Renault: "Briatore si Symonds sunt singurii vinovati"

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 17.09.2009
Directorul executiv al Renault sustine ca Flavio Briatore si Pat Symonds sunt singurii vinovati in scandalul in care este implicata echipa franceza in privinta evenimentelor de la Marele Premiu al statului Singapore din 2008.

Constructorul Renault a luat prima pozitie oficiala de la izbucnirea scandalului legat de accidentul deliberat produs de Nelson Piquet Jr. in sezonul trecut.

Patrick Pelata, directorul executiv al francezilor si al doilea om in companie, sustine ca singurii vinovati sunt Briatore si Symonds, motiv pentru care acestia au fost indepartati de la echipa. In plus, Pelata afirma ca actiunile acestora nu ar trebuie sa se rasfranga asupra echipei de Formula 1.

"Nu cunosc toate detaliile, dar a existat o greseala, iar greselile trebuie sanctionate. Flavio Briatore a considerat ca este responsabil din punct de vedere moral si a demisionat. Vom sti mai multe detalii dupa evenimentele de luni cu FIA. Pentru moment avem doar presupuneri, dar este clar ca in principiu a fost vorba despre o greseala. Nu ne plac astfel de lucruri si nu vrem ca o greseala comisa de doi oameni sa se reflecte asupra intregii companii si a echipei de Formula 1", a declarat francezul pentru postul de radio RTL.

Consiliul Mondial al FIA va decide pe 21 septembrie cea mai adecvata sanctiune pentru Renault in urma acestui caz, una dintre variante fiind si excluderea definitiva din competitie.

Pe de alta parte, chiar daca nu va suferi o sanctiune drastica, Renault s-ar putea retrage din Formula 1 in urma acestui scandal, cu atat mai mult cu cat echipa nu este competitiva in prezent si nu are asigurat niciun sponsor principal pentru 2010.

Totusi, Pelata a afirmat ca este prea devreme pentru ca Renault sa ia o decizie in acest sens. "Acesta nu este un subiect de discutie pentru astazi. Formula 1 este cel mai urmarit spectacol al lumii si trebuie sa respectam asta. Formula 1 a fost in avangarda progreselui in prinvinta tehnologiei pentru masini. Probabil ca nu este cazul sa comentez, dar poate fi din nou si asta a incercat Renault sa faca intotdeauna", a mai precizat el.

CRASHGATE: Citeste aici toate articolele legate de scandalul in care este implicata echipa Renault dupa accidentul lui Nelson Piquet Jr. din Marele Premiu al statului Singapore din sezonul 2008.

Via | Reuters

Comentarii (6)

  • @admin
    pana astazi azi punctat cu minus toate stirile privind scandalul Renault, de astazi vad ca le punctati cu plus........oare de ce????
    0 0
  • razvan_franc
    raspunsul e evident: azi e ziua Renault cu plus. Sunt alese cu mare grija NUMAI stirile in care se poate puncta pozitiv echipa Renault. Eu personal, chiar am admirat slalomul printre stiri pentru ocolirea stirilor negative de pe toate portalurile. Pe acelea le primim maine, cind, cine a luat azi Renault, poate schimba echipa :)
    0 0
  • @michelle_b
    ha,ha...... domne cate dreptate poti sa ai.Felicitari ptr comm.
    A devenit foarte hazliu concursul asta,ca de...,suntem doar in Romanica
    0 0
  • @admin
    si apropo D-lor admini ce mai cauta Briatore in Gold Team dak el nu mai este la Renault ?? sau poate l-au reinscaunat iar in functie !!!!!!!!!!
    0 0
  • unde mai pui ...
    ca daca citesti titlul acuzator al articolului si daca tot exista inca Briatore, te astepti in mod logic sa vezi cum e depunctat. Evident insa, ca ce spune logica si ce vezi sunt lucruri diferite ...
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Oameni buni
    De 1 saptaman Force India se afla pe locul 3 in clasamentul echipelor, Ferrari nu mai exista, Renault aparea de 2 ori saptamana trecuta si se pare ca Force India apare de 2 ori... si voi va mirati ca mai exita inca Briatore in acest concurs? Sau va mirati ca nu exista stiri negative? Pai cand sunt dati afara managerul unei companii si directorul tehnic este ceva pozitiv, ce ati auzit in Romania sa fie dati afara manageri sau directori tehnici? Sa fim seriosi.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru