Feedback

Formula 1 ar putea interzice dezvoltarea motoarelor: măsură de urgență pentru reducerea costurilor

de Daniel Popescu, Foto: Mercedes-Benz
Vineri, 03.04.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
25 - 27 Septembrie
Vineri
Antr. lib. 1: 11:00
Antr. lib. 2: 15:00
Sambata
Antr. lib. 3: 12:00
Calificari: 15:00
Duminica
Cursa: 14:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Formula 1 analizează opțiunea de a interzice dezvoltarea motoarelor ca măsură pentru reducerea costurilor pentru toate echipele din competiție.

Amânarea sau anularea primelor 8 curse ale sezonului va genera pierderi financiare semnificative pentru echipele din Formula 1, ca urmare a reducerii sumelor obținute din drepturile TV și de la organizatorii curselor.

Este posibil ca acest lucru să amenințe supraviețuirea unora dintre echipele din Marele Circ, în special a celor care nu au alte activități în afara competiției.

Din acest motiv, șefii Formulei 1 se gândesc la o măsură radicală care să permită reducerea costurilor.

Astfel, una dintre opțiuni este interzicerea dezvoltării actualelor motoare cu combustie internă pe o perioadă de câțiva ani.

O astfel de decizie ar reduce costurile cu cercetarea și dezvoltare pentru furnizorii de motoare Ferrari, Mercedes, Renault și Honda. În plus, echipele mici ar trebui să plătească prețuri mai mici pentru a primi motoare de la unul dintre cei patru furnizori.

Nu este clar dacă și când va fi implementată o astfel de regulă, însă o decizie ar putea fi luată în curând, în funcție de modul în care va fi reconfigurat sezonul 2020.

Formula 1 a decis deja să reducă costurile prin amânarea cu un an a noului regulament tehnic planificat pentru 2021, însă echipele intenționează să facă presiuni pentru ca amânarea să fie extinsă până în 2023.

Via Autosport

Comentarii (4)

  • Costel
    chiar si-n vremurile astea tulburi nu numa' pentru F1, aceeasi FIA reuseste sa -si dea din nou in petec , continuand sa-mi suscite interesul prin acest autentic lugubru decizional cu certe miresme pestilentiale si asta deoarece nu pot sa trec sub nicio forma cu vederea cum forul mondial nu se da-n laturi in a ajuta fatis a nu mai stiu cata oara aceiasi noua si veche feblete Benz , decalajul de performanta intre propulsorul italian, etalonul marelui circ si cel german inregistrand macar in ultimul sezon diferente care-or generat atatea spaime la Brixworth incat singura solutie pentru a inlatura plafonarea evidenta a lui Andy Cowell-AMG in mentinerea sanselor la cote decente pentru mai marii Ola&Toto fiind doar miseleasca amputare a competentelor motoristilor de la maranello
    10 2
  • Hai ca primul pas l-ati facut.
    4 1
  • f1 in 2025
    Masinile din 2020 inca pe pista adunand multe reparatii de-a lungul sezoanelor.
    2 1
  • Cică să întreți rel.sexuale la 90 de ani ar fi ca și cum ai juca biliard cu o frânghie. Ete, Bernie devine tată din nou la vârsta lui. Mie mi-ar fi milă de bietul copil, gândindu-mă că va avea un tată moșneag ce mâine, poimâine, poate da colțul. Bernie crede că e de ajuns averea pentru o viață fericită. Adevărul e că la cum a ajuns azi omul (la un pas să-și sacrifice viața sau familia pentru bani)....
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru