Vettel va pleca din pole position în Marele Premiu al Malaeziei

De Daniel Popescu
Publicat Sambata, 09.04.2011
Sebastian Vettel a obţinut al doilea pole position consecutiv al sezonului şi va pleca din faţa lui Lewis Hamilton şi Mark Webber în cursa de duminică de la Sepang.

Într-o sesiune de calificări în care ploaia a ocolit în mod surprinzător circuitul de la Sepang, Red Bull Racing a demonstrat că rămâne echipa cu cel mai rapid monopost. Sebastian Vettel a obţinut al doilea pole position consecutiv al sezonului şi va pleca de pe prima poziţie a grilei de start, în timp ce coechipierul său Mark Webber a stabilit doar al treilea timp.

Totuşi, rivalii de la McLaren au ameninţat serios supremaţia celor de la Red Bull, iar Lewis Hamilton a fost la numai o zecime de secundă de un rezultat care să-i permită să plece pentru prima oară din pole după Canada 2010. În schimb, britanicul s-a mulţumit doar cu locul doi, completat de coechipierul său Jenson Button pe locul patru.

La fel ca în Australia, Ferrari nu a putut emite pretenţii la pole position, iar Fernando Alonso şi Felipe Massa au terminat doar pe locurile cinci şi şapte. În schimb, cei de la Renault confirmă progresele realizate în intersezon şi ocupă locurile şase şi opt prin Nick Heidfeld şi Vitaly Petrov, în timp ce Nico Rosberg (9) l-a învins din nou pe Michael Schumacher (11), ultimul nereuşind să promoveze în Q3. Sauber a progresat la rândul său în ultima parte a calificărilor prin Kamui Kobayashi (10).

Toro Rosso nu a reuşit să intre în Q3, iar Sebastien Buemi şi Jaime Alguersuari vor pleca doar de pe locurile 12 şi 13, din faţa lui Paul di Resta (14), care l-a surclasat cu trei poziţii pe coechipierul sau de la Force India, Adrian Sutil (17).

Williams continuă parcursul foarte modest început în Australia, după ce Rubens Barrichello şi Pastor Maldonado au terminat doar pe 15 şi 18, iar debutantul Sergio Perez (Sauber) s-a poziţionat pe locul 17 al grilei de start.

Plutonul echipelor mici a rămas neschimbat, cu Lotus poziţionându-se prin Heikki Kovalainen (19) şi Jarno Trulli (20) în faţa celor de la Virgin Racing, reprezentaţi de Timo Glock (21) şi Jerome D'Ambrosio (22). La rândul lor, cei de la Hispania au obţinut pentru prima oară în acest sezon accesul în cursa de duminică, întrucât Vitantonio Liuzzi (23) şi Narain Karthikeyan (24) s-au încadrat în limita de 107% din timpul de referinţă impusă de regulament.

Malaezia - Calificări:

Pos  Driver                Team                 Time         Gap   
 1.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault     1m34.870s
 2.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes     1m34.974s   + 0.104
 3.  Mark Webber           Red Bull-Renault     1m35.179s   + 0.309
 4.  Jenson Button         McLaren-Mercedes     1m35.200s   + 0.330
 5.  Fernando Alonso       Ferrari              1m35.802s   + 0.932
 6.  Nick Heidfeld         Renault              1m36.124s   + 1.254
 7.  Felipe Massa          Ferrari              1m36.251s   + 1.381
 8.  Vitaly Petrov         Renault              1m36.324s   + 1.454
 9.  Nico Rosberg          Mercedes             1m36.809s   + 1.939
10. 
Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m36.820s + 1.950 Q3 cut-off time: 1m36.811s Gap ** 11. Michael Schumacher Mercedes 1m37.035s + 1.466 12. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m37.160s + 1.591 13. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m37.347s + 1.778 14. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m37.370s + 1.801 15. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m37.496s + 1.927 16. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m37.528s + 1.959 17. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m37.593s + 2.024 Q3 cut-off time: 1m38.163s Gap * 18. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m38.276s + 1.532 19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m38.645s + 1.901 20. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m38.791s + 2.047 21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m40.648s + 3.904 22. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m41.001s + 4.257 23. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m41.549s + 4.805 24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m42.574s + 5.830 107% time: 1m43.516s
* Gap to quickest in Q1
** Gap to quickest in Q2

 

 

Marele Premiu al Malaeziei va avea loc duminica cu începere de la ora 11:00.

Comentarii (37)

  • probleme soft !!!
    ce-ati facut fratilor ?am avut selectat kobayashi in calificari si nu imi este punctat !!!


    imi arata ca si cum nu il aveam selectat !!! ce s-a intamplat ???!!!
    7 1
  • @gheo08
    si la mine la fel
    5 1
  • That's what i'm talking about!!!
    Si maine "We are hwo we are"!!!!
    1 3
  • @gheo08
    la fel si la mine...
    3 0
  • si mie la fel
    ce s-a intamplat cu kobayashy ???


    l-am avut selectat in calificari si eu si imi arata ca nu ar fi fost selectat !!!


    NUMAI PROBLEME aveti !!!
    4 0
  • cinci recolte pe an, depasire de plan
    Ferrari si-a depasit obiectivul. Obiectiv ce era un loc 6 (sase) in calificari. Dar au obtinut 5 (cinci). O adevarata mare echipa tinteste primul loc. Asta inseamna ca Ferrari nu mai traieste din amintiri, se trezeste si isi reevalueaza - corect - pozitia.
    5 6
  • kobayashi&petrov
    la fel mia aratat si mie, ca nu era selectat kobayashi si petrov in calificari si cursa :(
    3 0
  • ctlnmihai
    Vettel va pleca din pole position în Marele Premiu al Malaeziei
    Calificări frumoase .. Red Bull (încă) domină calificările chiar dacă nu o mai fac în mod autoritar .Felicitări Mclaren , Bravo Lewis , Bravo Button .e bine că monopostul de anul acesta nu e un dezastru așa cum se anticipa din testele premergătoare noului sezon.mâine ne așteaptă o cursă foarte interesantă
    7 4
  • @all
    DEGEABA PLANGEM AICI

    regulamentul concursului

    dacă vreți sa fiți ascultați doar pe mail

    9. Comunicarea cu organizatorii
    9.1 Organizatorii F1 Champ nu vor lua in considerare nicio plangere, contestatie sau dezaprobare afisata pe site. Comunicarea oficiala cu organizatorii se va face exclusiv prin e-mail, pe adresa f1champ@automarket.ro. Raspunsurile si hotararile organizatorilor sunt definitive si irevocabile.
    9.2 Pozitiile pe care organizatorii le vor lua in cadrul stirilor vor reprezenta afirmatii oficiale. Orice utilizator care isi aroga drepturi de admininistrator sau de organizator fara a avea acces la acestea va fi exclus automat din joc, fara drept de reinscriere.
    3 1
  • @F1CHAMP
    Recunosc faptul ca nu am fost atent cand m-am inscris in concurs. Se pare ca trebuie sa selectezi mereu alt pilot dintr-o grupa valorica pentru fiecare nou eveniment.
    Asta inseamna ca flerul si intuitia joaca un rol minim in concurs, accentul cazand in mare parte pe noroc, obligat fiind sa aleg doar din ce a ramas la dispozitie si mai ales, obligat ca SA DAU O DATA CASTIGATOR INTR-O GRUPA VALORICA UN PILOT PE CARE NU L-AS DA....... Pacat de concurs.
    6 1
  • Ferrari
    Eu am incredere ca maine castiga Ferrari...Se vorbeste in paddock ca Schumacher il va inlocui maine dimineata pe Alonso pentru aceasta cursa :))
    11 11
  • @manolachef
    Ori n-ai citit regulamentul , ori l-ai citit degeaba ;)
    2 5
  • kobayashi !
    la fel si eu l-am avut pe kobayashy in qalificari selectat si nu imi este punctat !!!

    rusine sa va fie !!!faceti manevre si in f1champ !!!


    din cauza ca au introdus in timpul etapei fara nici un anunt !!! PE HULKENBERG un tester...nu ne-a ma ipunctat pe kobayashy in calificari !!!!


    RUSINE !
    6 0
  • Kobayashi
    Aceiasi situatie si la mine cu nepunctarea lui Koba!!!
    5 0
  • @bogdan_197
    Nu este asa cum am spus? Este altfel? De ce?
    Te rog un raspuns la obiect, eventual faci trimitere la art din regulament.
    1 1
  • Asa este
    Nimic de spus , insa daca ai acceptat sa te inscrii in acest concurs , de ce mai comentezi? Asta e regulamentul , bun sau rau nu conteaza. Si iti garantez ca si FLERUL si INTUITIA conteaza aici mai mult decat crezi tu ;)
    2 6
  • @bogdan_197
    cum am spus, nu am fost atent inainte de inscriere. Fapt recunoscut deja.
    Dar tu ai avut o interventie menita doar sa ma puna intr-o lumina proasta. Nu frumos. .... si tocmai ma pregateam sa te trimit sa recitesti tu si tot nu degeaba art 5 din egulament.
    De ce nu as comenta? Inca o data pacat de concurs. Pcat in sensul ca se putea mai bine. Adica sa aibe o pondere mai mare intuitia si nu norocul. Tin sa accentuez: nu am spus ca flerul si intuitia ar fi excluse. Doar ca au o pondere prea mica. Pana la urma jucatorii au habar de F1. Fiind un concurs pentru ei, ar fi fost mai bine ca sa-si poata folosi ideile si sa conteze mai putin norocul.
    2 0
  • Normalitate uscata
    Era de asteptat sa se confirme aceste rezultate pe pista uscata. E plicticos - tinand ca n-am vazut calificarile - sa se confirme ipotezele. Asta nu inseamna ca va castiga Vetel. Pacat de Schumi. Forzza Alonso!
    4 2
  • Bravo Mclaren
    Sa fii la doar +100 de Red Bull in doar 2 saptamani, DEMONSTREAZA ca Mclaren este echipa care este capabila sa recupereze cel mai mult, ca ritmul lor de dezvoltare este superior celorlalte echipe. Lewis 100% obtine locul 2 daca il tine pe Webber la start in spatele lui.
    3 7
  • as vrea sa va intreb, cu toate ca nu are nicio legatura cu rezultatele din calificarile de azi, imi poate si mie spune cineva, din ce an transmitea TVR CM de F1? mersi frumos
    2 0
  • Si eu asi vrea sa stiu de ce nu mai transmit si cei de la TVR?
    2 2
  • @roxy_goldy
    1991 - 1995 tvr, 1996 - 2001 pro tv, 2002 - 2010 tvr.

    @madalynayoana
    pentru ca nu au mai cumparat drepturile.
    4 0
  • in legatura cu formula 1
    sunt obsedat dupa masini.......ma fascineaza orice pe 2,3 sau 4 roti insa detest Formula 1(si in general sportu cu motor)chiar nu stiu de ce....
    imi place la nebunie insa WRC-ul.....doar din cauza lui Colin McRae...
    R.I.P
    2 10
  • @alll A scris careva vreun email pentru a depune plangere ca Koba nu a fost punctat ? Daca da sa imi spuneti si mie ce efect a avut. Eu l-am avut pe Petrov si nu mia fost punctat cu 230 de puncte cat luam pe el oricum in clasament mult.
    4 0
  • calificari
    Gap mare dintre prima si a cincea pozitie ocupata de Fernando, chiar si fata de Button. E destul de clar ca Red Bull si Mclaren sunt in lupta pentru titluri in acest moment. Ferrari impreuna cu Renault si Mercedes pot spera sa puncteze cat mai mult si, eventual sa revina la intoarcerea in Europa. Maine, cu ploaia prezenta pot aparea si surprize. Pentru Ferrari deocamdata, doar ploaia si o strategie de exceptie mai pot ajuta ca sa atinga podiumul. Schumi este in urma lui Rosberg. Nick, the quick, acolo unde ii este locul. Va fi foarte interesant duelul Vettel-Hamilton, insa eu, cu un start bun il vad pe Jenson favorit. Vom avea prima cursa unde fiabilitatea monoposturilor vor fi puse la grea incercare. Vedem maine. Ferrari totusi mai bine ca anul trecut pe acelasi circuit. Succes pe maine!
    4 2
  • ok?
    oare trebuie sa urmaresti intotdeauna cu ce se ocupa acesti "organizatori" selectezi un pilot si nu e punctat ,dar asta e regula ...
    pana la urma e vorba de respect pentru toti participantii la acest concurs.
    Particip de 3 ani la acest concurs si nu am postat niciodata ,consider ca e lipsa de profesionalism acesta atitudine a organizatorilor
    4 0
  • F1 Champ
    Din motive tehnice, niciun concurent nu a primit puncte pentru pilotul selectat in Grupa 3 in calificari, cu exceptia celor care au selectat unul cu cel mult 30 de minute inainte de inceperea calificarilor.

    Situatia va fi remediata in cel mai scurt timp posibil, dupa care un anunt pe acest subiect va fi facut in sectiunea de comentarii a acestei stiri.

    Ne cerem scuze si va multumim pentru intelegere.
    4 3
  • La start Alonso iar il ataca pe Button si Button il scoate afara de pe pista ca in Australia si Nick de la Renault poate trece de amandoi.. Oricum bravo Renault.
    2 2
  • @daniel
    Asteptam cu interes solutionarea problemei.
    Merci.
    2 0
  • Nu sunt fan McLaren dar...
    sunt bucuros că există o echipă care să preseze Red Bull.
    Dezamagitori Ferrari și Schumacher.
    Sunt fan Schumi și mă așteptam la astfel de rezultat, spun de câteva luni că este o plăcere să-l avem pe pistă dar vârsta și mașima Mercedes nu conlucrează cu el. Dar de la Ferrari mă așteptam mai mult.
    Mâine o să țin pumnii ptr Schumi ptr că este tradiție să fac acest lucru, și pentru Ham Ham că dominația Red Bull mă scoate din sărite.
    6 5
  • @Daniel
    Vreau sa spun ca nu a fost corect din partea voastra sa il introduceti in mijlocul weekendului pe Hulkenberg in grupa valorica 3 deoarece s-au resetat toate selectiile din aceea grupa si apoi lumea care nu a fost prezenta sa faca modificari in dimineata zilei de sambata a ramas cu ochii in soare fara niciun punct in calificari din grupa valorica 3. Sper ca aceste modificari si resprectiv nepunctari sa fie rezolvate in mod echitabil pentru toata lumea, pentru ca altfel se isca discutii, multe discutii.
    Si ca si parere personala, incercati sa nu mai faceti modificari la grupele de piloti in timpul unui weekend de cursa pentru ca iar se va ajunge la asa ceva. Daca va hotarati sa introduceti noi piloti sau sa modificati grupele, faceti-o in afara si inaintea weekedurilor.
    Sper ca toate astea sa se rezolve bine pentru toata lumea. Eu unul am fost dintre cei dezavantajati pentru ca nu am fost pe site dupa modificarile aduse si inainte de calificari.
    Numai bine!
    5 0
  • Schimbare pe grila a pole-ului
    Vettel pleaca de pe partea stanga a circuitului iar Hamilton de pe dreapta. Cica a fost o rugaminte a pilotilor ca pole-ul sa fie in partea stanga deoarece la Sepanga s-ar depune "marbles" ( in traducere ar insemna "marmura"). Totusi partea murdara continua sa ramana stanga deoarece pe acolo intra pilotii si tot stafful pe circuit. Acum sa vedem care va fi partea curata, si daca chiar s-a efectuat aceasta schimbare.
    2 3
  • F1 Champ - Anunt important
    Dintr-o eroare regretabila, Nico Hulkenberg a fost inclus in Grupa 3 Piloti in perioada cuprinsa intre Antrenamente 3 si Calificari. El a fost eliminat in scurt timp din Grupa 3 Piloti, insa in urma acestei actiuni toate selectiile pentru Calificari - Grupa 3 Piloti realizate de toti userii inscrisi in concurs au fost anulate automat de sistem.

    Din acest motiv, niciun user nu a primit puncte in calificari pentru selectia realizata initial in Grupa 3 Piloti, indiferent de pilotul care a fost selectat anterior. Exceptie fac userii care au observat la timp anularea selectiei initiale si care au selectat din nou un pilot pentru Grupa 3 Piloti.

    Din pacate, sistemul de calcul F1 Champ nu permite refacerea selectiei initiale pentru Calificari - Grupa 3 Piloti pentru fiecare user in parte. Din acest motiv, organizatorii F1 Champ au decis sa rezolve aceasta problema astfel:

    Toti userii inscrisi in concurs vor primi 0 (zero) puncte pentru Grupa 3 Piloti in calificari. Userii care au efectuat la timp o noua selectie pentru Grupa 3 Piloti in calificari vor primi de asemenea 0 (zero) puncte pentru pilotul respectiv, prin anularea punctajului obtinut in calificari la Grupa 3 Piloti.

    In acest mod, niciun user nu va fi avantajat in fata celorlalti, intrucat niciunul nu va primi puncte in Grupa 3 Piloti pentru calificari.

    Clasamentul complet si final al etapei Malaezia din F1 Champ, lista castigatorilor etapei si lista userilor inscrisi in etapa finala vor fi publicate in cursul zilei de luni. Punctele pentru cursa vor fi acordate in cursul zilei de duminica, insa clasamentul rezultat va avea statut provizoriu pana luni.

    Echipa Automarket isi cere scuze pentru aceste probleme si va multumeste pentru intelegere.
    3 11
  • not fair
    chiar si asa unii o sa fie avantajati ... asta pentru ca stergandu-se toate selectiiile pt grupa 3, in loc sa ramana cu pilotul ales pt cursa, cei care nu au observat greseala in program o sa aiba acum posibilitatea sa alega pt cursa intre 2 piloti ( cel "blocat" in calificari" si celalalt ramas) in timp ce restul raman cu pilotul selectat initial pt cursa
    2 0
  • @f1
    Sute de puncte pierdute!! Si nu numai eu; sute de participanti!! Etapa ratata, fara farmec.
    1 0
  • janick
    @f1; @veba
    Ramane farmecul sportului in sine, a performantelor pilotilor. Etapa f1Champ s-a dovedit una fatalista; oricum multi au gustat aceasta etapa de f1Champ ca fiind destul de amara! Sa nu te poti increde in ce ai postat e ca si cum ai trage barca pe uscat: sa faci doar jocul, cui? Pacat de etapa; ma consolez si sper in spectacolul de pe circuit ca noi nu suntem in stare sa respectam o regula!!
    1 0
  • Probleme !
    Problema este la faptul ca s-au facut anumite strategii de etapa si atentie nu doar pentru un eveniment F1, astfel incat unii au castigat ceva puncte in plus fata de altii, in functie de ce pilot au avut selectat !
    Ce s-ar fi intamplat daca aceasta problema aparea la pilotii din primele 2 grupe valorice ? Acolo puteau fi diferente de puncte si mai mari !!
    Oricum, trebuie sa inteleaga si administratorii acestui concurs (nu doar noi userii) ca acesta este un concurs de MANAGER si atentie era vorba despre Manager pentru intregul an competitional, dar incep sa-mi dau deama ca de fapt este un concurs despre Manageri de etapa, atat cat nu conteaza cum iti "manageroezi" echipa pentru un intreg sezon, dar asta este o alta "chestie" a noului regulament, care acum incepe sa iasa la iveala...!
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru