Ferrari: "Raikkonen munceşte mai mult pentru a-l învinge pe Alonso"

de Daniel Popescu
Miercuri, 12.02.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kimi Raikkonen munceşte semnificativ mai mult decât în precedenta perioadă petrecută la Ferrari cu scopul de a-l putea învinge pe Fernando Alonso, potrivit şefului Stefano Domenicali.

Kimi ştie că trebuie să-i facă faţă unui as precum Alonso, cu care va trebui să lucreze îndeaproape.

Stefano Domenicali
Sef Ferrari
Kimi Raikkonen a revenit la Ferrari în acest sezon după o absenţă de cinci ani şi este determinat să aibă un comportament semnificativ mai matur.

Stefano Domenicali, şeful Scuderiei, afirmă că fostul campion mondial manifestă un interes semnificativ mai mare pentru munca din afara circuitului. Italianul afirmă însă că această atitudine are la bază conştientizarea faptului că are un coechipier puternic în persoana dublului campion mondial Fernando Alonso, care a fost liderul echipei începând din 2010.

"L-am descoperit mai matur, ca noi toţi, mai experimentat şi foarte apropiat de echipă. A venit des la fabrica şi practic va reveni la Maranello în fiecare săptămână. Este conştient de capabilităţile sale. Kimi ştie în ce echipă concurează, ştie că este o provocare importantă pentru el, ştie că trebuie să-i facă faţă unui as precum Alonso, cu care va trebui să lucreze îndeaproape", a precizat el în cadrul unui interviu acordat publicaţiei italiene Gazzetta dello Sport.

Am considerat că este necesar să-l combinăm pe Alonso cu un pilot cu mai multă motivaţie şi cu experienţă.

Stefano Domenicali
Sef Ferrari
În plus, Domenicali afirmă că tocmai aceste calităţi au determinat Ferrari să-l readucă la echipă pe Raikkonen, chiar dacă acest lucru a însemnat să aibă doi campioni mondiali.

"Deciziile noastre sunt luate raţional, nu emoţional.

Am considerat că este necesar să-l combinăm pe Alonso cu un pilot cu mai multă motivaţie şi cu experienţă care să gestioneze un sezon dificil precum acesta. Un pilot care ştie să gestioneze presiunea de a forma echipă cu Alonso şi de a concura cu Ferrari, care este întotdeauna sub lumina reflectoarelor şi pentru care locul doi reprezintă o tragedie. Nu mulţi piloţi au aceste calităţi. Rezultatele de pe circuit ne vor spune dacă am luat decizia potrivită", a adăugat el.

Via Gazzetta dello Sport (inreg.)

Comentarii (16)

  • Atat am vrut sa aud...:) vreau rivalitate,spectacol dar nu ce a fost intre Ham si Alonso...ce e pe circuit sa ramana pe cat posibil acolo,inafara lui,sa poata sta la un pahar de vin fara sa-si scoata ochii ca doar sunt si ei oameni....ura nu-si are rostul in sport!
    37 2
  • pablo256r
    Kimi sa bea vin? Exclus! Are prea putine grade alcoolice!
    Speach frumos, desi asta cu "A venit des la fabrica şi practic va reveni la Maranello în fiecare săptămână." mi se pare o prostie! Adica pilotii trec pe la fabrica o data pe saptamana?
    In rest? Somn de voie?
    Daca vor lasa cei doi piloti sa lupte chiar si unul impotriva celuilalt doar Ferrari va avea de castigat. Desigur, numai sa nu faca ce a facut anul trecut Checo cu Button, sau Kimi cu Grosjean in vreo doua cazuri. Fair play please!
    Let the show begin!
    19 7
  • daci76
    Vor fi lasati sa concureze intre ei pana prin etapa a cincea,apoi va fi desemnat pilotul nr 1,bineinteles.... neoficial
    23 0
  • Bancuri italienesti....A-s vrea sa ma insel...
    11 9
  • Maranello
    Cea mai tare combinatie de piloti Ferrari din ultimii 25 de ani! Forza!
    14 2
  • poate "a-i" vrea sa mai deschizi o romana de clasa a 5-a.
    15 1
  • Maranello
    n-a-i vrea sa faca asta
    2 2
  • ii dai o vodca si-o rezolva
    3 2
  • Kimi stie ca trebuie sa-l bata bine pe Alonso si asta inca din primele curse. Daca vor fi cam egali sau daca Alonso se impune fie si cu putin in primele curse, Ferrari vor tine isonul lui Alonso din nou, chiar fara sa ii intereseze ce ar fi facut Kimi in alte curse.

    Poate ca Alonso s-a impus in fata lui Massa, dar in realitate diferenta nu e atat de mare. Asta pentru ca fiecare pilot se descurca mai bine pe anumite circuite si daca Massa ar fi avut statut egal in fiecare cursa, l-ar fi batut pe Alonso in unele din ele, dar asa, servant si atat de la inceputul sezonului, normal ca soarta i-a fost pecetluita
    3 3
  • pistol
    pai da, de aia au si existat curse in care Massa a trebuit sa-i cedeze locul lui Alonso sau in care dansa in jurul "rapidului" Alonso ca sa-l apere. Altfel Massa ar fi avut victorii si clasari in fata lui Alonso, Alonso ar fi avut mai putine puncte/victorii/clasari bune iar ei ar fi aparut mai apropiati ca valoare
    2 1
  • daca-l platesti se si culca in simulator si ramane acolo peste noapte. Gurile rele spun ca platit fiind chiar a dormit in monopost in 2008 si 2009 :)))
    1 0
  • GrosJan
    daca nu ai acces la masina de F1 o perioada lunga, simulatorul ajuta sa ramai conectat. Dar in plin campionat cu curse dese este posibil ca comportamenul masinii din simulator sa interfereze cu ceea ce cunoaste pilotul despre masina pe care o piloteaza in curse.

    Cei mai buni simraceri nici nu incearca alt simulator sau alta masina daca vor sa scoata totul din masina cu care sunt in campionat. Se formeaza o mai buna conexiune cu masina astfel. Dar depinde cat de dese sunt cursele. Trei saptamani mi se pare mult, mai bine ceva simulator intre curse.

    In afara de asta, mai sunt cateva chestiuni de luat in seama. Anumite upgrade-uri din campionat pot da masinii alt comportament. Poate fi de folos sa ai ceva idee dinaintea weekendului cursei. In sfarsit, important e cum prefera pilotul pana la urma, dar obiectiv vorbind, nu ca mai bine pazesc rusoaica sau merg la o bauta (nope, n-am nimic impotriva, traiasca si rusoaica traiasca si bauta)
    2 0
  • In materie de dans in jurul pilotului nr 1 nimeni nu-i intrece pe Irvine, Barichello, care au fost mai mult decat scutieri pentru neamt. Cred ca in toata istoria F1 nu a existat o situatie ca in Austria 2002. Pa.
    4 0
  • im Austria 2002 Barichello i-a cedat locul lui Schumacher si atat. Apoi Schumacher i-a lasat doua victorii lui Barichello, in Ungaria si SUA (ce-i drept din greseala comicareala in SUA). Dar la Interlagos 2012 Massa chiar dansa in jurul lentului Alonso ca sa il apere. Au mai existat situatii ca in Austria 2002. Dar situatii precum Interlagos 2012 nu cred
    0 0
  • Stalone
    era un film in care Stallone juca un rol de pilot de curse batran - Joe Tanto. Si Tanto asta trebuia sa isi ajute coechipierul (o tanara speranta) sa castige titlul. Si cam asta facea Tanto, dansa in jurul aluia ca sa il fereasca de alti piloti sai chiar sa ii incurce pe aia. Intr-o cursa pleaca Tanto ultimul, depaseste tot si apoi incepe dansul in jurul coechipierului. Mi-am zis atunci - scenariu mai tampit ca asta nu se poate, nu exista asa ceva in realitate. Adica cum, ai un pilot superrapid care depaseste tot si tu vrei sa il scoti campion pe ala mai lent??? Ei bine, la Interlagos 2012 exact asta am vazut real o_O
    0 0
  • @Stalone
    Bine eu am avut un film (serial TV de fapt), cu niste navete spatiale de vreo 800m lungime si vreo 1.500.000 tone metrice (pariez ca nici nu stii ce inseamna asta lol :P). Dar am iesit pe strada si am dat de niste cersetori (erau tigani), in Londra. Ca sa vezi, realitatea nu-i cum o vedem in filme (sau seriale). Si eu pot sa-l bat pe Vettel la orice ore in simulator, fac ture in jurul lui defapt, pentru ca am o masina cu propulsie ionica in joc, dar deh... in realitate o sa fie cam altfel lol.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru