Ricciardo rămâne cu numai trei motoare: prima unitate are o defecţiune care nu poate fi remediată

de Daniel Popescu
Vineri, 13.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Daniel Ricciardo mai are doar trei motoare disponibile pentru sezonul 2015, după ce unitatea Renault cu care a evoluat în prima sesiune de antrenamente libere din Australia pentru Red Bull a suferit o defecţiune care nu poate fi remediată.

Esential 4 este numarul de motoare pe care il poate utiliza un pilot in sezonul 2015 fara sa fie penalizat
Sezonul 2015 a început cu stângul pentru Red Bull Racing, întrucât Daniel Ricciardo a înregistrat după prima sesiune de antrenamente din Australia o defecţiune tehnică la unitatea de propulsie.

Pe parcursul celei de-a două sesiuni de antrenamente, mecanicii au schimbat motorul lui Ricciardo, iar publicaţia britanică Autosport susţine că unitatea are o defecţiune care nu poate fi remediată. Regulamentul tehnic pentru sezonul 2015 prevede că un pilot poate utiliza doar patru unităţi de propulsie înainte de a fi penalizat pe grila de start, cu una mai puţin decât anul trecut, astfel că australianul mai are la dispoziţie doar trei motoare pentru acest sezon.

"Am avut ceva probleme dimineaţă, aşa că nu am avut suficient timp pentru a rezolva totul la timp pentru a doua sesiune. În loc să ne grăbim, am rezolvat problema în mod corespunzător şi vom reveni pe circuit mâine.

Este o problemă destul de complexă cu motorul cu combustie internă şi trebuie să schimbăm anumite lucruri", a declarat el.

Este de neînţeles să avem o defecţiune la motor după 50 de kilometri. Am vrut o îmbunătăţire, dar am făcut un pas în spate.

Helmut Marko
Consultant Red Bull
Ricciardo nu crede însă că performanţele sale de pe parcursul weekendului australian vor fi afectate semnificativ de faptul că nu a concurat deloc în a doua sesiune de antrenamente.

"Am vorbit mult despre curse, dar nu am făcut mare lucru pe circuit, iar astăzi a fost şansa mea să fac mai multe tururi. Sunt din ce în ce mai nerăbdător să concurez. Este mai bine să avem două maşini pe circuit în loc de una, dar vom face tot ce putem", a adăugat el.

Red Bull critică Renault

 Helmut Marko, consultantul Red Bull, a lansat un atac dur la adresa furnizorului de motoare Renault pentru defecţiunea tehnică. Austriacul consideră că este inacceptabil ca unitatea de propulsie să cedeze după numai 50 de kilometri.

"Ni se promite tot timpul că data viitoare va fi mai bine şi că rezultatele din teste sunt încurajatoare.

Dar este de neînţeles să avem o defecţiune la motor după 50 de kilometri. Am vrut o îmbunătăţire, dar am făcut un pas în spate. Distanţa până în frunte este acum înspăimântătoare", a precizat el.

Publicaţia Motorsport susţine însă că motorul ar putea fi reparat şi reutilizat pe parcursul acestui sezon.

Via Autosport, Motorsport

Comentarii (10)

  • Da, e frustrant sa pornesti din start cu probleme!!
    20 2
  • Ha,ha,ha...
    FIA&Bernie vor sa cresca "spectacolul" cu limitari penibile...deci e penibil!
    21 4
  • Mai bine ar calari o gloaba de iapa, nu are stofa de pilot f1 si nici fata nu il ajuta, singurul sau noroc in acest sport se numesc bsnii si faptul ca anul trecut vettel a fost manarit sezonul trecut, de anul asta ricci picci intra in anonimst.
    9 42
  • Va lua motor de la Kvyat. Aș spune că Kvyat rămâne cu 3 motoare.
    4 18
  • Credeam că numai Honda are probleme...
    5 13
  • @ferr1: regulamentul se refera la pilot si nu la echipa. Ricciardo are inregistrat pentru anul acesta primul motor, si cel de al doilea. Primul s-a defectat, asa ca teroetic el are deja o unitate epuizata, indiferent cate unitati mai are echipa in pod sau la pilotul vecin.
    14 1
  • F1 Vision
    Pacat pentru Ricciardo, sa piarda o unitate de propulsie inainte de prima cursa... nu-i bine deloc. Sa vedem cum va decurge prima cursa macar.
    15 1
  • Oricum nu cred ca anul acesta se vor bate pentru campionat...
    3 2
  • Daca Red Bull termina pe 4 campionatul asta, sa zica mersi.
    6 3
  • F1 Vision
    Cei de la Renault spun ca nu pot repara motorul, cei de la "publicatia Motorsport" spun ca se poate repara. Cine stie mai bine? Cei care au produs motorul sau cei care scriu articole?
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru