemulțumită în calificări, iar performanța din cursă reflectă ceea ce am avut și în calificări.

Nu am avut echilibru, nu am avut aderență. Am înțeles de ce? Nu încă. Trebuie să analizăm toate datele și să încercăm să înțelegem ce s-a întâmplat", a adăugat el.

Via Motorsport

Comentarii (20)

  • Costel
    o masina de f1 nu ii cu putinta sa fie evaluata la adevarata valoare intr-un parc australian , aderenta ii diferita intre un drum public care ii si denivelat in multe zone si un circuit permanent asa cui ii montmelo , barcelona
    is convins ca in bahrain aderenta si echilibru la masina o sa fie la parametrii semnificativ superiori ,nu is motive de ingrijorare pentru ferrari fiindca sezonul ii abia la inceput iar leclerc si vettel is prea competitivi amandoi ca sa rateze titlurile in 2019
    forza ferrari !
    11 31
  • Razvan Dumbraveanu
    Costele, anul trecut Ferrari castiga cursa aici, da tu stii mai bine, poate ii luminezi pe astia de la ferari, ca ei nu stiu asa ca tine.
    21 10
  • Costel
    @razvan

    ii sub standingul meu sa polemizez dar is dispus la tine cu o intrebare: care ii utilitatea unei victorii in prima etapa cand esenta unui sezon is cu siguranta titlurile la piloti si constructori ?
    ce o realizat ferrari cu victoria la melbourne in 2018 cand titlurile is in visteria mercedes pentru sezonul trecut ?
    doar diletantii intr-ale motorsportului is cu o concluzie dupa prima cursa , is inca 20 de curse ramase iar eu is cu incredere deplina in trio-ul binotto-vettel -leclerc pentru un 2019 legendar
    ferrari , sempre nel mio cuore
    11 23
  • Adrian24
    @costel
    Costele, bati campii cu gratie. Sa nu mi raspunzi ca îi sub standigul tau ;)
    14 6
  • Bogdan
    Iddea e ca si Mercedes a concurat pe acelasi circuit si cum s au descurcat aici cred ca se adapteaza si pe celelalte.
    14 2
  • mda..ai n-ai motor, accelerezi! dar stai ca nu accelereaza... :/ in primul rand aruncati vitelul din masinia..o sa plangeti dupa kimi..

    fierarii se apuca de comedie?
    16 15
  • Apropo de "vițel": dacă vedeți restart-ul pe site-ul oficial al F1 veți vedea cum neamțul mai are nițel și comite o catastrofă scoțându-l în decor și pe Leclerc și pe el. Spre norocul echipei s-au ales doar cu o mică atingere între pneul stânga-spate și partea dreapta a aripii față. Îmi aduce aminte de ceva asemănător petrecut anul trecut când monoposturile plecau de pe primele 2 poziții, greșesc? Și câte milioane de euro îi intră ăstuia în buzunar...
    17 16
  • Poate fi si o problema de o cursa. Nu au gasit aderenta la Melbourne desi in testele din iarna au avut-o.
    5 1
  • mobius
    Este adevarat, este un iresponsabil, este mai lent decat Leclerc si a fost cu totul penibil ca echipa l-a oprit pe acesta (Leclerc) sa-l depaseasca pe "galacticul" de carton. Raikonen arata acum la echipa nr. 2 a lui Ferrari ca a fost oprit in anii din urma, de prima echipa sa performeze, in favoarea lui Vettel. Mi se pare aiurea sa iesi in public, ca tehnician si specialist in domeniu, spunand ca nu sti ce se intampla. Este logic ca nu prea sti ce se intampla de fapt, ca esti pe afara si in mod normal nici nu puteai sa iei deciziile bune.
    15 8
  • Vettel e de vina!
    14 9
  • Vom avea cel putin un pilot Ferrari pe podium in Bahrein.
    6 12
  • Asa, si? Trecea Leclerc de Vettel si Ferrari ar fi fost cu 1 - 5 sec mai aproape de lider, adica tot aia. Oficialii de la Ferrari s-au referit la problema reala, lipsa aderentei si efectul acesteia - diferenta prea mare fata de Mercedes.
    8 7
  • @Costel
    :)) Atat am vrut sa spun...
    3 3
  • daniel
    Costel
    Gandeste cu capsorul pe care il ai in dotare!
    In teste primii in cursa mai la coada. Ce-ti spune asta?
    Ceilalti nu si-au batut capul ca sa fie primii in teste. E clar ca lumna zilei!
    Nu au "gasit" aderenta si echilibru. Pe bune?
    In 58 de ture iei 57 de secunde ... aproape o secunda pe tur. Pe un circuit unde anul trecut castiga .....
    Huston .... we have a problem!
    9 3
  • Claudiu
    De dragul campionatului mi-as dori ca Ferrari chiar sa fi gresit ceva cu setarea masinii si sa-i vedem luptand pentru victorie in Bahrain si China, dar in acelasi timp, in anii trecuti cand Mercedes avea probleme pe unele circuite cu setarea, nu pierdeau 50 sec in cursa fata de invingator. Ma tem s-ar putea sa fie o problema mai grava la Ferrari si sa aiba parte de un nou sezon prost ca si in 2016.
    11 2
  • avocatu' lu' peste
    Cred ca este un singur om care stie ce probleme are Ferrari, acest guru romanesc si neasemuit istoric al F1...el ne spunea tuturor ca habar n-avem si ca Ferrari au facut un monopost dominant pe cand Mercedes bietii ar fi abia dupa RBR....Il gasiti pe grupul fierari de pe feisbuc, acolo imparte palme tuturor celor care mai indraznesc sa comenteze ceva.
    6 1
  • "În Marele Premiu al Australiei de la sfârșitul anului trecut, Sebastian Vettel și Charles Leclerc au obținut doar locurile 4 și 5 și au terminat la aproape un minut în urma câștigătorului Valtteri Bottas". Poate vreti sa spuneti "In Marele Premiu al Australiei de anul acesta, nu de la sfarsitul anului trecut " d-lor. de la automarket. Atentie la ceea ce scrieti, nu va mai grabiti!!!. Legat de performantele scazute ale echipei Ferrari probabil datorita faptului ca este o criza de idei la unii oameni cheie de acolo in special la Binotto. Pentru performanta la Ferrari trebuie sa vina in adevarat profesionist cu un talent deosebit care totodata are si calitati de lider asa cum este Ross Brown.
    7 1
  • Vettel era sa-l scoata pe Leclerc din cursa la start in Australia.
    In urmatoarele 6-7 curse daca Vettel comite greseli sau daca Leclerc incepe sa-l bata, germanul va avea bagajele facute in vara. Si Leclerc a acceptat acum ordinele de echipa, dar daca va fi mai rapid nu o sa accepte mereu.
    Ferrari a marit bugetul, au facut schimbari importante si asteapta rezultate. Ca au sau ca n-au masina de top, greselile lui Vettel vor cantari foarte mult la inventar. Si chiar daca nu comite greseli anul asta, dar nu castiga titlul, tot are sanse mici sa mai ramana la Ferrari (tinand cont experienta cu italienii).
    Nu cred in vreun viitor al lui Hamilton in rosu, dar momentan e cert ca Vettel e sub lupa si orice greseala va conta.
    6 1
  • Raduchidi
    Cu tot respectul, cum vă dați seama că sunt ordine de echipă, mai ales la 3-5 secunde după start? Eu mă uit la F1 cam de pe vremea când era MS la Benetton și am fost de câteva ori pe niște circuite, dar nu mă pricep așa bine, ca să gândesc la nivelul unei strategii de echipă. După mintea mea, cred că este un sport de echipă, în care contează titlurile, iar dacă un pilot este mai bun, va fi sprijinit ca să ia titlul (și banii care vin la echipă). Dar, după start, ordine de echipă date în prima curbă, nu am imaginație suficientă pentru așa ceva.
    0 4
  • Ha,ha,ha...
    Pneurile o sa le faca zile amare, anul asta pare ca au trecut in cealalta extrema, nu se mai descurca pe piste calde,fierbinti....
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru