Măsuri extreme: Ferrari intenţionează să colaboreze cu Dallara pentru îmbunătăţirea monopostului

de Daniel Popescu
Luni, 19.09.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Ferrari a dezvăluit că intenţionează să iniţieze un parteneriat cu producătorul de monoposturi Dallara pentru a îmbunătăţi performanţele în acest sezon.

Ferrari are parte de un sezon relativ modest, în care nu a reuşit încă să obţină nicio victorie, iar în ultimele curse a fost surclasată inclusiv de rivalii de la Red Bull Racing.

Departamentul tehnic a trecut printr-o amplă restructurare după plecarea directorului tehnic James Allison, însă Scuderia pare că nu a găsit încă soluţia perfectă.

Una dintre variantele surprinzătoare pe care Ferrari le ia în considerare este un parteneriat tehnic cu Dallara, cunoscut producător italian de monoposturi. Ipoteza este că Ferrari va reuşi în acest fel să se apropie de structura tehnică a echipelor din Marea Britanie.

Urmareste Automarket
"Da, a existat contact cu Dallara.
Plănuim să relansăm regiunea de motorsport Emilia pentru a răspunderii provocării lansate de regiunea de motorsport din Anglia, acolo unde pe o distanţă de câţiva kilometri se află fabricile Mercedes, Red Bull, Williams, Renault, Force India şi Manor"
, a declarat Maurizio Arrivabene, şeful Ferrari, pentru publicaţia La Repubblica.

Dallara este deja implicată într-un fel în activităţile Ferrari, întrucât este furnizorul şasiului pe care îl foloseşte în prezent Haas, considerată a doua echipă a Scuderiei.

Via GrandPrix

Comentarii (10)

  • ar fi cazu sa faca ceva ca deja ne plictisim de atatea vorbe..
    16 3
  • Daca o echipa cu o istorie ,traditie ,logistica si nu in ultimul rand buget pe nume Ferrari a ajuns sa ceara ajutor unei companii ce se ocupa de construirea sasiurilor chiar daca este din Italia atunci este jale mare. Si mai trist este ca toti tehnicieni de top ,ca sunt din aerodinamica s-au motoare ,electronica nu se prea inghesuie sa vina la Ferrari. Saracul Enzo Ferrari se rasuceste in mormant , cand vede ca scuderia Ferrari care a fost sa si copilul lui isi pierde incetul cu incetul din identitate.
    21 15
  • 444? "aerodinamica s-au motoare"??? Ce ma? E si mai grav ca un agramat ca tine a inceput sa dea lectii de viata...
    18 17
  • Ha,ha,ha...
    Nici nu vreau sa ma gandesc la monopostul lor din 2017, ce sanse au sa produca ceva competitiv in "haosul" deja existent ? Am o presimtire ca de la anul, cu noul regulament tehnic, cei de la RBR au sanse mari sa domine F1 , nu degeaba i-a revenit zambetul "ironic" lui Christian Horner ...
    15 3
  • robert
    Ferrari a ajuns in situatia asta de a nu mai domina F1 datorita acestui lucru, de a nu colabora cu nimeni. Credeau ca doar numele Ferrari e suficient. Lumea se schimba. Mentalitatile se schimba.
    Daca ramai cu idei fixe de conservator vei termina mereu pe locul 2-3.
    Sunt sigur ca in 2017 Ferrari va fi in frunte dar trebuie sa-si schimbe din mentalitate. Legat ca nu se inghesuie inginerii la Ferarii, :))
    Sa fim seriosi.
    13 2
  • Nu sunt fan Ferrari, (sunt fan Kimi) si nu pot intelege ce a facut aceasta scuderie la singapore. Incep cu cursa-aveau locul 3 si masina incaltata cu softuri noi cu care Vetel incepuse cursa cu masina grea si mersese decent. Schimba pe ultrasoft uzat si pierd pozitia! Ok. Dar daca nu schimbau?Puteau obtine locul 3 sau cel mai probabil tot 4.Asa nu au avut nici o sansa!In calificari anul trecut cu supersoft au facut 1,43.8 iar acum 1.43.5 cu ultrasoft.Unde e progresul? Eu vad doar un regres de cel putin0,5
    15 2
  • klausnake
    Nu e nici un capat de cer,daca ajung sa colaboreze cu altii,pentru dezvoltarea sasiului;ba chiar cred ca ar fii indicat,altfel la anul ce vine,o sa se chinuie sa fie in primele cinci echipe.
    Iar daca au de gand sa colaboreze cu aceasta firma,care din punctul meu de vedere au facut o treaba extraordinara cu Haas (nu de alta dar nu retin multe echipe nou intrate in F1 care sa fii punctat in curse,exact in acel prim an!),nu cred ca poate sa iasa ceva rau!
    Ideea e ca ar trebui ca Ferrari sa inceapa si sa-si sustina ambii piloti,nu sa favorizeze pe unul iar pe celalalt,daca nu-l saboteaza,cel putin li se rupe p... de el!
    E chiar pacat de ce i-au facut anul asta,lui Kimi,de-a lungul campionatului!
    7 5
  • bernie
    Subscriu si eu comentariilor lui @ion 1 si @klausnake si sunt intru toutul de acord cu ei...As mai adauga totusi ceva... Legat de problemele cu sasiul si aerodinamica in general inteleg ca le este foarte greu sa tina pasul cu Mercedes si RBR neavand oameni capabili ptr asta,iar altii pe care i-au ofertat refuza sa se stabileasca din diferite motive in Italia...Asta ar fi de inteles...Dar o problema mai grava in opinia mea care tinde sa devina o traditie foarte urata la Ferrari este strategia dezastruoasa din timpul week-end-urilor de curse...Oameni care sunt platiti regeste sa stabileasca strategiile pilotilor in calificari si curse le ruineaza pur si simplu sansele de a se clasa pe podium sau chiar de a castiga o cursa macar si intamplator...Pe Kimi l-au ciuruit pur si simplu cu astfel de stategii tampite pe care numai ei le inteleg..Dar si Vettel a avut de suferit din cauza strategilor de la boxe...Iar Kimi care intelege politica echipelor mai bine decat orice alt pilot se conformeaza cu regret deciziei ''marilor strategi'' de la Ferrari...Totusi cred ca acum odata ce Ferrari i-a prelungit contractul si in 2017 ar trebui sa inceapa sa-si impuna si el deciziile in timpul curselor, ba chiar sa se certe cu aia de la boxe asa cum a facut-o si Vettel si alti piloti la alte echipe...Ma intreb totusi cum s-ar fi desfasurat lucrurile in F1 daca Jean Todt [ care era de fapt eminenta cenusie in era Ferrari-Schumy si Kimi in 2007,el fiind responsabil cu politica si strategia intregii echipe Ferrari ] ar mai fi ramas cativa ani la echipa si ar fi continuat cu o noua dominatie Ferrari-Kimi???.El era omul care apara cel mai bine interesele Ferrari si nu o data a declarat ca nu ar fi avut nici o retinere in a folosi dreptul de veto pe care echipa il avea in acel moment daca echipa ar fi avut de suferit in urma unor decizii...Din pacate ptr Ferrari si Kimi Jean Todt nu a scapat oportunitatea de a ajunge presedinte la FIA in urma retragerii altui sclerozat batran [Max Mosley ] iar noi fanii Ferrari sau ai lui Kimi am ramas cu amintirea acelor titluri din 2007 si cu aceasta vesnica dilema a umanitatii...Ce s-ar fi intamplat daca???
    8 1
  • E ca si cum Mercedes ar intreba Lada cum sa faca masinile mai de calitate. Naspa.
    0 1
  • Destul de comic faptul ca Lada e acolo sus in WTCC .... chiar peste Honda, si Chevrolet...

    Parteneriatele sunt ok! Nu e o rusine sa faci un parteneriat cu cineva. Deaia si McLaren e partener cu Honda, si RBR cu Renault si asa mai departe. Unu are ceva, celalalt are altceva. Si ceva-urile alea pot face un miracol sa se implineasca. Adica sa mai castige si Ferrari un titlu, domne bate-l titlu, ca acuma de 10 ani se tot chinuie .... Eu cred ca le-a ajuns de au ajuns la Dallara care, SUNT NEMAIPOMENITI IN CONSTRUCTIA DE MONOPOSTURI.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru