Hamilton şi Rosberg nu au avut voie să vorbească după incidentul de la Spa

de Daniel Popescu
Marti, 16.12.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes le-a interzis lui Lewis Hamilton şi Nico Rosberg să vorbească cu orice persoană din cadrul echipei după acroşajul din Marele Premiu al Belgiei.

Esential 6 victorii a obtinut Lewis Hamilton in ultimele sapte curse dupa incidentul de la Spa-Francorchamps
Publicaţia britanică Autosport a dezvăluit noi detalii despre modul în care Mercedes a decis să gestioneze acroşajul dintre Lewis Hamilton şi Nico Rosberg din turul doi al Marelui Premiu al Belgiei de la Spa-Francorchamps.

Sursa citată afirmă că oficialii Mercedes au fost atât de dezamăgiţi de contactul dintre cei doi piloţi încât aceştia nu au avut dreptul să vorbească între ei sau cu oricine altcineva din cadrul echipei până când nu erau contactaţi de manageri.

Ulterior, şefii echipei au analizat situaţia şi au impus anumite penalizări pentru Rosberg, care nu au fost însă făcute publice niciodată.

Dacă o vor mai face, vom decide dacă vrem să continuăm cu această linie de piloţi.

Toto Wolff
Director Mercedes Motorsport
Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes, a refuzat să comenteze aceste informaţii, însă a dezvăluit ultimatumul oferit piloţilor: la un nou incident de acest gen, pilotul considerat vinovat ar urma să părăsească echipa.

"Le-am spus că nu pot face asta din nou, pentru că pe monopost erau componente pregătite pentru Monza şi Singapore.

Oamenii au lucrat peste noapte, nu şi-au văzut familiile, iar ei au aruncat totul pe gream în turul doi. Nu spunem că unul sau ambii piloţi sunt vinovaţi 100%, dar este suficient că cineva are 51% din vină. Aşa că le-am spus să nu mai facă asta şi că, dacă o vor mai face, vom decide dacă vrem să continuăm cu această linie de piloţi. Acest mesaj semi-oficial a întărit poziţia", a declarat austriacul.

În ciuda faptului că Hamilton a abandonat după ce a fost acroşat de Rosberg, incidentul de la Spa este considerat evenimentul care a declanşat revirimentul pilotului britanic în lupta pentru titlu. El a obţinut ulterior şase victorii în ultimele şapte curse şi şi-a adejudecat al doilea trofeu din carieră după cel din 2008.

Via Autosport

Comentarii (4)

  • bun santajul ... unul din voi va trebui sa plece, probabil ala mai rebel, intr-un moment in care au masina de titlu. D'aia Alonso nu ar avea loc la ei, e prea rebel si ciudos
    6 8
  • mobius
    Alonso nu-mi amintesc sa fi lovit vreodata pe cineva, sau macar sa fi deranjat pe cineva pe traseu in timpul vreunei curse, ba chiar din contra. Ma bucur insa ca uni, pentru orice se intampla in F1, tin sa aminteasca si de Alonso ceeace dovedeste dupa mine, cat este de apreciat si de iubit, lucru care este absolut normal avand in vedere prestatia lui in F1.
    2 2
  • mobius
    In alta ordine de idei incidentul din cursa de la Spa, dupa parerea mea a fost provocat de Hemilton, i-a intrat in fata lui Rosberg nelasandu-i nici o posibilitate de manevra. Sigur s-a mizat pe faptul ca toata lumea va considera ca cel vinovat este cel ce loveste cu fata. Cert este ca dupa incident Rosberg nu a mai avut dreptul sa-si exprime personalitatea si valoarea pe circuit. Rezultatul s-a vazut, probleme tehnice cu monopostul, greseli de pilotaj de incepator, etc. Nu avea cine sa iasa campion de la o alta echipa, deci clar, echipa l-a ales pe Hamilton pentru asta, deci al doilea CM cistigat de acesta la masa verde.
    3 4
  • Hamilton clar l-a fortat pe Rosberg cel putin sa ia piciorul de pe acceleratie daca nu chiar sa franeze din ce imi amintesc, insa ce a facut a fost perfect regulamentar insa cu siguranta gestul la provocat pe Rosberg, care a refuzat sa se conformeze. Dar astea sunt manevre perfect normale care se intampla in fiecare cursa atunci cand incerci sa iti aperi pozitia, din cate stiu eu, ai voie sa ii blochezi trasa o singura data. F1 a devenit oricum mult mai "soft" fata de acum cativa ani, cand regulamentul iti permitea sa fi mult mai agresiv. Iar multe persoane au criticat versiunea soft a F1, acum nu cred ca vrea nimeni sa vedem pilotii cum stau "capra" sa fie depasiti.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru