În cadrul unui interviu acordat publicaţiei italiene Corriere della Sera, grecul susţine că actualele performanţe înregistrate de Ferrari se datorează în special muncii depuse de echipa sa de ingineri şi utilizării noului tunel de vânt.
"Nu mă aşteptam să fiu concediat.
Monopostul din 2015 a fost primul după 2008 la care am putut lucru mult timp cu mâinile mele. De asemenea, a fost primul monopost care a explotat un tunel de vânt actualizat. Nu am fi egalat Mercedes în acest sezon, dar am fi îmbunătăţit rezultatele. Dar opinia mea nu a fost împărtăşită şi de cei care au venit la Maranello. Ferrari m-ar fi putut concedia de mult ori, dar să o facă atunci a fost ilogic. Toată lumea a făcut greşeli, dar renaşterea din 2015 a fost începută de foştii angajaţi", a declarat el.În plus, Tombazis susţine că una dintre explicaţiile eşecurilor din ultimii ani este presiunea majoră sub care lucrează inginerii Ferrari comparativ cu rivalii de la Red Bull Racing.
"Începând din 2010, Red Bull a fost întotdeauna în faţă, dar Fernando Alonso a fost aproape să-i învingă. Ne-ar fi ajutat un titlu? Psihologic, da. Totuşi, începând din 2009 nu am avut niciodată cel mai bun monopost de pe grila de start. Adrian Newey este un geniu, dar Red Bull nu a avut aceeaşi presiune ca Ferrari.
Mediul din cadrul echipei a fost prost. A fost ca şi cum ai avea un pistol la spate, iar problemele noastre au început cu tunelul de vânt în 2009", a adăugat el.Via Motorsport
a avut 6 sezoane la dispozitie
si acuma zice ca fix la ultimul a tras lozul castigator si l-au demis ...
suna a "Romanism"
Si daca iti mai amintesti ce spuneai ... ca Webber e defavorizat ... altfel nu prindea Alonso vreun loc 2. Dar in realitate alonso a luptat pentru titlu cand a avut o masina CEL PUTIN egala cu a lui Vetel. Vetel a fost mai rapid decat Aloso cu ferrari 2012 la Fiorano ...
Acum Vettel trebuie sa se lupte cu niste piloti mai buni decat erau Alonso si Webber ... de asta ia abia locul 3