Formula 1 negociază curse pentru sezonul 2020 pe circuitele de la Istanbul și Jerez: ambele etape ar urma să fie programate în noiembrie

de Daniel Popescu
Marti, 18.08.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
23 - 25 Octombrie
Vineri
Antr. lib. 1: 13:00
Antr. lib. 2: 17:00
Sambata
Antr. lib. 3: 14:00
Calificari: 17:00
Duminica
Cursa: 15:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Formula 1 este în negocieri pentru a include circuitele de la Istanbul și Jerez în calendarul sezonului 2020. Ambele etape ar urma să aibă loc în noiembrie.

Calendarul sezonului 2020 al Formulei 1 are în prezent 13 curse planificate până în 1 noiembrie, iar organizatorii și-au propus ca ediția de campionat să se încheie în Bahrain și Abu Dhabi în cursul lunii decembrie.

Intenția inițială a fost ca luna noiembrie să fie rezervată unor curse în Asia, însă șansele ca Vietnam sau China să poată găzdui curse au scăzut din cauza noilor cazuri de coronavirus.

În acest context, Formula 1 a inițiat deja negocieri cu circuitele de la Istanbul și Jerez.

Turcia ar putea reveni astfel în calendarul competițional pentru prima oară după sezonul 2011, iar negocierile au intrat deja într-o fază avansată.

Circuitul nu a fost utilizat în ultima perioadă, însă este într-o stare bună și ar necesita doar mici îmbunătățiri pentru a fi pregătit. Principala opțiune este ca eventuala cursă din Istanbul să aibă loc spre finalul lunii noiembrie.

Între timp, Formula 1 s-a implicat în negocieri și cu circuitul de la Jerez, care a găzduit ultima oară o cursă în 1997 sub numele de Marele Premiu al Europei.

Circuitul spaniol este de asemenea în condiții bune, iar cursa ar putea fi programată undeva la jumătatea lunii noiembrie.

Ulterior, prin adăugarea curselor din Bahrain și Abu Dhabi, pentru care singura incertitudine este legată de date, sezonul 2020 ar urma să aibă 17 curse, conform planurilor anterioare ale Liberty Media.

Via Autosport

Comentarii (9)

  • netam-nissan
    oi fi eu mai tolomac dar intreb cine e formula 1 care negociaza, vreo cucoana afacerista?
    9 2
  • GrosJan
    Bai mie imi place. Prefer doua curse pe circuite calumea din Europa, cu istorie in F1, decat pe strazi la naiba in praznic; circuite facute pe genunchi ca sa globalizam F1.
    8 5
  • just boring
    3 3
  • Costel
    mmmhh........da si nu prea....

    cu Turcia is intru totul de acord pentru revenire,

    Spania insa detine un circuit mult mai ofertant pentru automobilism comparativ cu Jerez, splendidul traseu de la Aragon scutind monoposturile actuale de F1 sa parcurga un itinerariu parca dedicat intrecerilor pe doua roti,
    cu atat de optat mai abitir pentru sugestia mea cu cat in sezonul 2020 nu se contabilizeaza generozitatea gazduirii spectatorilor de tribunele naturale / artificiale....
    3 3
  • Da, da - cat mai multe curse anul asta !
    8 3
  • Mai multe curse n-ar însemna mai multe costuri ce ar putea afecta echipele mici? Nu mă pricep, doar vă cer părerea.
    3 3
  • Costurile au fost deja bugetate pentru un anumit numar de curse. Faptul ca F1 incearca sa ajunga la acel numar initial tine de banii pe care atat televiziunile cat si sponsorii i-au platit. Mai putine curse inseamna mai putina vizibilitate pentru sponsori si mai putine ore de transmisie pentru televiziuni, ceea ce duce la o renegociere a multor contracte.
    Daca se ajunge la acelasi numar de curse, in mare se simplifica problema.
    7 3
  • @Green_Alex, ți-aș da și nu ți-aș da dreptate... E adevărat că televiziunea și sponsorii aduc niște bani echipelor, dar nu știu și nu cred că suma întreagă cheltuită în garajul unui pilot e mai mică decât creditul. Sunt convins că și piloții ar cere mai mulți bani pe an pt.un nr. mai mare de ore petrecute la volan. Și atunci ce fac: mă duc să vând niște legături de verdeață și ouă ca să am bani să-i iau copilului meu ce e necesar la școală/servici? Aș reuși asta?
    Părerea mea este următoarea: decât o mulțime de circuite unde ar lipsi spectacolul și nici nu te-ar ajuta măcar să-ți aduci aminte de vremuri și evenimente renumite, mai bine doar câteva dar care definesc acest sport...o situație similară cea a Barcelonei despre care se spunea că dacă ar pleca Messi, Barca va trebui să-și schimbe numele.
    Vom trăi și vom vedea. ;)
    1 3
  • The Dot
    FIA trebuie sa vina cu cel putin 15 curse anul acesta, conform contractului pe care il au cu sponsorii.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru