Hamilton nu înţelege de ce Ferrari şi Red Bull sunt mai bune în ritm de cursă

de Daniel Popescu
Miercuri, 26.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton este optimist în privinţa performantelor pe care le poate obţine la Silverstone, însă afirmă că nu înţelege de ce Red Bull şi Ferrari continuă să aibă un avantaj în ritm de cursă.

Pentru un motiv sau altul, Red Bull şi Ferrari par să aibă un avantaj de 0.3 - 0.5 secunde în stinturi lungi şi nu ştiu de unde vine asta.

Lewis Hamilton
Pilot Mercedes
Lewis Hamilton abordează cu încredere Marele Premiu al Marii Britanii de la sfârşitul acestei săptămâni, considerând că monopostul Mercedes va fi competitiv la Silverstone.

Totuşi, britanicul admite că şansele sale la victorie sunt reduse din cauza ritmului mai bun de cursă pe care îl au rivalii de la Red Bull Racing şi Ferrari.

"Cu siguranţă am mai multe şanse decât în ultimii doi ani. Aştept cu nerăbdare să văd ce poate monopostul nostru acolo. Cred că va merge foarte bine, dar nu ştiu unde pierdem timp duminica, monoposturile Red Bull şi Ferrari se simt mai bine. Pentru un motiv sau altul, Red Bull şi Ferrari par să aibă un avantaj de 0.3 - 0.5 secunde în stinturi lungi şi nu ştiu de unde vine asta", a declarat el.

Urmareste Automarket
În plus, Hamilton a criticat decizia FIA de a interzice celor de la Mercedes să participe la testele pentru tineri piloţi de la Silverstone din perioada 17-19 iulie, considerând că echipa va fi dezavantajată.

"Este un test important şi, de fapt, singurul.

Este important pentru că aveam multe lucruri planificate, multe upgrade-uri şi speram să testăm în acele trei zile. Decizia ne dă puţin înapoi, dar trebuie să încercăm să ne dăm seama cum putem recupera în alt mod", a adăugat el.

Via BBC Sport

Comentarii (6)

  • "Este un test important şi, de fapt, singurul. Este important pentru că aveam multe lucruri planificate, multe upgrade-uri şi speram să testăm în acele trei zile. Decizia ne dă puţin înapoi, dar trebuie să încercăm să ne dăm seama cum putem recupera în alt mod"

    ma gandesc ca cei in 1000 km parcursi pe langa pneuri s-au testat si upgrade-uri , diferenta este ca la volan a fost Rosberg si nu viitoare talente care intr-adevar au un cuvand de zis ...dar una e sa conduc eu si sa analizeze tehnicienii si alta e sa conduca Rosberg , in alta ordine de idei au primit o decizie foarte favorabila ...... de frica sa nu se retraga din F1 in urma amenintarilor venite din partea Mercedes ...cert este ca s-a nascut un precedent
    20 2
  • Dap... una este sa testeze un tanat plin de ambitie dar fara prea multa experienta si alta este sa testeze linia de piloti oficiala.
    Si eu cred ca potentialele pierderi provenite din excluderea din campionat si repercursiunile adese de acestea au facut ca Mercedes sa scape atat de ieftin. Urat!
    17 1
  • Dislike
    Spirit sportiv a la Ramilton! Nici macar nu conteaza ca au furat 3 zile de teste! Problema lui e ca Mercedes e "dezavantajata"!
    14 6
  • fiecare isi apara interesul lui, din acest punct de vedere are dreptate, dar totul eu cred ca el stie toata povestea si ar cam trebuii sa taca din acest punct de vedere pentru ca au primit o pedeapsa mica datorita brandului urias care se afla in spatele lor si anu "Mercedes-Benz" si indirect uriasul grup "DAIMLER", daca ar fi patit o echipe din partea inferioara a clasamentului primea sigur cea mai drastica pedeapsa, nu este furumos ce s-a intamplat dar asta e viata si puterea brandului dicteaza, mare pacat
    8 3
  • pai unde recupereaza??? eu zic ca au recuperat cu testul acela.
    5 0
  • cucurbeu
    oricum frustratul nu ingelege nimic din de se intampla in F1, sofer de duminica nu pilot de F1 asta e maimutoiul asta!
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru