O astfel de abordare permite un nas mai coborât al monopostului şi un centru de greutate mai jos, dar mai este dificil de abordat din perspectiva setărilor.
Publicaţia italiană Autosprint susţine că Ferrari va continua să adopte o suspensie frontală de tip pullrod şi pentru monopostul cu care va concura în sezonul 2015.
Decizia este una surprinzătoare în condiţiile în care Kimi Raikkonen s-a plâns în mod regulat de probleme cu partea frontală a monopostului, iar noul său coechipier Sebastian Vettel are un stil de pilotaj asemănător. Finlandezul şi-a exprimat însă speranţa că noul monopost va fi mai uşor de pilotat, întrucât Ferrari a învăţat din greşelile sezonului precedent.
"Anul 2015 este diferit, monopostul este diferit, aşa că nu mă aştept să avem un sezon similar şi ar trebui să fim acolo unde trebuie", a explicat el.
Suspensia frontală de tip pullrod a revenit în Formula 1 în sezonul 2012 pe monoposturile Ferrari şi McLaren.
După un singur sezon, McLaren a renunţat la tehnologie în favoarea suspensiei pushrod. Anterior, ultima echipa care folosise o suspensie frontală pullrod a fost Minardi în 2001.Via Motorsport
Comentarii (7)