Red Bull anticipează noi progrese: "Vom câştiga şi mai mult teren în Canada şi Azerbaidjan"

de Daniel Popescu
Joi, 02.06.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull Racing consideră că va înregistra progrese şi mai mari în următoarele două curse, după ce la Monaco a obţinut primul pole position după 3 ani.

Renault a introdus la Marele Premiu al statului Monaco un update major pentru motor care l-a ajutat pe Daniel Ricciardo să obţină primul pole position pentru Red Bull, la trei ani de la ultima performanţă similară a echipei austriece.

Şeful Christian Horner este încântat de progresele realizate şi anticipează că acestea vor avea un efect şi mai pronunţat asupra performanţelor în următoarele două curse de la Montreal şi Baku.

"Cred că Renault a făcut o treabă foarte bună, iar progresele au venit din partea unităţii de propulsie. Au fost aproximativ 0.2 secunde, aşa că sper ca asta să se transforme în ceva mai mult când ajungem pe circuite precum Montreal şi Baku. A fost un pas pozitiv şi, fără el, nu am fi obţinut acel pole position", a declarat el.

Urmareste Automarket
În weekendul în care Red Bull a înregistrat prima performanţă majoră a noului sezon, echipa a semnat şi prelungirea acordului pentru motoare pentru încă două sezoane.
Horner afirmă că noul acord cu Renault era de aşteptat pe fondul progreselor realizate de constructorul francez. În plus, Red Bull este avantajată de posibilitatea de a folosi orice nume pentru motoare în scop de marketing, aşa cum se întâmplă în acest sezon cu TAG Heuer.

"Plătim un preţ competitiv şi evident avem posibilitatea de a folosi un alt brand. Faptul că Toro Rosso are aceeaşi unitate de propulsie generează de asemenea noi sinergii", a adăugat el.

Via Motorsport

Comentarii (6)

  • Mai calca frana Christi, o sa va treaca repede!!
    10 9
  • Sa stii ca poate are dreptate Horner, se laudau cu 0.5 secunde pe tur, intr-o cursa ca si Monaco nu poti vedea exact aceasta imbunatatire. Cum am mai zis, daca aceasta diferenta este una reala, in cursa ii bat pe cei de la Mercedes.
    Inca nu pot sa inteleg de ce au facut asta de urat nasul la monopostul Ferrari, la toti vad un nas indoit, modificat pe ici colo,ingustat. La Ferrari s-au multumit doar sa adauge varful acela de lance care il au toti, in rest a ramas drept, zici ca este taiat cu fierastraul pe camp si este foarte lat. Oare inginerii aia ce gandesc, macar sa copieze nasurile altor monoposturi...
    15 7
  • au cel mai bun sasiu, rici a demonstrat ca poate sa castige, asa ca 0.5 secunde e suficient sa puna bete in roate ici si colo, pentru ferrari e si mai trist a devenit a 3 masina pe grila, si la cum merg acum force india am impresia ca se bate pentru locul 4, mclada face pasi mici, dar inainte
    7 2
  • Force India nu are nicio sansa, aici a fost o conjunctura fericita cu locul 3.
    11 1
  • Care mai ici-colo cand diferenta dintre Mercedes si Ferrari era de 0.1-=0.2 pe tur, sau chiar egalai, fata de Rbr erau in fata la maxim 0.3-0.4 pe tur, asta in cursele unde se punea acceptul pe motor.
    6 0
  • De acum inainte Rbr vor se vor lupta pentru victorii cu Mercedes. Ferrari devin a 3-a echipa. Era de anticipat. Cand au avut masina au gresit cu pilotii, acum nu mai au nici masina.
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru