Fisichella, pole position senzational la Spa!

De Daniel Popescu
Publicat Sambata, 29.08.2009
Giancarlo Fisichella a produs surpriza sezonului in Formula 1 in caliifcarile pentru Marele Premiu al Belgiei, urmand sa plece de pe prima pozitie a grilei de start.

Calificarile pentru cursa de la Spa-Francorchamps au adus adrenalina si suspans dupa cele mai mari surprize inregistrate de la inceputul acestui an.

Cand nimeni nu se astepta, Giancarlo Fisichella a obtinut un pole position de senzatie, lasandu-i cu buza umflata pe cei patru piloti care lupta pentru titlul mondial, niciunul dintre acestia nereusind sa se pozitioneze mai sus de locul 4.

Cronometrat cu 1:46.308, italianul a obtinut al patrulea pole position al carierei cel mai bun rezultat din istoria echipei Force India, insa trebuie sa confirme acest lucru si in cursa de duminica pentru a trece in cont primele puncte pentru Vijay Mallya. Prima linie a grilei de start este completata de conationalul sau de la Toyota, Jarno Trulli, in timp ce BMW-Sauber a avut o rabufnire de orgoliu si s-a pozitionat cu ambele monoposturi in top 5.

Nick Heidfeld si Robert Kubica vor pleca in cursa de pe locurile 3 si, respectiv, 5, Rubens Barrichello intercalandu-se pe locul 4. Coechipierul sau Jenson Button a dezamagit si va pleca doar de pe locul 14, iar singura consolare a liderului clasamentului general este ca rivalii Sebastian Vettel si Mark Webber au obtinut doar locurile 8 si, respectiv, 9.

Kimi Raikkonen, Timo Glock si Nico Rosberg completeaza topul primilor 10 piloti pe locurile 6, 7 si, respectiv, 10.

A DOUA PARTE: GRANZII IN DIFICULTATE

A doua parte a calificarilor a produs numeroase surprize in privinta pilotilor de top. Liderul clasamentului general, Jenson Button, a obtinut doar locul al 13-lea, confirmand numeroasele probleme pe care monopostul Brawn GP le are cu incalzirea pneurilor pe piste reci. Nici McLaren nu s-a descurcat mai bine in aceasta parte a calificarilor, Lewis Hamilton si Heikki Kovalainen urmand sa plece de pe locurile 13 si, respectiv, 15.

Prestatia echipei McLaren nu este insa o surpriza majora, britanicii anticipand probleme la Spa-Francorchamps din cauza configuratiei circuitului, care nu se potriveste monopostului MP4-24. Hamilton a fost invins si de Adrian Sutil, care va pleca de pe locul 11, insa a reusit sa il devanseze pe Fernando Alonso, care a stabilit doar al 13-lea timp.

PRIMA PARTE: ELIMINAREA DEBUTANTILOR

Prima parte a calificarilor a consemnat eliminarea pilotilor debutanti din acest sezon. Toro Rosso a ratat calificarea in Q2 cu ambii piloti, Sebastien Buemi urmand sa ia startul in cursa de duminica de pe locul 16 din fata coechipierului sau, Jaime Alguersuari.

Kazuki Nakajima a deceptionat din nou in monopostul Williams, stabilind doar al 18-lea timp, in timp ce Romain Grosjean va pleca de pe locul 19.

Asa cum era de anticipat, Luca Badoer a dezamagit din nou, timpul sau fiind cu 6 zecimi mai slab decat cel al lui Grosjean. Scuderia Ferrari ocupa astfel din nou ultimul loc pe grila de start, iar problemele lui Badoer nu se opresc aici. Italianul a pierdut controlul volanului in ultimul sau tur rapid si a avariat spatele monopostului, fara ca pagubele sa fie majore.

Q1 a adus insa si o mare surpriza din partea celor de la Force India, Giancarlo Fisichella realizand cel mai bun timp. Nici coechipierul sau nu s-a lasat mai prejos, Adrian Sutil ocupand locul 4 in prima parte, in spatele lui Trulli si Barrichello.

Taguri: Belgia, Spa, calificari

Comentarii (51)

  • Bravo Fisichella !
    Felicitari Fisico !
    Cum am mai spus, McLaren-Mercedes isi bate singura cuie in talpa furnizand motoare la Brawn sau Force India si acum se vede batuta de ele.
    0 0
  • ctlnmihai
    Fisichella, pole position senzational la Spa!
    Lol...Felicitari Fisichella... Ce grila de start.. O sa fie o cursa frumoasa maine..Nu e vorba numai de motor ,Hakkinen,mai conteaza si altceva
    0 0
  • Bravo Fisichella !
    Bravo Fisichella !! Maine vom avea un start frumos sper nui rau pt indienii da..parcal vad pe Fisico la Ferrari pe Monza :)) sa fie show~~!!
    0 0
  • adevarat ctlnmihai
    Conteaza foarte multi factori , dar cred ca motorul Mercedes e unul dintre cei importanti-daca Fisico castiga maine, e a treia echipa castigatoare de anul acesta cu motor Mercedes !
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Fisi
    Bravo bravo bravo :)))))))) Super tari calificari, eu cel putin am ras cand am vazut cum arata grila, dar este o grila de senzatie :) Oricum Fisi a fost impresionant, mi se pare ca Force India are niste sanse super sa ia puncte, chiar o posibila victorie cine stie :)
    0 0
  • top story
    Mai bine ati pune stirea la Top Story ca vad ca nu ati mai schimbato de o luna cu 20 de luctrucri cu Citroen
    0 0
  • Fisichella
    o surpriza cu adevarat placuta:).Cred ca va fi una din cele mai frumoase curse ale anului.E un feeling;).Cat despre victorie..vom vedea:)
    0 0
  • Fisico,
    felicitari ptr pole. Cit despre victorie, sa nu ne exaltam, ca mai e pina acolo. Sunt curioasa sa vad greutatile monoposturilor ;)
    0 0
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Da ai avut dreptate ... cineva chiar a dominat dar nu el! :)) Cat despre afirmatia ta ca a fost vrajeala problema cu Mclaren la SPA e incorect si , ca sa fie 3/3 , sa le tragi concluziile dupa antrenamente s-au ajuns sa fie tot invalide!
    0 0
  • Lasa-ma in pace Jolerto is atata de suparat
    Nu stiu cum puii mei doar locul 12. Masina aratat atat de dominanta si in Ungaria si la Valencia si chiar si la Nurburgring si dintr-o data, paff 12 :(. Totusi antrenamentele nu is chiar aiurea, iti pot da o idee despre forta unui monopost daca domina 2 din cele 3 sesiuni. M-am enervat de numa sa vad BMW sau Toyota ca sa nu mai zic Force India care aratau deplorabil in ultimele 3 curse si dintr-o data is in fata. Nici nu mai am ce zice, is negru de suparare, tot week-endul mi distrus aproape. Sper macar sa ma consoleze macar o victorie a lui Ac Milan asupra lui Inter azi si maine sa bata Dinamo in Ghencea :( Salutare
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984
    esti atat de tanar:))..lasa,ca va fi bine si pentru McLaren:).La anul se va bate in fata impreuna cu Lewis.E bine sa eviti tiradele lungi si antepronuntate:)
    0 0
  • mirciulica
    mai posteaza si tu ceva ,dar nu vrajeala. ti-am zis sa mai astepti da tu nu.Ei lasa ca o sa vezi ca in cursa o sa ploua si HAMI revine in fata.Poate chiar sa cistige cu putin noroc.Iar de la anu daca o sa revina la MCLAREN CUM IMI DORESC EU o sa discutam altfel ,din aceasi barca
    0 0
  • Is pesimist hasu
    Nu stiu ce-o sa faca la anul din moment ce pierd atata timp aiurea incercand sa rezolve deficientele mp4-24 in loc sa lase naibii masina asta care ii clar ca are un design gresit inca din faza de proiectare si sa se concentreze 100% pe mp4-25. Nu ai ce invata mare lucru din mp4-24, poate doar cum sa eviti sa mai faci pe viitor un monopost care sa aibe asa putina apasare aerodinamica. Din pacate maine nu ploua... ii anuntat timp uscat chiar cu soare pe alocuri. Nici nu intra in puncte maine, sper macar sa nu ia nici Raikkonen prea multe :( Dar cred ca o sper degeaba.
    0 0
  • @Mclaren_Mircea_1984
    Nu ai auzit niciodata despre circuitul tehnic (Ungaria , Valencia , etc) si circuite rapide (Turcia , Silverstone , Spa etc) ? Deci Mclarenul imbunatatit a fost conceput pentru a fi rapid pe circuite tehnice/mai lente! De aici vine afirmatia lor , faptul ca nu o sa descurca atat de bine masina aici la SPA. Stai linisti ca se va bate Inter! :))
    0 0
  • Jolerto
    Stiu ca mp4-24 ii mai rapit pe circuitele cu virajele lente sau medii si ca are probleme in virajele de mare viteza de pe asa zisele circuite rapide cum ii Silverstone, Spa, Monza. Dar nu ma asteptam chiar atat de mare sa fie decalajul, pe cele lente sa fii practicin pozitiile 1-4 iar pe un circuit rapid sa nu fii instare sa prinzi macar in extremis un loc 10. Pai Interlagos si Suzuka nu or fi ele Monza sau Silverstone dar in esenta lor sunt circuite rapide. Deci anul asta mai ma bucur doar la Singapore si la Abu Dhaby pentru ca pe celelalte va fi dezastru :(. Stai linistit ca ii batem pe Inter acuma seara... Pato si Ronaldinho daca fac un meci bun nu ne poate bate Inter-ul. :P
    0 0
  • PENTRU ADMIN
    FISICO NU ERA LA PARIURI PENTRU POLE
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Ungaria + Valencia
    Daca astea 2 sunt circuite tehnice eu sunt popa. Poate circuite pe care nu se poate depasii si conteaza mult cine este in pole. Dar tehnice... sa fim seriosi :) Spa este un circuit tehnic pentru ca conteaza pilotul, Monaco la fel. Ungaria este un circuit si foarte lent, Valencia cam la fel, poate un pic mai rapid.
    0 0
  • mirciu
    ma rog ca miine sa ploua,si la anu KIMI SA VINA LA MCLAREN.Si atunci o sa vezi tu curse.O sa -l manince pe HAMI
    0 0
  • ctlnmihai
    Mclaren_Mircea_1984
    Daca ai fi citit atent declaratiile de dupa cursa de la Valencia ai fi vazut ca tot staff-ul Mclaren s-au aratat prudenti in ceea ce priveste cursa de la Spa,, chiar au spus ca masina lor nu se va comporta bine aici..sincer sunt increzator ptr. 2010..pana acum fiecare interventie a lui Whitmarsh in presa si ma refer la declaratii s-a cam adeverit..
    0 0
  • NeoGalaxy
    @ctlnmihai
    Nu erau prudenti pentru ca urma Spa ci din cauza altui motiv. Nu se asteptau ca Brawn sa fie atat de rapizi la Valencia. Ai uitat cand Lewis spunea ca au sansa sa termine numai cu victorii? La fel spunea si Whitmarsh. Evident si McLaren_Mircea_1984. Ce nu stiti voi este ca ca update-urile introduse la Valencia nu au avut efectul scontat si ma refer la podeaua foarte usoara + apatament micsorat, 2 chestii pe care sperau sa le foloseasca si in 2010.
    0 0
  • Fi serios hasu
    Nu are cum sa-l manance pe Ham... stii de ce? :) "because he doesn't have the balls for it " :))))))))))) exact asta asa i-o zis Lewis la Kimi anul trecut la Spa incercand sa explice de ce Kimi mergea asa de incet dupa ce o inceput sa fie umeda pista :)) . A glumit Lewis la faza asta cred, de fapt a si negat ca ar fi zis asta dupa o saptamana :)) Daca tu crezi hasu ca Lewis ii mai putin talentat decat Kimi e parerea ta si o respect. Eu unul ma indoiesc, sincer, sa fii vice campion in primu an si campion in al doilea cred ca spune mai mult decat Kimi care devine campion abia la aproape 30 de ani. Kimi ii un pilot rapid, valoros, dar Lewis chiar ii un pilot stelar de calitatea cea mai ridicata. As intelege ca Alonso sa zicem ar fi mai talentat decat Lewis, sau chiar si Vettel sa zicem care la cei 22 de ani a castigat 3 curse si la care chiar se vede ca au acea stofa de campion... Kimi sincer nu cred are clasa si stilul necesar, Felipe Massa la Ferrari fiind peste el in ultimii 2 ani, si chiar si in 2007 cand Kimi a fost campion Massa a avut ghinion fantastic in atatea curse si il ajuta apoi pe Kimi neconditionat in ultimele curse. Kimi chiar nu poate fi mai talentat ca pilot decat Lewis, plus ca nu mai are nici motivatie... as vrea sa vina la Mclaren pentru ca Lewis ar fi si mai determinat, acuma cu Kova nestresandu-se prea tare pentru ca Kova ii varza
    0 0
  • Fii*
    ..
    0 0
  • Neogalaxy
    Sa stii ca tind sa cred ca ai dreptate la ce ai spus tu, in legatura cu declaratiile si cu update-urile introduce. Dupa Hungaroring Lewis si Martin spuneau ca spera sa obtina maximum de puncte daca se poate, iar acum dintr-o data aceasta cadere de optimism in abordare. Apatamentul micsorat cred ca a avut totusi efect chiar daca nu la fel de mare precum cel scontat, deoarece timpii lui Lewis (care folosea apatament micsorat si podeaua usoara) au fost permanent mai buni decat ai lui Kova care mergea pe vechea versiune de apatament normal cum a avut Lewis la Hungaroring. Aici la Spa, Jonathan Neale a spus ca ambii piloti pot dispune daca vor de acel apatament miscorat dar ca au libertatea de algere, rezultand ca ambii au ales vechea varianta in detrimentul apatamentului miscorat. Probabil s-a gresit, apatamentul micsorat permitand o mai buna redistribuire a greutatii masinii decat apatamentul normal. Este grav daca nu au fost evaluate bine aceste doua idei de imbunatatire care sputeua foarte bine fi puse in practica in design-ul mp4-25. Dar tu de unde stiai informatia cum ca nu au avut efectul scontat update-urile de la Valencia?
    0 0
  • ctlnmihai
    Mclaren_Mircea_1984
    A stat la o cafea cu Jonathan Neale si Martin Whitmarsh la Spa...
    0 0
  • :))
    :))
    0 0
  • ctlnmihai :))
    eu ma gandesc ca puteau si fi foarte bine niste sprituri;),prea sunt de "bucatarie":)))
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mclaren_Mircea_1984
    Stii care este singura diferenta intre Kimi, Felipe, Fernando si Lewis? Ca Lewis a inceput pe o masina buna, iar restul au luat-o de jos, iar asta nu tine de talent sau de categorii. Lewis si talentul lui s-au vazut in primele 8 curse ale acestul sezon cand fara masina era un pilot de pluton, restul s-au evidentiat si prin masini mai slabe. Apropo tu cate depasiri magistrale stii ale lui Lewis? Eu nu stiu nici macar una. Dar Kimi a avut cateva in 2007 iar Felipe cel 3 in care a depasit cel putin 2 masini. Fernando la fel, avut niste dapasiri fantastice chiar cand se batea cu Schumi si care mie mi s-a parut bestiale, chiar daca tineam si inca mai tin cu Schumi (Ferrari daca vrei) :P

    Eu cred ca un pilot talentat si bun nu are nevoie de determinare sau chestii de genul asta. Eu daca as fii in locul as vrea in fiecare cursa sa castig, colegul sau coechipierul meu nu are nici o treaba cu asta. Nu exista nimic mai important ca victoria, restul sunt apa de ploaie si consolari. Iar in 2008, talentul real si pilotul cu cea mai mare crestere nu a fost Lewis a fost Felipe.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @@Mclaren_Mircea_1984
    Apropo asta este parerea mea despre Lewis din Aprilie 2007. Tot o repet, dar atunci mai sa ma bata fanii McLaren ca-mi dadeam cu parerea :)
    0 0
  • @Neogalaxy
    NU eu am fost primul care a zis terminatia asta "circuit tennic" deoarece comentatorii de la BBC si RTL KLUB , unde ei sunt fosti/actuali piloti din motorsport , folosesc terminatia asta , cuvantul tehnic referind la schimbarea de mai multe ori a directiei de mers (fara multe linii drepte)
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Jolerto
    Fii mah serios, Hungaroring circuit tehnic? Pentru ca se schimba.... directia de multe ori?... Ma rog, nu m-am gandit niciodata la asa ceva. Imi plac comentatorii de la BBC sau RTL dar nici unul nu este campion mondial, asa ca il ascult doar de placere, mai mult ca-mi plac cum vorbesc :) In rest, McLaren in sus, Lewis in jos, Jenson in sus... si asa mai departe.
    0 0
  • @Neogalaxy
    Ca sa fiu serios nici eu nu prea ascult pe ei dar daca ei nu au palmares sau nu stiu ce nu inseamna ca sunt prosti la comentarii ci deopotriva :).... oricum din cand in cand si eu inventez o teorie ca si tine :D
    0 0
  • Kimi
    Am sa-i tin pumnii "boemului" Kimi;),ba chiar am sa beau un pahar in cinstea lui:))
    0 0
  • ctlnmihai
    @NeoGalaxy
    Lewis n-a avut ce sa depaseasca ptr. ca a plecat din pole position...Dar se pare ca ai uitat cursa de la Monza din 2008 cand Felipe a plecat de pe 6 si a terminat pe 7 si Hamilton a depasit vreo 8 monoposturi el plecand de pe locul 15 daca nu ma insel ..deci intr-o cursa a facut tot atatea depasiri cat a facut Felipe in tot anul...
    0 0
  • Neogalaxy
    Legat de depasiri... Iti aduci aminte cursa castigata de Vettel pe ploaie la Monza anul trecut? Lewis in acea cursa pleaca de pe locul 17 pentru ca nu prinde fereastra ideala in Q1 si intra cand pista era plina plina de apa. Stii ca a fost start sub safety-car pentru ca si la ora cursei a plouat. Ei bine cel mai mare spectacol din 2 ultimii ani a avut loc atunci la Monza. Lewis sta la cutie in primele 3-4 tururi apoi incepe sarabanda depasirilor. Depaseste pana in turul 29 aproximativ 8 masini. Sunt depasiti rand pe rand de catre Lewis: RAIKKONEN, HEIDFEL,D KUBICA, ALONSO, WEBBER si toti in cadrul acelasi curse... Adu-ti aminte timpii paraleli...timpii lui lewis erau cu pana la doua secunde mai buni decat a tuturor care mai erau pe pista inclusiv decat Vettel era mai rapid cu o secunda. Adu-ti aminte cat de spectaculos i-a depasit pe Alonso, pe Kubica si pe Kimi... parca ei mergeau pe ploaie, iar Lewis trecea pe langa ei de parca pentru el pista era uscata... Sa reusesti sa depasesti pe ploaie atatia piloti de top din fata ta cred ca spune foarte mult. Si retine, toti au fost depasiti in cadrul unei singure curse.... Plus depasirea asupra lui Kimi anu trecut la Spa la finele liniei drepte a fost superba: cum s-a jucat de-a soarecele si pisica stanga-dreapta apoi il pacaleste si ia interiorul.
    0 0
  • *NeoGalaxy*
    scuze
    0 0
  • NeoGalaxy
    Cine e felipe ala? N-am auzit de el? Nu-l vad pe grila de start! Vorbim aici despre fosile?
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mclaren_Mircea_1984
    Mah... putea masina :))) Felipe a depasit cand nu putea masina, a depasit pentru ca aia au iesit in exterior si el a intrat pe interior mah :)))) Eu la asta ma refeream. Daca are masina poate, daca nu sta in pluton. Ai uitat Brazilia 2008? Si eu daca am masina mai rapida cu juma de secunda depasesc pe oricine, este cel mai usor sa depasesti cand esti in spate :)))) Aoleo... greu intelegeti :)
    0 0
  • ctlnmihai
    Mclaren_Mircea_1984
    Cand nu e vorba de Ferrari ,Neo are memoria scurta
    0 0
  • NeoGalaxy
    @DRAKo
    Fugi pe Cartoon Network si stai acolo, aici discutam serios.
    0 0
  • NeoGalaxy
    La ora asta nu mai este Cartoon Network, dar la discutii depre fosile pot fi serios. Ce replica comica mi-ai dat! Super! Ma prapadesc de ras! Cica aici se discuta serios. De cand? Haha!
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mclaren_Mircea_1984
    Vezi ce simplu te-ai dat de gol? Tot incerci sa-mi arati ca Lewis este cel mai talentat, cel mai cel si tot ce mi-ai explicat aici este ca masina conteaza 99% si talentul... stai de talent nu ai spus nimic. Marea greseala este sa incerci sa schimba cuiva o parere, iar aici ai gresit monumental. Tot talentul de categorie stelara al lui Lewis este talentul stelar al masinii :))) Multam ca mi-ai explicat atat de bine, daca iti spuneam eu asa, ma injurai pana maine :))))
    0 0
  • Cum poti minti in halul asta NeoGalaxy?
    Pai tocmai ca pe ploaie conteaza IN PRIMUL RAND maiestria si talentul pilotului intr-o masura mult mai mare decat pe pista uscata... Pai tocmai tu te-ai dat de gol si te contrazici pentru ca mai demult spuneai ca acea performtana fantastica a lui Vettel d ela Monza s-a datorat valorii si talentului sau de exceptie. Tot accentuai faptul ca o masina atat de slaba precum Torro Rosso a putut obtine acea victorie pe ploaie nu atat datorita competitivitatii intrinseci a masinii, cat mai ales talentulu lui Vettel ca pilot. In cazul lu Lewis af ost identic la Monza atunci. A facut cea mai spectaculoasa cursa a lui pe o ploaie nebuna, plecand din coada plutonului aproape, dar o cursa in care a dat o lectie de pilotaj si de indemanare pe ploaie. Ca sa fii si mai sigur de chestia asta iti mai aduc un argument indestructibil: Kova pleaca de pe locul 2, dar nu reuseste mare lucru in spatele lui Vettel, si beneficiind de aceasi masina ca si Lewis, era mai lent decat Lewis cu aproximativ o secunda si jumatate, in regim de cursa uscata cam intre ei fiind o diferenta de pana la o jumatate de secunda. Daca nici acuma nu recunosti ca-i adevarat ce am spus referitor la faza asta... Oricum am spus ca nu mai ma cert cu tine, si cu atat mai mult sa te injur sau jignesc, departe de mine gandu ala. Poti sa spui cele mai mari aberatii anti-Lewis cum tot incerci sa spui, dar eu nu mai vorbesc urat si nici nu mai jignesc pe nimeni. Salutare, ma uit la meci la Milan, mai raspund la coment mai la noapte daca mai scrii. Repet: nu mai vorbesc urat cu tine NeoGalaxy (de fapt cu nimeni), ti-am promis ca incetez cu lucruri de alea care oricum nu-mi stau in caracter, si daca ne certam si discutam in contradictoriu 2 zile.
    0 0
  • incerc sa ma abtin dar nu pot......
    "....in 2008, talentul real si pilotul cu cea mai mare crestere nu a fost Lewis a fost Felipe"
    Cred ca se face referinta la cresterea parului, Lewis il tine mai scurt.....altceva nu ar avea ce sa creasca la massa , "samanta" talentului ii lipseste cu desavarsire
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mclaren_Mircea_1984 29.08.2009, 21:28
    Nu te mai lua de ce am spus eu la trecut. Pilotajul pe ploaie este greu dar Vettel a facut o treaba foarte buna atunci. Nu a fortat, a mers calm si mai ales a mers calculat. Nu avea nici masina rapida si nici strategia dar a fost atent si a mers pe mana lui. In schimb Lewis avea masina rapida, chiar tu ai spus ca castiga 2 secunde pe tur. Nu ai spus ca talentul lui Lewis era care a contat, ai spus ca mergea ca pe uscat. Deci a contat numai masina. In timp ce Kubi, Fernando si Kimi nu faceau decat sa mearga atent stiind ca masina oricaruia dintre ele nu merge bine pe ploaie, ei au fost atenti. Dar Lewis a depasit si a mers cu 2s pentru ca ii permitea masina. Nu te supara, Lewis si Kova nu au avut niciodata masini egale si nu vor avea niciodata. Stii si tu de ce. Doar pe vremea lui Fernando, Lewis avea masina identica ca a lui Fernando pentru ca asa le era interesul. Ai uitat ca Lewis avea setarile identice cu ale lui Fernando, fapt declarat si de echipa?

    Nu minte nimeni cand spune ca Lewis are talent. Are talentul atat timp cat masina ii merge bine, cu masina care nu ii da satisfactie, tot talentul dispare. Ca dovada anul acesta in care ba a mintit, ba a fost pe locul n+1, pana inginerii i-au pus masina la punct. Talentul lui nu a contat niciodat si nici macar nu conteaza si o maimuta poate conduce o masina de Formula 1 daca este bine pusa la punct, fapt declarat chiar de Lauda.

    Lewis stii cand o sa fie cu adevarat talentat? Cand plecat de pe locul 10 termina pe podium cu o masina slaba, adica niciodata. Si Barri a plecat de pe 13 si pe ploaie a castigat cursa si totusi tu zici ca este un tampit. Si altii conduc bine pe ploaie, dar conteaza masina. Si eu conduc bine pe ploaie, mai ales daca stiu unde este limita masinii mele. Facem un test cand vrei.

    Asa ca fugi cu prostia asta de categorizare si vezi ca toti fanii lui Fernando si al lui Kimi asta incercau sa-ti spuna. Fiecare la timpul lui a fost talentat, doar ca restul au demonstrat calitatile si telentul lor pe masini slabe. Ceea ce Lewis nu a reusit si nici nu cred ca va reusi vreodata. Daca are masina buna, sau ma rog pe gustul lui, se dezlantuine, daca masina nu merge bine, eh te prinzi de restul.

    Dar noroc ca Felipe nu are talent. Bravo Hakkinen, fa de ras in continuare numele lui Mika. Si asa saracul la blestemat Dumnezeu de i-a ars cele 2 cupe castigate, bate-ti joc de numele lui in continuare.
    0 0
  • ....
    si totusi Kimi cistiga.E timpul sa l-e ia banii broscarilor
    0 0
  • @DRAKo
    Nu e vina lui ca a avut accidentul ala! Felipe vine inapoi si o sa dicteze ! Tu oricum habar n-ai de nimic , cand citesc commenturile tale , parca ma aflu pe sport.ro...
    0 0
  • Fisichella, pole position senzational la Spa!
    Eu cred ca Fisichella merita pole-positionul deoarece Force India nu e o echipa chiar asa de buna dar el este un pilot cu experienta,un veteran.Eu cred si sper ca Fisichella va face o cursa buna si va castiga un loc bun,de preferat locul 1.Bravo Fisichella!
    0 0
  • stai linistit Neo
    Nu fac de ras numele lui Mika, altii se fac de ras aici prin comentarii penibile- dar mai tragic este ca nu constientizeza lucrul asta si persevereaza cu convingerea ca tot ceea ce spun ei este adevarul absolut.................
    0 0
  • Jolerto
    Nu am spus ca era vina lui pentru accident. De vina era soarta, nu are el ce sa caute in F1 cu toate ca fata de Badoer e mult mai rapid datorita faptului ca nu a stat pe tusa. Vazandu-l ieri pe Badoer parca aveam un deja vu cu Masa. Asa era si masa in pimele sezoane. Revenind la subiect, sper sa castige Truli sau Fisi!
    0 0
  • @DRAKo
    Hmmmm Marele fan Mclaren tine cu Truli sau Fisi:P ... Uite eu sunt fan Ferrari si intotdeauna tin cu echipa , nu le critic decizia lor , si faptul ca Massa a venit la Ferrari este numai pozitiv , echipa nu avand nici un regret! Mai bine uita-te si tu cine e la volanul de la Mclaren , domnul Kova, si uita-te inapoi ce a facut in Australia 2007 ! =)))
    0 0
  • frumo
    parca prinde viata iar Formula 1 :D ma saturasem de aceleasi personaje intr-o perioada.

    abia astept sa-i vad azi.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru