Mercedes a dominat antrenamentele de la Silverstone: Bottas și Hamilton, cei mai rapizi

de Daniel Popescu
Vineri, 14.07.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Valtteri Bottas și Lewis Hamilton au fost cei mai rapizi în antrenamentele libere de vineri de la Silverstone, în timp ce Red Bull și Ferrari au alternat pe următoarele două poziții.

În prima sesiune, Bottas a fost cel mai rapid după ce a fost cronometrat cu 1:29.106 și l-a devansat cu aproape 4 zecimi de secundă pe coechipierul său, Lewis Hamilton. Principala rivală a celor de la Mercedes a fost Red Bull, întrucât Max Verstappen și Daniel Ricciardo au ocupat locurile 3 și 4, însă amândoi au utilizat pneurile supersoft.

În acest context, Ferrari a ocupat locurile 5 și 6 prin Kimi Raikkonen și Sebastian Vettel, care au fost cu peste o secundă mai lenți decât liderul Bottas. Vettel a efectuat un tur de circuit cu noul dispozitiv de protecție a cockpitului numit Shield, care ar putea fi introdus în Formula 1 începând din sezonul următor. Pe de altă parte, Vettel a derapat și și-a avariat pneurile în virajul Becketts. La rândul lor, cei de la McLaren au reușit să termine cu ambii piloți, Fernando Alonso și Stoffel Vandoorne, în top 10.

Bottas a rămas cel mai rapid și în a doua sesiune, atunci când a fost cronometrat cu 1:28.496.

De data aceasta, Hamilton a fost însă mult mai aproape de rivalul său finlandez, diferența fiind de numai 0.047 secunde. Ferrari a progresat de asemenea semnificativ, iar Raikkonen și Vettel au ocupat locurile 3 și 4 la 3 și, respectiv, 4 zecimi de secundă în spatele liderului. În acest context, Verstappen și Ricciardo au ocupat locurile 5 și 6 pentru Red Bull, ultimul la o secundă în spatele lui Bottas.

Calificările pentru Marele Premiu al Marii Britanii vor avea loc sâmbătă cu începere de la ora 15:00.

Marea Britanie - Rezultate Antrenamente 1:

Marea Britanie - Rezultate Antrenamente 2:

Comentarii (21)

  • Noul motor Ferrari ofera pana la 15 cai putere in regim de calificari insa aceasta e doar jumatatea plina a paharului, fiind agitatie in departamentul motoare de la Ferrari pentru ca inovatiile pe care si le-au propus pentru motorul ce va fi introdus la Monza nu au dat rezultatele scontante, si vor fi amanate pentru 2018, ba mai mult nici motorul dezvoltat si testat deja pe bancul de probe pentru 2018 nu ofera puterea estimata pe hartie, atat pe partea termica cat si electrica.
    5 9
  • hi hi, ham ham cu botul pe labe..
    11 2
  • iceman
    Bottas penalizare de 5 pozitii pentru schimbarea cutiei de viteza, aceiasi problema ca a lui Hamilton cursa trecuta
    10 0
  • HAM...HAM..HAM...MIAUUUUUUU
    8 4
  • Schimbarea cutiei de viteze a lui Bottas nu are a face cu realitatea, doar ii ofera un avantaj lui Lewis fata de Bottas, cam ce faceau anul trecut cu Nico impotriva lui Lewis.
    2 6
  • @mircea
    De unde stii tu treaba despre motorul Ferrari? Daca intr-adevar fac asta, clar nu mai au nicio sansa impotriva Mercedes.
    6 0
  • Intr-adevar, au vazut in 2 antrenamente ca oricat ar fi fortat Lewis, Valteri era in fata, hai ca ii schimbam cutia de viteze.
    Mercedes, ce va mai place jocul de-a soarele si pisica in propria curte..
    9 3
  • "Expertul din debare" stie mai bine ce face unitatea de propulsie comparativ cu cei care cica dezvolta acesta unitate... Mda... putin probabil. Personal consider ca udp Ferrari este ok, dar cei de la Ferrari stau foarte prost la capitolul testare in FP si evident in cursa, de asta au pierdut cateva curse, evident Spania, Austria si China.
    Dupa ziua de meircuri in care am putut admira cateva masini mai vechi, una Williams si una Renault in Londra, a fost randul monoposturilor din 2015 sa intre pe scena si cred ca publicul a fost cel putin bucuros de acest eveniment, asa cum am fost si eu.

    Dar sa revin la FP 1 si 2, cei de la Ferrari si Red Bull au fost concentrati pe teste, este evident ca ambele masini au nevoie de ceva in plus pentru a-i invinge pe cei de la Mercedes in curse, dupa cum am vazut in cursele din acest sezon, se depaseste destul de greu cand sunt masini asemanatoare ca performante, sau... nu se depaseste deloc :P Evident, China, Spania si Austria sunt exemple elecvente :P

    Calificarile cred c-o sa fie interesante, cred ca britanicii sper la ploaie duminica desi cred c-o sa fie o vreme frumoasa :P

    VJ Mallaya se plimba prin paddock, a fost dragul sa semneze si autografe :P
    2 0
  • Nu vorbiti prostii, cutia lui Bottas a avut aceleasi slabiciuni ca cea a lui Lewis de etapa trecuta, doar ca a lui Lewis a fost afectata mai sever.
    Bottas putea fi folosit ca tampon, plus ca acuma duminica nu mai pot calcula ca vor fi 10 puncte intre ei ci vor fi 13, iar Vettel va merge tot cu 20 de puncte minim in vacanta pentru ca la Hungaroring, la fel ca la Monaco si cum va fi si la Singapore, Mercedes nu are sanse la victorie cu acel ampatament lung. Imi vine sa urlu de nervi pt faza cu cutia lui Bottas. Mi-e ciuda ca Vettel termina atunci pe 3 dar asa va termina pe 2.
    5 8
  • Cred ca Alonso va avea o penalizare de macar 25 de locuri...
    2 0
  • Vettel a facut un sigur cu tu celebrul... "shield", pentru ca... nu prea vedea cum trebuie circuitul, plus schimba cum curge curentul pe carena monopostului. Au tot prezentat pe diferite ecrane, cum arata monopostul lui Vettel cu acel "shield" si... n-as spune ca era cine fan al acestui dispozitiv...
    2 0
  • @ALex
    "Intr-adevar, au vazut in 2 antrenamente ca oricat ar fi fortat Lewis, Valteri era in fata, hai ca ii schimbam cutia de viteze.
    Mercedes, ce va mai place jocul de-a soarele si pisica in propria curte."

    Daca erai atent, in FP2 Lewis a fost doar cu 47 miimi mai lent pe softuri galbene decat Bottas pe supersofturi rosii.
    Chiar crezi ca Mercedes se saboteaza singuri?
    Dar etapa trecuta cu cutia lui Lewis ce a fost ?
    3 2
  • Sunteți penibili, sper sa ii buseasca mâine cutia și lui Hamilton in FP3 sa fie egalitate. Ma întreb câți ani aveți, înseamnă ca Hamilton etapa trecută a fost sabotat când i-a fost schimbată cutia. Incredibil.
    5 3
  • Si Ricciardo o sa aibe 5 pozitii penalizare...
    2 0
  • Ce atâta agitație? Regulamentul e stupid , zgomotul motoarelor sunt stupide , rivalitatea dintre piloți este falsă . Chiar e marele circ. FIA își bate joc de F1! Ce au rezolvat prin introducerea DRS-ului ? Nu mai e spectacol nu mai e nimic. O mașină domina campionatul 4-5 ani. Suporteri acestui sport ar trebui să ia atitudine ca de plâns și lamentări împotriva F1 m-am saturat. Trebuie să ne luăm F1 înapoi !
    6 0
  • Ayrton Senna 1991,ai pus punctul pe i!
    1 0
  • @liviu
    Mulțumesc însă nu e corect ca o mână de oameni să controleze acest sport atât de minunat. Noi ca fani ar trebui să avem un cuvânt de spus .
    3 0
  • ferrari, williams, mclaren dominau ani la rand F1 si in trecut, dominatia unei echipe nu-i de ieri de azi

    cum DRS-ul nu e doar ca sa poata depasi Alonso mai usor, la randul lui Alonso e depasit usor. Haaaaa, e ca nu v-ati gandit la asta mai cugetatorilor cand cereati butoane cu boost pe volan pentru mai mult spectacol?
    1 0
  • @lol
    Am cerut eu butoane cu boost pe volan? În anii trecuți dominau anumite echipe dar mai erau si curse spectaculoase și imprevizibile. Se câștigau campionate la rând dar la diferențe mult mai mici. Aici e diferența.
    1 0
  • Le-a tras-o Alonso in Q1 :))
    1 0
  • Nu poti spune ca Mercedes nu au chiar nici o sansa in Ungaria si Singapore.Dar chiar daca ar fi asa pana la urma nici Ferrari nu ar avea vre-o sansa la victorie in Belgia si Italia.Apoi ar mai fi Mexic.Malaysia,Japonia si SUA.Deci...Pentru Ferarri va fi prea greu sa castige titlul la piloti anul asta plus ca ar mai avea nevoie de foarte mult noroc asta in timp ce stim de-a lungul anilor cine o da-n bara cu strategi si chesti de genul.Nu mai am incredere in Ferarri de mult.Mercedes a fost praf in Singapore in 2015 dar dupa s-a indreptat situatia.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru