Ferrari va introduce un update în cursa din Rusia: "Imaginea de ansamblu va rămâne aceeași, dar oportunitățile pot apărea în 2021"

de Daniel Popescu
Luni, 21.09.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
27 - 29 Noiembrie
Vineri
Antr. lib. 1: 13:00
Antr. lib. 2: 17:00
Sambata
Antr. lib. 3: 13:00
Calificari: 16:00
Duminica
Cursa: 16:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Ferrari va introduce un update pentru monopost în etapa din Rusia de la sfârșitul acestei săptămâni, însă Scuderia nu anticipează progrese majore. În schimb, echipa mizează pe o serie de îmbunătățiri în 2021.

Ferrari ocupă doar locul 6 în clasamentul constructorilor după primele nouă curse ale sezonului, ca urmare a deficiențelor monopostului în privința puterii motorului, pachetului aerodinamic și a uzurii premature a pneurilor.

Scuderia anunță că va introduce un update pentru etapa programată la sfârșitul săptămânii în Rusia, însă șeful Mattia Binotto a avertizat că acesta nu va aduce un progres semnificativ din punct de vedere al performanței.

"Vor exista mici update-uri, dar asta nu va schimba imaginea de ansamblu.

În prezent nu suntem în formă și uzăm prea mult pneurile. Update-urile nu vor rezolva această problemă. Trebuie să regândim proiectul pentru 2021 și asta va necesita ceva timp", a declarat el.

În schimb, Binotto este optimist că Ferrari va putea înregistra progresa în 2021, în ciuda faptului că regulamentul tehnic va rămâne în mare parte neschimbat Speranța italianului se leagă de faptul că regulile pentru podea se vor modifica totuși pentru a evita o scădere prea mare a forței de apăsare aerodinamică.

"Există oportunități.

Motorul va fi nou, va rula luni de zile pe bancul de probe. În plus, în prezent se votează o modificare aerodinamică importantă, cu schimbări pentru partea din spate. Este o posibilitate pentru a exploata regulă", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (9)

  • vettel la Balaceanca
    vettel paduchiosul nu prinde top10
    19 15
  • Vrând să dau pe Google "search" la F1 automarket, văzui un filmuleț cu "Top 5 crazy restart in F1", așa că i-am dat "click" și l-am urmărit. Tare interesant, dar mă întreb când și dacă se vor lua măsuri să nu se mai repete acele șcene văzute acolo.
    Cât despre "The Next-Ferrari", n-am ce zice decât "om trăi și om vedea".
    7 1
  • Arrivederci
    Binocchio, sper sa fii istorie la anul, esti singurul manger care a "reusit", cu aproape acelasi regulament tehnic, sa faca un monopost mai slab ca anul trecut!
    10 2
  • Acestea sunt consecințele îndepărtării de la echipa a unor oameni ffff importanți.
    Ei au vrut doar italieni, dar italieni sunt experți la spaghete nu la masini
    5 8
  • Adrian Dumbraveanu
    Masinile de strada tot de italieni sunt facute mai lasati fratilor placa asta. Ca masina de strada nu este acelasi lucru cu monopostul de Formula 1 este altceva. Managementul lor este praf....John Elkann nu are nici o treaba cu Formula 1. Bunica-su l-a dus capul si la numit la conducere pe Montezemolo care a renascut atat marca de strada cat si scuderia. Asta ce a facut? Nimic.
    Am un mesaj pentru desteptul care a scris primul comentariu, poate maine dimineata nu mai incurci pastilele.
    2 3
  • @Adrian Dumbraveanu
    Ferrari are doua probleme : pinochio si fetel. Il pui pe fetel in masina de strada si-o invarte si pe aia ca-i prost.
    6 3
  • Adrian Dumbraveanu
    Asa este ai dreptate, managementul este super profesionist, echipa operationala merge ceas, strategia merge struna numai pilotul este de vina mai ales cand este si pilot si strateg si mecanic. :))))))
    Dar asta se intampla numai aici pe automarket f1, toti sunt piloti de pe canapea.
    0 2
  • Mission Spin Now
    Cand dai cu masina de toate gardurile, o dai de alte masini si spui ca-i vina altora, apoi te invarti ca titirezul desi ai masina de titlu....cred ca tu sa fii mecanic la Ferrari ai fi maxim de fericit. Ce sa-i spui unui fan entuziasmat vetel! Da, la Singapore tot strategia a fost de vina. Apoi in Germania, apoi in Rusia cand a dat-o in Lewis. Apoi....sa-ti mai spun?? Da mah, fetal al tau e si strateg si si mecanic. Orice mai putin pilot. In locul Ferrari il faceam sef de echipa, la schimburi de roti. Stai, c-o s-o comita si l Aston Martin. Sunt curios ce-or sa mai spuna fanii. De vina va fi constelatia si energiile spatiului.
    4 0
  • Costel
    Era "VETTEL" cea mai penibila din istoria Ferrari. La anul norocul se schimba. Cu doi piloti talentati si o lectie invatata Ferrari va fi acolo unde merita. Cu maseaua stricata scoasa afara.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru