Feedback

Ferrari pregătește culori speciale pentru monopost la Mugello: italienii vor sărbători cursa cu numărul 1.000 în Formula 1

de Daniel Popescu
Luni, 07.09.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
9 - 11 Octombrie
Vineri
Antr. lib. 1: 12:00
Antr. lib. 2: 16:00
Sambata
Antr. lib. 3: 13:00
Calificari: 16:00
Duminica
Cursa: 16:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Ferrari va utiliza o nuanță de roșu mai închisă în Marele Premiu al Toscanei de la Mugello, care va fi cursa de Formula 1 cu numărul 1.000 pentru Scuderia.

Ferrari va deveni duminică prima echipă care atinge pragul de 1.000 de curse în Formula 1, cu ocazia Marelui Premiu al Toscanei, care va avea loc pe circuitul de la Mugello, aflat în proprietatea constructorului italian.

Scuderia intenționează să organizeze o serie de evenimente prin care să sărbătorească această performanță, iar publicația britanică Autosport susține că italienii au decis să folosească inclusiv culori noi pentru monopost.

Astfel, Charles Leclerc și Sebastian Vettel ar urma să concureze cu monoposturi vopsite într-o nuanță mai închisă de roșu, similară cu cea folosită la debutul în Formula 1 din 1950.

Ferrari a debutat în Formula 1 în a doua cursă a sezonului inaugural din 1950, care a avut loc pe circuitul de la Monaco.

La vremea respectivă, Alberto Ascari a obținut locul doi pentru echipa italiană la volanul unui Ferrari 125.

Evenimentul vine însă în mijlocul unui sezon modest pentru Ferrari, care a înregistrat două abandonuri în prima cursă din Italia din acest an, desfășurată la sfârșitul săptămânii trecute la Monza.

"Trebuie să întoarcem foaia și să privim înainte pentru a ne asigura că ne-am învățat lecția. Trebuie să privim înainte pentru a progresa. Săptămâna viitoare avem Mugello, cursa cu numărul 1.000, așa că vom încerca să fim cât mai bine pregătiți", a declarat șeful Mattia Binotto.

Via Autosport

Comentarii (25)

  • F1-2020
    E trist ca nu ca vor avea motiv de sarbatoare. Sunt brand cu istorie in motorsport si masini de strada superbe care nu isi mai are locul in F1.
    Dar nu sunt primii care ajung aici, majoritatea nu au rezistat atat de mult ca Ferrari.
    9 3
  • Poate prinde podiumul Sainz sa aiba Ferrari motiv de sarbatoare.
    7 0
  • Unde-i Costel?
    11 0
  • @1000, "tăcerea" lui mă duce cu gândul la pandemie... Doamne ferește, să nu fi pățit ceva! :(
    5 4
  • Oare vor nimeri culoarea potrivita?
    5 0
  • Pregatesc o noua infrangere ? :)
    Lista o sa arate asa pe duminica: Hamilton, Verstapen si Bottas. Nici nu mai are rost sa ma uit.
    De mic ma uitam la F1 si eram fan Ferrari, e oarecum trist sa ii vad ca sunt la coada, ei cu bugetul lor imens si cu cei mai buni oameni. Dar si sa-i vezi numai pe ei castigand locul 1 deja e plictisitor. Era frumos cand era competitie adevarata, nu atatea limitari, drs-uri si alte mizerii. Acuma monoposturile sunt controlate foarte puternic, de asta apar si timpi record si depasesc recorduri stabilite de greii F1 din urma cu 10-20 ani...
    6 11
  • caraghiosi de net
    Ma amuza indivizii care nu se mai uita la F1 pentru ca ar castiga tot Mercedes. Pai daca ar castiga "tot Ferrari" sau Red Bull? Cand castiga Vettel banuiesc ca nu erau probleme pentru fanii lui Vettel. Acum ca-i jale nu se mai uita. Pai, daca nu va uitati voi, credeti ca se sfarseste lumea. Pai nu se sfarseste, dimpotriva,
    13 5
  • Scaraghiotki
    Amice, vettel nu a mai castigat de 7 ani un titlu, si la RBR se mai lupta cu un Button(2009), Alonso(2010,2012), Hamilton.Lumea s-a plictisit de 2-3 sezoane, de cand Mercedes pierde doar cand fac pana.
    6 4
  • @Scaraghiotki, să nu uităm că la Silverstone, în ultimul tur, Hamilton a făcut pană și s-a târât așa până a trecut linia de start/sosire și astfel a câștigat. Realizezi distanța ce o avea între el și urmăritori? Victoria e amuzantă, dar o astfel de cursă n-are farmec, n-are rost. Mulți fani ai acestui sport critică dominația supremă a celor de la Mercedes. Când s-o termina și "pandemia" asta Mercedes, Dumnezeu știe.
    7 3
  • Nu Vettel se lupta cu Alonso, ci Alonso se lupta cu Vettel. E o diferenta. Vettel avea o masina cu 2 sec mai rapida, Alonso reusea sa se bata la titlu cu un tractor. Ferrariul din 2014 era slab ca cel din 2020. Doar ca prin geniul sau, Aloso a strans 161 de puncte, Raikkonen doar 55. Si Alonso a avut si 2 podiumuri si multe locuri 4.
    Acum nu e vina lui Hamilton, in 2020, ca Vettel nu e capabil sa se bata la titlu, macar pana in ultimele 3 curse, nici atunci cand are o masina egala cu Mercedes, cum a fost in 2017. Sau o masina buna ca in 2018. De cand e Vettel la Ferrari a avut cel putin 3 ani in care a avut masina de titlu, dar greselile de pe circuit l-au transformat in amatorul pe care il vedem astazi.
    Pentru ca Vettel ăsta e - amator. DIn 2010 facea greseli stupide si am zis ca daca cineva se va apropia de el si va pune presiune, Vettel se va face de ras.
    Nu e vina lui Hamilton ca ceilalti nu au fost capabili sa conduca fara greseala si sa scoata totul din masini. Ferrari a mizat pe Vettel si nu doar ca a pierdut, S-A FĂCUT DE RÂS. Si asta am zis in 2014 cand s-a anuntat ca vine la Ferrari - ca nu va castiga nimic si se va face de ras. Spuneau toti ca ma oftic ca l-a batut pe Alonso. Istoria a demonstrat ca nu Vettel a castigat 4 titluri, ci Newey. Nu cred ca mai poate spune azi cineva ca Vettel a meritat 4 titluri, mai ales in 2010 si 2012. Probabil vreun fan Vitelul, dar nu cred sa mai existe vreunul :))))) fanii Vitelul sunt ca fanii McLaren 2015-2019, inexistenti :))))
    19 11
  • "Mulți fani ai acestui sport critică dominația supremă a celor de la Mercedes" din păcate e adevărat ce a spus mavrick dar nu şi corect. Fanii ar trebui să critice incapacitatea celorlalte echipe de a face maşini competitive. Şi pentu că peste 50% din "fanii acestui sport" sunt de fapt fani Ferrari, ar trebui să realizeze că echipa e condusă de o persoană neprofesionistă, laşă (ar trebui să-şi dea demisia) care cred că nici nu e iubitor de Ferrari ci de salariu de la Ferrari. E vreun fan care ghiceşti la cine mă refer?
    11 1
  • Badea Cartan
    Adevarul e ca in ERA VETTEL lucrurile sunt rosii pentru Ferrari. Nu suficient, spun unii asa ca, incearca sa umble pe la nuante.
    7 1
  • Binotto
    Forza Ferrari ! Ii mancam cursa viitoare :))))
    3 5
  • La Ferrari nu a mers nimic prea bine, cand aveau masina, chiar peste Mercedes, gafa championu. Si nu o data, de prea multe ori chiar. Apoi mai gafau mecanicii, apoi cate-o strategie necoapta. In final s-a prabusit toata sandramaua peste ei. C-asa-i in tenis. Ferrari in perioada Vettel a avut 3 sefi. 3!! Sa-ti enumar gafele de pilot gp2 ale lui Vettel? Deci, s-o lasam. Dupa ce pleaca Vettel va fi ceva mai bine. Poate ca si Binotto ar trebui. Sa-l aduca pe Briatore. Au nevoie de o mana de fier acolo.
    10 2
  • Dragi mei de faptul ca Ham are alte setari fata de ale lui Bot nu spuneti nimic?!? Bine ca nu uitati de Vet niciodata..........hahalerelor!
    11 8
  • Badea Cartan
    Cu sforta ferari nu ajungeti nicaieri. Oricat va-ti "sforta". Din gatlej nu iese monopostul ala......poate din culoare.
    3 2
  • Badea Cartan
    v-ati(vorbesc prea mult despre ferari si e molipsitor)
    3 1
  • THE SPINNING GERMAN
    Evo, stiu ca suferi dar inca nici n-ai ajuns la capat. Mai multe de patimit, cat mai e fetita de la Ferrari pe circuit. Vizionare placuta!
    8 4
  • @nica uită-te unde era Vettel şi Ferrari cu alţi şefi (ex Arivabene) şi unde e cu Binotto. Masina de anul acesta e mai lentă decât cea de anul trecut. Pe ce loc crezi că va fi Ferrari anul acesta. Că Vettel a greşit şi va mai greşi este adevărat ( iar asta se datorează în special psihicului său care nu e de campion adevărat) dar maşina e praf anul acesta.
    8 1
  • cotofana
    Sa le vopseasca in culoarea asfaltului sa-i nu vada nimeni cat sunt de penibili.
    9 0
  • Aditza
    @SPINNING GERMAN Ca daca te iau cativa la bani marunti habar nu ai care e fata si care este spatele monopostului.
    4 5
  • Dan-Ferrari
    Trista sarbatorirea cursei cu numarul 1000. Isi revin in maxim 2 ani si vor domina marele circ. Piloti de calibru au, se rezolva si cu motorul si aero.
    1 1
  • Un an nefast ptr Ferrari. Chiar dacă nu câștigă macar sa fie in top tren,anul asta.
    1 0
  • @Aditza
    Ti-ai pus "tz"-ul ca sa pari smecher, hai sa-ti spun cum e cu banii marunti la fetal. La el nu mai conteaza care e spatele sau fata ca oricum ti le-arata in timp ce pivoteaza.
    1 1
  • Ferrari sunt in top caruta
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru