FOTO: Iată cum va arăta noul monopost Ferrari pentru 2012!

De Daniel Popescu
Publicat Luni, 23.01.2012
Publicaţia italiană Gazzetta dello Sport a publicat primele imagini şi informaţii tehnice despre noul monopost cu care va concura Ferrari în sezonul 2012 al Formulei 1.

Ferrari a promis recent că monopostul pentru sezonul 2012 va fi unul radical schimbat faţă de anul trecut, întrucât echipa speră să lupte pentru titlul mondial împotriva celor de la Red Bull Racing, iar informaţiile dezvăluite luni de publicaţia Gazzetta dello Sport confirmă acest lucru.

Celebrul jurnalist italian Giorgio Piola a publicat o imagine în premieră cu noul monopost Ferrari, care evidenţiază numeroase schimbări de natura vizuală.

Una dintre cele mai importante noutăţi este că Ferrari a optat pentru o suspensie de tip pull-rod asemănătoare cu cea folosită de Red Bull, care va avea ca efect un nas mai coborât al monopostului şi un centru de greutate poziţionat mai jos. 2012 va fi astfel primul sezon după o pauză de 11 ani în care Ferrari renunţa la tradiţionala suspensie push-rod.

Evacuările vor fi poziţionate astfel încât să elimine gazele de eşapament în partea de jos a aripii spate, însă se speculează că inginerii încearcă să găsească o soluţie pentru o evacuare mai ridicată, în stilul celor folosite deja de Red Bull şi McLaren.

De asemenea, părţile exterioare ale caroseriei au fost modificate şi sunt mai înguste decât anul trecut, urmând să aibă o mai mare influenţă asupra aerodinamicii monopostului.

Principalii responsabili de realizarea noului monopost au fost directorul tehnic Pat Fry şi Nikolas Tombazis, însă o contribuţie majoră a avut şi fostul designer al Scuderiei, Rory Byrne, care a lucrat în calitate de colaborator.

Noul monopost Ferrari, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, va fi lansat în 3 februarie la Maranello.

Gazzetta dello Sport susţine că monopostul care va fi arătat presei va avea aripile faţă şi spate ale monopostului din sezonul precedent.

Via | Gazzetta dello Sport | James Allen

Taguri: Ferrari

Comentarii (13)

  • AndreiF1
    @Ferrari
    Ce ret***ati sunt baietii de la Ferrari. Oricine poate obtine plansele cu desenul monopostului, de fapt ar produce cutii de ambalat. Nici macar nu-i duce capul sa stea in banca lor, sa lucreze la monopost si sa nu zica nimanui ce fac. Nu.... ei sunt atat de prosti cand se mai si lauda prin ziare cum arata monopostul. Nici nu-i de mirare de nu au rezultate, sunt prea prosti si inca nu s-au prins de asta.
    6 30
  • @ AndreiF1
    mai ai de invatat.
    27 4
  • AndreiF1
    @x1965mxd
    Poti sa-ti vezi de treaba ta, nu te-am bagat in seama. Nu stiu cate am de invatat dar tu mai ai foarte multe de invatat. Incepe cu "litere capitale la inceputul unei fraze".
    4 36
  • @AndreiF1
    Eu am scris mesajul asa: " ...mai ai de invatat." , dar n-au aparut punctele. De asta n-am scris cu majuscula. Totusi, comentariul tau la adresa Ferrari denota superficialitate. Trebuie sa-si faca publicitate afacerii, nu?
    27 2
  • AndreiF1
    @x1965mxd
    Daca comentariul meu denota superficialitate nu-i bai, dar sincer poate sa denote orice. Conteaza doar daca comentariul meu este adevarat sau nu, iar momentan este adevarat. Alte echipe nu se streseaza sa-si faca publicitate, se streseaza sa aiba rezultate. Eh rezultatele conteaza. Baietii de la Ferrari de vreo cativa ani de cand il au sef pe Domenicali parca sunt in bezna... iar faza asta cu "au discutat ei cu nu stiu cine si i-au zic cum o sa fie monopostul", arata doar cat de prost este managerul echipei si cat de putin se pricepe la ceea ce face.

    Daca erau destepti, stateau in banca lor, lucrau la masina si isi faceau treaba pe cat puteau de bine. Daca in teste mergea bine treaba si puneau masina la punct, rezultatele puteau sa vina in curse, adica exact acolo unde conteaza. Asa ca probabil cei care sunt superficiali sunt tot baietii de la Ferrari si nu eu.
    4 21
  • adidor77
    @AndreiF1,
    nu te mai inflama degeaba ! Poti sa dormi linistit in ceea ce priveste informatiile date presei referitorare la noul monopost. Presa si publicul afla doar ceea ce vor ei (Ferrari) sa se afle. Nu cred ca o sa le poti da tu lectii referitoare la relatiile cu presa si cum sa tina ei un secret ;).
    Nu este nici primul nici ultimul articol de genul asta, poate este o mare cacialma, oricum nu-si vor dezvalui ei secretele ca niste amatori, totul face parte dintr-o foarte buna strategie.
    22 2
  • AndreiF1
    @adidor77
    Nu imi aduc aminte de nici o strategie pe care s-o numesc buna, nici macar asa si asa, si asta incepand de prin 2009, de cand stau asa de la bine la strategie inca toate au esuat lamentabil. Nu iti fac griji de cum dorm eu, personal pot sa-ti spun ca dorm foarte bine, dar asta nu ma impiedica din a spune adevarul chiar daca acest lucru este o mare greseala la prima vedere. Daca te pricepeai macar 1% la ce inseamna Formula 1 si ce tine de design, constructie si evident conceperea monopostului iti dadeai seama ca orice arma ramane buna atata timp cat adversarii nu se pot adapta si nu stiu cum s-o foloseasca mai bine. Monopostul asta, nu este numai o idee in sine este si un asamblu cu care pilotul lucreaza si care daca relatia este buna si totul se leaga perfect, rezultatele sunt excelente.

    Este evident ca desenul de mai sus nu este foarte clar, dar este evident si ca celelalte echipe nu au facut asa ceva public. De ce? Pentru ca secretul face totii banii si orice parte din monopost poate sa te ajute sa castigi miimi bune in cursa pentru cea mai rapida masina.

    Da, suntem toti fani, dar n-ar fi rau daca am avea curajul de a spune adevarul chiar daca ne doare si credem ca daca ne ascundem in spatele miniciunii si al ignorantei me simtim mai bine.

    Incepe un nou sezon, noi sperante si noi asteptari. Iar baietii de la Ferrari in loc sa inceapa cu dreptul, deja au facut o mutarea proasta. Incearca sa te gandesti la problema in mod serios, nu amatoricesc cum suna comentariu tau si vedem dupa aia cum sta treaba.

    Cat despre secrete si prostii de genul asta, traim in secolul informatiei in care sincer, nu cred ca se poate tine ceva secret. Exista internet, wi-fi, sateliti, monitorizare si tot ce tine de acest sector, iar a afla ceva este mult mai simplu decat pare la prima vedere, conteaza doar cat de mult se doreste acel "ceva". Iar in Formula 1 spionajul este la el acasa, ma gandeam ca stii si tu singur asa ceva, se pare ca m-am inselat.

    Crezi ca pozele astea sau aceste detalii conteaza asa de putin? Cred ca ai uitat niste cazuri celebre cu niste caieti si diskete pe care se aflu niste texte si poze care probabil valorau milioane in mana cui se pricepea sa le foloseasca.

    Asa cum baietii de la Red Bull sau cei de la McLaren pastreaza secretul, cel putin pana la lansarea monoposturilor in public, asa puteau sa faca si baietii de la Ferrari sau de la orice alta echipa de fapt. Da, stiu ca monoposturile vor arata altfel la prima cursa, dar stim bine ca bolile copilariei raman la fel si in adolescenta (poate chiar mai puternice).

    Citind comentariul tau, imi aduc aminte de zilele in care cei care posteau se informau si cantareau ceea ce doreau sa posteze pentru ca era mai interesant sa posteze ceva corect decat sa posteze asa de dragul de a trece timpul. Pacat ca timpurile alea au disparut de cativa ani, deh... calitatea conteaza prea putin, acuma totul tine de cantitate.
    7 15
  • cosmin
    simple speculati
    6 0
  • Ingrijorare
    Cei de la Ferrari lucreaza la acestmonopost deanul trecut si il lanseaza pe 3 februarie. Daca si-au trdat secretele ceilalti, in cateva zile le vor fura si eventual le vor pune in practica. Vai, vai, vai
    4 4
  • Hopa Rory Byrne stim prea bine ce facea acest om in trecut pt ferrari asa ca trebuie sa ii luam in serios. Titlurile lui schumy au fost castigate datorita monoposturilor create de Rory Byrne si Ross Brawn
    5 0
  • @Calin
    Iti garantez eu ca luand cei mai buni jucatori de fotbal din echipele de top, echipa aia n-ar castila cupa, pt.ca fiecare a fost antrenat/instruit sa joace intr-un oarecare stil. La fel iti spun ca luand de la fiecare monopost cea mai buna parte componenta si formand cu ele un monopost iti garantez ca acela nu va castiga campionatul, pentru ca trebuie sa "se inteleaga" cu celelalte componente ce au diverse efecte asupra monopostului. Asa ca le vor trebui cateva luni, nu zile, sa realizeze ceva care sa produca aceleasi efecte cu cele al echipei adverse, insa niste efecte care sa nu risipeasca efectele celorlalte parti componente ale monopostului lor.
    8 0
  • @AndreiF1
    Vorbesti prosti. Fiecare echipa este obligata sa isi prezinte noile masini sau imbunatatirile masinilor din sezonul trecut. Nu ai sa vezi niciodata o masina de F1 direct in cursa inainte de a fi prezentata.
    Ai inceput sa scri povesti si basme mai sus,am citit 3 randuri si m-ai plictisit. Dormi bine?! Evident! Toti prostii dorm linistiti pentru ca n-au habar pe ce lume traiesc. :)
    5 2
  • @AndreiF1
    "Crezi ca pozele astea sau aceste detalii conteaza asa de putin? Cred ca ai uitat niste cazuri celebre cu niste caieti si diskete pe care se aflu niste texte si poze care probabil valorau milioane in mana cui se pricepea sa le foloseasca. "

    Alea au fost publicate in timpul sezonului si nici nu erau puse in practica. Erau inca in proiect, evident nefinalizate.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru