Pregătiri pentru sezonul 2018: Pierre Gasly va concura pentru Toro Rosso în Malaysia în locul lui Kvyat

de Daniel Popescu
Marti, 26.09.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toro Rosso a confirmat promovarea lui Pierre Gasly ca pilot al echipei în cursa din Malaysia ca înlocuitor pentru Daniil Kvyat, pentru a observa mai bine calitățile acestuia în perspectiva sezonului următor.

Toro Rosso traversează o perioadă plină de schimbări în perspectiva sezonului 2018. După ce a anunțat că va utiliza motoare Honda și că îl va împrumuta pe Carlos Sainz Jr la Renault, cea de-a doua echipă a grupului Red Bull a dezvăluit că Daniil Kvyat va fi înlocuit în următoarea cursă din Malaysia de către Pierre Gasly.

Pilotul francez în vârstă de numai 21 de ani a câștigat titlul în GP2 în sezonul precedent, iar în acest an concurează în competiția Super Formula din Japonia. Echipa vrea să-l testeze pe Gasly în perspectiva unui contract pentru sezonul 2018, mai ales ca urmare a numeroaselor abandonuri și greșeli comise de Kvyat pe parcursul acestui an.

"Dintr-o varietate de motive, unele cauzate de probleme tehnice, altele din cauza unor greșeli personale, Kvyat nu și-a arătat adevăratul potențial în acest an și de aceea îl păstrăm pe tușă în următoarele curse. Acest lucru ne va permite să-l evaluăm în mod corespunzător pe Gasly într-un weekend de cursă", a precizat Franz Tost, șeful Toro Rosso.

Cel mai probabil, Gasly va concura pentru Toro Rosso în următoarele două curse din Malaysia și Japonia, însă nu va putea fi prezent și la etapa din Statele Unite, care se suprapune cu finalul de sezon din Super Formula.

Gasly susține că este pregătit să-și demonstreze abilitățile în finalul acestui sezon.

"Mă simt pregătit, întrucât m-am antrenat pentru orice în rolul meu de al treilea pilot Red Bull. Voi da totul pentru a avea performanțe bune cu Toro Rosso pe parcursul următoarelor curse", a afirmat pilotul francez.

Via Motorsport

Comentarii (12)

  • Offf. Nu stiu de ce dar Kvyat mi se pare marginalizat . La fel si cand era la RedBull , cand cu incidentele alea doua cu un anumit pilot de la Ferrari , i-au sarit toti in cap . Verstappen cate puncte a adunat si cate prostii a facut ? Dar daca il critici putin gata , vai de mine se prabuseste cerul ! Prea multi piloti au fost sacrificati de " tauri rosi " , piloti cu potential , cum ar fi Buemi de exemplu . Eu nu inteleg doar Marko decide soarta celor doua echipe ? Nu s-a gasit unul mai bun decat tipul asta ? El taie si spanzura ? Eu personal nu inteleg ce au cu Kvyat , dar poate ma insel eu .
    PS
    Si inca ceva : tot vad pe unii care scriu pe aici ca Max o sa fie sigur campion mondial . El nu o sa se maturizeze niciodata . Si taica-su a fost foarte talentat nu degeaba era la Benneton in 1994 , dar delasarea si caracterul l-au tras in jos . Istoria se repeta si nu stiu ce soarta va avea Verstappen in F1 daca o tine in ritmul asta.
    16 4
  • Cristi
    Prea devreme bagati pustii in masinile de Formula 1. Mai stiu eu unul care face numai prostii nu dau nume.......puteti foarte bine sa ii testati in regim de antrenamente sau simulari nu sa il bagi direct in cursa pe o masina de Formula 1. Inteleg ca trebuie promovati si sa trebuie sa creasca dar totusi........
    Sa speram ca o sa faca o figura frumoasa...
    7 2
  • Kvyat in gp3 i-a dat clasa lui Sainz care deja era vazut ca viitor talent in formula 1, uiote ca in f1, Kvyat a inceput bine in primul an, a fost adus la echipa principala, apoi a facut niste greseli demne de tot dispretul(desi in urma cu 20-3 curse obtinuse podimuri in 2015! Apoi, a fost dat deoparte la echipa a doua, unde Sainz era vazut deja mult mai bine ca el, este un stres foarte mare sa fii retrogradat, oricat ai zice ca nu! Anul asta a facut iar niste greseli mari cat China chiar dupa ce reusea niste depasiri minune, gen in Singapore ca imediat sa intre in parapeti. Acum sincer, nu e departe de Max, pustiul a facut muuuult mai multe greseli de rusul dar na, ala a castigat o cursa, si-a dat aratat capacitatile pe ploaie si lumea acum il lauda in loc sa il mustreze cand greseste!
    Oricum ar fi, Kvyat nu mai este de formula 1, nu prea se mai poate concentra deloc, Max inca se regaseste ici-colo, Kvyat a avut aproape 2 ani sa arate ce poate dupa ce a fost retrogradat si a aratat, cateva puncte in comparatie cu Sainz care s-a maturizat.
    Sincer, Marko face foarte bine, scoti pilotii care nu mai sunt in forma, in formula2 deja sunt destule talente pe care le poate exploata.
    Doar Ferrari a stat atatia ani dupa Massa care desi a fost un pilot foarte bun, dupa accidentul din 2009 nu a mai fost acelasi, doar pe ici-colo mai avea o zvacnire, ok, au fost ordine de echipa dar si cand nu erau, termina pe 5-7, Alonso fiind pe 1-2., totusi. Acelasi lucru l-as zice si despre Raikkonnen, pilot exceptional dar piloteaza bine doar cand are chef sau il arde buzunarul dupa contract. Anul viitor trebuia s afie promot pustiul din f2, la fel cum si Max Chilton trebuia adus la Ferrari, l-au tinut 2 ani la Marussia, fiind un pilot foarte bun, daca ar fi avut un etalon langa el, gen Alonso sau Vettel in 2014 sau 2015(nu mai siu exact anul cand s-a produs accidentul), nu ar fi fost unde e acum. Dar deh, Ferrari se lovesc de atatia ani singuri.
    4 0
  • @Alex....este vorba de Jules Bianchi, nu Max Chilton! Max, nu a avut nici o data treaba cu academia....Bianchi era crescut de ei
    3 0
  • Bishuc
    Max nu e Kvyat. Max are o cursa senzationala la Interlagos pe ploaie. De asemenea a fost peste Ferrari cu un monopost cel mult egal, iar la Ferrari sunt doi campioni mondiali. Este deseori mai rapid decat Ricci, Ricci care l-a batut pe Vettel. Va place sau nu, Max are cota usiasa pe piata atm. Iar daca problemele tehnice le puneti pe seama lui atunci aflati (pe aceeasi logica) ca si Alonso e vinovatul de la McLaren Honda ca a petrecut mult timp prin garaj in timp ce altii disputau cursa.
    4 5
  • @bishuc
    Daca ai citi cu atentie ce am scris, nu ai mai comenta.
    1 1
  • Bishuc
    'ai lasa-ma...! Si ma rog unde ai scris matale?
    0 2
  • Max este cel mai bun pilot din lume, dar pana acuma n-a demonstrat decat ca are o cursa buna la fiecare 5-10 slabe, ca nu stie nici cand sa accelereze nici cand sa franeze si ca se oftica cand este depasit, de aia isi scoate din cursa atat coechipierul cat si alti piloti. Cursa trecuta desi expertii au dat vina pe Vettel, nu pentru ca Verstappen l-a scos din cursa pe Raikkonen pe care nici nu l-a vazut in oglinda si pentru ca nu era nevoie de aceea manevra in primul tur. Daca era Ricciardo in locul lui Verstappen acel incident nu avea loc... daca.
    8 3
  • Toti pilotii buni de pe grila au avut curse bune pe ploaie dar si unele foarte slabe, in acest moment nu exista un pilot de pe grila care sa fi avut numai curse bune pe ploaie, desi... o prostie ca cea facuta de Vettel si Raikkonen la Singapore... lol... mai rar asa ceva :P
    6 3
  • Max este un pilot foarte bun , dar I-a ascuns echipa tehnica frina. Sau cred ca nu a fost prezent la lectia despre frinare.
    6 3
  • Ce idiot. Daca frana il agata pe Rai mai devreme. Bine ca stiu fanii stim noi cui mai bine decat Max cum e cu franarea in F1.
    2 2
  • Poate, in sfarsit, scapam de incidente in primele viraje in Malaezia si avem o cursa normala - sa aiba Max sansa sa-si dovedeasca valoarea.
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru