Rosberg avertizează: "Ferrari nu a demonstrat încă de ce este capabilă din cauza propriilor erori"

de Daniel Popescu
Miercuri, 06.04.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nico Rosberg susţine că Ferrari nu şi-a arătat încă adevărata valoare în sezonul 2016 din cauza unor greşelile comise în primele două curse.

Nico Rosberg are parte de un început perfect de sezon în care a obţinut două victorii consecutive, însă pilotul echipei Mercedes nu se grăbeşte să se considere favorit la titlul mondial.

Germanul consideră că Ferrari reprezintă o ameninţare reală pentru Mercedes în acest an şi explică rezultatele mai puţin convingătoare ale italienilor printr-o serie de greşeli.

"Ştim că cei de la Ferrari sunt foarte aproape, am văzut asta în calificări şi trebuie să continuăm să forţăm. În aceste două curse nu au arătat încă de ce sunt capabili. Au avut atât de multe ghinioane care i-au costat mult încât nu am văzut încă adevăratul Ferrari. Trebuie să fim atenţi, vin puternic după noi", a declarat el.

Urmareste Automarket
În Australia, Ferrari a optat pentru o strategie diferită a pneurilor, în timp ce în Bahrain a consemnat un abandon tehnic pentru Sebastian Vettel chiar înainte de start.
În plus, Kimi Raikkonen a ratat startul, iar faptul că a ocupat locul doi în final a generat speculaţii că ar fi putut lupta pentru victorie.

"Raikkonen a avut o mică problemă la start şi cred că asta l-a penalizat foarte mult, poate chiar i-a compromis victoria în cursă. Modul în care Raikkonen a pilotat în cursă a fost spectaculos, absolut spectaculos", a precizat Maurizio Arrivabene, şeful Ferrari.

Via Reuters

Comentarii (18)

  • Pana demonstrea Ferrari ce poate, voi sunteti la 100 de puncte avans.
    12 15
  • Observ ca pentru Rosberg in acest an nu Ham. este pericolul nr. 1 ci Ferrari, repeta prea obsesiv fraza " .... nu am văzut încă adevăratul Ferrari. Trebuie să fim atenţi, vin puternic după noi...".
    Sa aiba grija sa nu trezeasca dragonul de langa el, respectiv Ham, ca nici dracu nu-l mai prinde din urma!
    16 13
  • Probabil cerseste atentia echipei in defavoarea lui ham ham ca este periculos si musca. Daca Ferrari castiga cateva curse poate echipa il va sustine in lupta pt titlu, Deocamdata lucrurile arata bine pt el
    7 7
  • @Sumi7 - m-ai salutat pe un alt articol mai devreme... Salutare la loc! :)
    Eu unul observ o lupta "psihologica" (a se citi in realitate, de copii mici care se tachineaza) intre Rosberg si Hamilton.
    Rosberg il neglijeaza pe Hamilton facand referire la forta lui Ferrari. Hamilton spune ca nu ii pasa deloc de faptul ca Rosberg a castigat deja 2 curse in fata lui.
    Si uite asa, poate poate se fac cu nervii - asa cred ei!
    Pe mine ma lasa rece, ba chiar ma apuca rasul pentru ca se comporta ca doi copii imaturi, in declaratii.
    Ar fi o idee sa vorbeasca doar pe circuite. Declaratiile astea de presa sunt prea fortate.
    8 5
  • Motorul Ferrari cu probleme din Bahrain nu poate fi reparat..Vettel va fi nevoit sa foloseasca un nou motor..
    3 0
  • ii intreb pe toti astia de il blameaza pe kimi,vettel de ce a avut acea problema?nu stie sa piloteze?sau nu trebuie sa apesi pedala de acceleratie pe un monopost ferrari?La ferrari a fost in ultimii ani ,3 campioni mondiali,kimi,vettel,alonso.Nu este problema pilotului la ferrari lucrurile sunt simple sunt batuti categoric in ultimii ani,dominati ca si echipa.Voi credeti ca daca l puneti pe perez intr un monopost mercedes nu castiga titlu?intelegeti o data ca un pilot nu poate deveni pilot peste noapte sau sa nu mai fie pilot peste noapte.Monopostul reprezinta 95% din valoarea actuala a unui titlu de campion mondial.
    14 3
  • parerea mea
    @fgfg
    Daca maine iti da cineva un covrig Mercedes de F1, esti deja campion mondial, nu? Ca de 5% este suficient sa nu adormi pe circuit, ca restul il face masina:))
    Lasand ironia la o parte, monopostul este foarte important, dar nu poti estima cat de mult si in niciun caz 95%. Daca ar fi asa, orice pacalici ar fi campion mondial cu o masina buna. Ce mai conteaza ca nu stie sa piloteze si tuned iarba in fiecare curba, ca mecanicii schimba rotile in 30 de secunde, ca i s-a terminat benzina cu 2 tururi inainte de final, ca opreste de 7 ori la boxe, samd.
    Poti sa ai cea mai buna masina din lume, daca nu stii sa o conduci sau daca ai niste zile mai slabe (vezi primele 2 curse ale lui Hamilton) sau mecanici sunt la o tigara cand tu ai venit la boxe, ai toate sansele sa iesi codas, eventual nu inainte de a fi trimis prin tribune o multime de alte masini care ti-au stat in cale.
    La fel de bine, poti sa fii Dumnezeul pilotilor (vezi McLaren cu 2 campioni mondiali), daca masina nu poate, nu ai cum sa faci minuni.
    Revenind la articol, Rosberg are dreptate, echipa Ferrari este mai periculoasa decat anul trecut, dovada ca nu prea I-au depasit pe circuit in primele 2 curse, ba chiar s-au chinuit sa-i ajunga. In acest context, scopul acestei remarci nu este de a-l descuraja pe Hamilton ci de a-si tine in priza echipa, existand riscul ca dupa 2 victorii multi sa se vada deja campioni.
    6 3
  • F1_Fan
    Mi se pare ca acum cativa ani Lauda zicea ca o maimuta poate conduce o masina de F1, din fericire pot sa-i transmit ca nu se poate asa ceva. Cred ca se referea la cimpanzei sper pentru ca o gorila sigur nu intra intr-o masina de F1, zic eu.

    Rosberg mi se pare normal sa spuna ca cei de la Ferrari sunt acolo, chiar daca acolo este inca un pic prea departe. Doar n-o sa spuna, bai suntem prea smecheri, s-a schimbat un pic treaba din 2014 si 2015. Masina conteaza foarte mult, nu chiar 95%, poate doar 90%, tot dracul ala este. Conteaza cum este pregatita pentru cursa, oricare cursa. Iar pilotul nu este asa de inutil pe cat crede lumea, de fapt el le explica inginerilor care nu conduc masina, despre ce probleme are masina, si cum trebuie pregatita pentru cursa. Aici este talentul unor piloti care inteleg cum trebuie setata sau pregatita masina si stie sa le explice mai bine inginerilor sau poate le explica pe limba lor. Dar daca inginerii aia nu stiu ce sa faca mai departe, tot degeaba. Masina nu traieste, nu exista si nu invata, nu poate sa creasca singura, este doar un obiect si nimic altceva.

    Pentru moment avem doar doua echipe care se bat la victorii desi este mult spus se bat, doar cei de la Mercede sunt acolo in frunte. Totusi cei de la Ferrari au invatat ceva, in timp ce pe vremea lui Alonso, echipa tehnica era bucuroasa doar sa termine cursa, nu conta locul, cei din vremea lui Vettel isi doresc altceva, adica si sa mai castige. In loc sa aiba o masina necompetitiva dar foarte fiabila, cei de la Ferrari in sfarsit au mers pe varianta competitiva, chiar daca pentru moment inca eu probleme de fiabilitate. Cat de mare o sa fie castigul.. vedem in cursele care urmeaza!
    7 3
  • @F2 Fan Pe vremea lui alonso se bateau la compionat. Acum mumu
    3 5
  • daca ai fi citit atent cand am dat un exemplu ,acel exemplu era strict de un pilot f1.Nu confunda a conduce cu a pilota.Fac pariu ca daca pui in masinile mercedes pe gutierez si haryanto unul din ei va iesi campion mondial?iti mai dau un exemplu anul trecut la renault grojean,nu exista acum la haas brusc a devenit genial?monoposturile conteaza enorm decisiv iar o diferenta intre piloti o poti face doar cand piloteaza acelasi monopost.Uite iti dau si un exemplu de momente cand monopostul nu a fost decisiv.IN 2007 cand se bateau 3 piloti ,kimi, hamilton ,alonso cand fiecare din ei a castigat curse.Nu compara titlul ala din 2007,2008 cu dominatatia categorica brown,redbull si acum mercedes.Sa fi absolut prost de iti pica scuipat din gura si tot vezi ca mercedes umileste ferrari iar de restul ...ce sa mai spun ,in 20 de tururi ii prinde cu un tur din urma .Se intampla asta doar ca e hamilton genial?si aia dorm pe circuit.
    7 2
  • Echipele de F1 au ajuns la un acord pentru intoarcerea la vechiul format de calificari. Formatul utilizat anul trecut
    2 0
  • fgfg. are dreptate.. A gresit totusi in privinta procentelor.. Conteaza si pilotul.. In proportie de 40 %
    3 2
  • asa este zzz am exagerat dar ,am facut o intentionat.Vrioam sa scot in evidenta faptul ca in momentul asta monoposturile sunt mai importante ca si pilotii
    4 1
  • F1_Fan
    @fgfg: In 2007, au fost patru piloti care au castigat curse: Massa, Raikkonen, Alonso si Hamilton. 3 curse pentru Massa, 6 pentru Raikkonen, 4 pentru Alonso si 4 pentru Hamilton.

    @ZZZ: Daca pentru tine conteaza pilotul in proportie de 40% treaba ta, dar ar fi super daca ai si explica de ce sau pe ce iti bazezi afirmatia. Nu de alta dar sunt curios,
    3 0
  • asa este f1_fan doar ca massa nu s a batut la titlu ,iar titlu s a decis in ultima cursa in brazilia.in 2008 iar s a decis in ultima cursa cand a castigat hamiloton titlu in ultimele tururi .Sa faca si lumea comparatie intre cursele alea si dominatia brown,redbull ,ferrari anii 2000 si acum mercedes care pur si simplu a omorat competitia.
    2 0
  • F1_ Fan - Pentru ca un monopost nu poate fi condus de o maimuta si nici de un pilot precum Haryanto :)) Sper ca esti multumit de raspuns :)))
    1 0
  • ciudat, Raiko asta e mereu spectaculos cand coechipierul are probleme. Are parte de strategie buna samd
    0 0
  • De cand cu Brawn titlurile se iau f usor cu masini dominante iar titlurile parca nu mai au valoarea de odinioara, cel putin la piloti. Pur si simplu ti se da o masina impecabila ca performanta si n-ai decat sa iei titlul. Asa s-a intamplat in era Red Bull cand aerodinamica era in buzunarul lui Newey iar acum in era motoarelor, cu Mercedes. Tiltlurile multiple nu mai reprezinta o performanta in sine pentru piloti. Sigur, ele conteaza in istoric, recorduri samd, insa tot ca record se poate inregistra si faptul ca aceste titluri trase pe banda sunt obtinute cu niste supermasini. Avem F1 nu cu titluri pe un an ci cu un "titlu insumat" pe 3-4 ani. Ar fi mai simplu sa se acorde un titlu/3 ani. Oricum 3 ani la rand stim unde se duc aceste trofee. PIlotul cat conteaza? Suficient de putin sa poate fi oricare din top 10 daca are masina dominanta.
    Revolutia de la Ferrari nu a adus decat un nou "avant". Si cam atat. Ca si in perioada cu Alonso se bat pentru locul 1 dar ies pe 2. Sau 3. Depinde ce face al doilea pilot Mercedes.Cu actualele arme-regulamente, Mercedes sunt imbatabili.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru