Ferrari: "Următoarele două curse, cruciale în lupta pentru titlu"

De Daniel Popescu
Publicat Marti, 20.07.2010
Ferrari a admis că are nevoie de rezultate foarte bune în următoarele două curse pentru a rămâne cu şanse reale în cursa pentru titlul mondial.

Înaintea pauzei de patru săptămâni din luna august, Formula 1 programează cursele de la Hockenheim şi Budapesta, care tind să aibă o importanţă majoră în lupta pentru titlul mondial, cu atât mai mult cu cât sezonul european se apropie de final.

Acest lucru este susţinut inclusiv de Scuderia Ferrari, care admite că are nevoie de cât mai multe puncte în următoarele două etape pentru ca şansele sale la titlul mondial să rămână intacte.

În acest sens, echipa italiană pregăteşte o serie de update-uri pentru monopostul F10, care vizează în primul rând îmbunatăţirea deflectorului.

"Echipa de ingineri de la Maranello nu a micşorat deloc ritmul şi vor exista mai multe update-uri pentru acest weekend, cu schimbări la nivelul deflectorului, motiv pentru care totul indică un nou weekend competitiv pentru Ferrari. Indiferent cât de mult progres a fost realizat în ceea ce priveşte dezvoltarea monopostului, nu se acordă puncte pentru  excelenţă tehnică şi este clar că, în acest weekend şi în cursa de la Budapesta de peste 7 zile, Ferrari trebuie să aducă multe puncte dacă intenţionează să rămână cu adevărat în lupta pentru titlu", se precizează într-un comunicat de presă al echipei.

După primele 10 etape din acest sezon, Ferrari ocupa locul trei în clasamentul constructorilor cu 165 de puncte, la 13 puncte în spatele liderului McLaren.

Via | Ferrari

Comentarii (9)

  • ......
    La 113 puncte in spatele liderului mclaren, nu 13. Ar fi bine asa :D
    8 6
  • rayn380
    matematica asta
    278-165 = 13?? :D Din fericire Malan v-a dat rezultatul corect...:D
    8 1
  • Ferrari
    Am impresia ca oamenii astia sunt amatori. Toate cursele sunt cruciale in lupta pt titlu!
    6 0
  • @dmd
    Daca erau amatori,ar fi fost apreciati la ce fac... insa nu sunt si din acest motiv se arunca cu noroi in ei. Se pot numi la acest moment, pur si simplu, total neinspirati.
    5 1
  • urmatoarele doua curse sunt cruciale... pentru ca fara puncte in ele isi pot pierde sansele matematice de a castiga campionatul .... cat despre sansele practice de a castiga campionatul..sa fim seriosi ;)
    7 0
  • Cristi-Tg.Mures
    Vise...
    Poate sa-si iau gindul de la titlu,sigur,anul asta si dc nu fac ceva cu masinile si cu idiotul ala de Massa nu o sa mai ia ei titlul cit de curind.Sa-l dea drakk pe Masa si dc au un pic de minte sa-l cumpere pe Vettel,ca ala o sa fie in max 2 ani campionul mondial.Numai ca mai trebuie un pic cizelat baiatul.Foarte greu va mai fi ce a fost Ferrari,din cauza ca au pierdut 4 oameni foarte importanti din echipa.
    4 0
  • rayn380
    @cristi
    problema nu este Massa, ci crying Alonso....Eu nu-l consider pe Massa mult mai slab decat Alonso si-ti spun lucrul acesta, intrucat in 2008 s-a luptat cu Lewis pt titlul de campion, pana in ultima curba al ultimului MP al Braziliei. Deci, daca Massa=Hamilton, iar Hamilton=Alonso, rezulta ca Massa=Alonso. Massa este un pilot foarte rapid si a demonstrat lucrul acesta de foarte multe ori in 2007, 2008(vezi cate pole-uri a luat). Problema lui Massa, la fel ca si a multor altor "mari" piloti din actuala stagiune a F1, este ca daca nu pleaca din pole(sau cat mai din fata), se pierd pe circuit. Acest lucru este valabil si la Vettel, Weber si Button. Singurii care forteaza enorm si au sange in ei sunt Alonso si Hamilton. In prezent la Ferrari, de altfel ca si la McLaren in 2007, lui Alonso nu-i place concurenta, indeosebi interna. Daca la McLaren n-a resusit sa-l anihileze pe Ham, desi acesta din urma era debutant si i-a cam dat clasa, dublului campion, la Ferrari a venit cu banii, aici functionand foarte bine strategia de care s-a bucurat toti anii la renault, aceea de pilot no 1 si pilot no 2. Evident ca in aceasta situatie, Massa fiind mai las, a acceptat pozitia de pilot no 2. Aici la Ferrari, Alonso a promis titlul, are un salariu enorm(24 mil/sezon), are istoricul in spate, toate acestea il fac sa traga ca nebunu pe circuit, de acea masina care nu poate mai mult in mod normal, de ceea ce scoate Massa. Efectele acestor fortari s-au observat in nenumaratele gafe din acest an, presiunea factorilor de care am amintit mai sus, spunandu-si cuvantul. De aici si atatea frustrari pentru el si sa nu mai zic ca este latin, acest temperament fiind caracteristic tuturor latinilor. Alta era treaba daca era de alta natie, britanic spre exemplu(vezi calmul lui Button). Massa n-are nici o vina, ce tot dati vina pe el, chiar va este greu sa vedeti realitatea??? L-a facut de kko tot timpul cand a avut ocazia. La acrosat de vreo 2 ori, l-a scos de pe lina de intrare la boxe in MP al chinei si multe altele. Saracul Massa ca si pilot no 2 cum a fost proclamat de propria echipa, a tacut tot timpul si a inghitit galusca, bucurandu-se ca a mai incheiat un contract pe inca 2 ani cu Ferrari si are cu ce sa-si intretina familia. Dupa tot ceea ce i-a facut Alonso prin curse, propriului sau coechipier, niciodata nu si-a cerut scuze, de fapt el tot timpul s-a considerat victima, desi el era vinovatul...Halal caracter. Sunt sigur ca daca i s-ar da cale libera de catre echipa si lui Massa, i-ar da peste nas inclusiv acesta mai marelui Alonso. Sa nu mai deschid subiectul de anii in care Kimi a concurat la Ferrari alaturi de Massa...se parea ca echipa este pe drumul cel bun si au renuntat la vechea practica pe care o aplicau tot timpul in era Schumacher....Era calm si nu erau stresati, inclusiv anul trecut cand au fost praf de tot(alaturi de McLaren)....Deci, nu-l mai criticati pe Massa, n-are nici o vina, factorul perturbator este crying Alonso(parerea mea)
    3 0
  • Cristi-Tg.Mures
    @rayn380
    Parerea ta,dar numai ei stiu adevarul,eu nu am observat in cursa si nici nu am auzit vreodata care ar fi pilotul nr. 1 sau nr. 2,dc exista asa ceva.Dc-i asa cum zici ca Alonso i pil nr 1 eu nu am vazut in nicio cursa Massa sa-i tina spatele,deci eu cred ca au mina libera fiecare,parerea mea
    2 1
  • sunt fan ferrari
    atata timp cat este alonso la Ferrari, sper sa nu ia nici un titlu, nici la piloti si nici la constructori
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru