Red Bull solicită Renault să schimbe furnizorul alternatoarelor

de Daniel Popescu
Joi, 20.09.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull a solicitat celor de la Renault să renunţe la alternatoarele produse de Magneti Marelli după numeroasele defecţiuni suferite în acest sezon.

Vreau ca Renault să se separe de furnizorul Magneti Marelli şi să folosească pe altcineva.

Dietrich Mateschitz
Patron Red Bull Racing
Numeroasele defecţiuni tehnice la alternator care l-au privat pe Sebastian Vettel de o victorie în Marele Premiu al Europei şi de alte puncte preţioase în lupta pentru titlul mondial pe circuitul de la Monza au determinat luarea unei decizii radicale din partea patronului Dietrich Mateschitz.

Austriacul a solicitat producătorului de motoare Renault să renunţe la actualul furnizor de alternatoare, şi anume compania italiană Magneţi Marelli. "Vreau ca Renault să se separe de furnizorul Magneti Marelli şi să folosească pe altcineva", a declarat el pentru publicaţia germană Auto Motor und Sport.

Pentru început, Remi Taffin, unul dintre oficialii Renault Sport, a anunţat că va analiza propunerea lui Mateschitz, însă una dintre puţinele opţiuni viabile pe care le are constructorul francez provine de la rivalii de la McLaren, care furnizează astfel de componente prin compania McLaren Electronic Systems (MES).

Tabloidul german Kolner Express a lansat joi ipoteza că Red Bull a avut defecţiuni la alternator din cauza designului monopostului RB8, însă speculaţia este lipsită de argumente valide, întrucât campioana mondială nu este singura echipă care a suferit astfel de probleme: Romain Grosjean a abandonat tot la Valencia la volanului unui Lotus, iar Pirelli a suferit o defecţiune similară în timpul unui test efectuat recent la Barcelona.

Anterior, Renault a afirmat că cea mai probabilă cauză a defecţiunilor la alternator este supraîncălzirea componentei atunci când motorul rulează la turaţii prea mici în virajele lente.

Via GMM

Comentarii (4)

  • Daca nu ma insel si Ferrari folosestela motoare tot Magneti Marelli si nu am vazut o masina echipata cu acest motor sa aiba ceste probleme.
    No fi de la maparea motoarelor folosita atat de RBR cat si de Lotus?
    3 3
  • Sau are de a face ca este un producator italian, iar Ferrari este o firma italiana.
    3 2
  • @House
    La Renault nu le-a strans suruburile bine! Williams si Caterham folosesc tot motoare Renault si nu au avut problemele decrise mai sus.S-o fi zcgarcit Mateschitz. si o fi luat un lot de la resigilate?
    1 2
  • Nu cred ca s-ar zgarci cand e vorba de dubla campioana mondiala.
    Made in Italy.. se vede.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru