Mercedes E-Klasse primeşte o cutie automată cu 9 trepte

de Bogdan Mirică
Luni, 22.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a anunţat că actualul E-Klasse facelift va primi o cutie automată cu 9 trepte. Ea se va numi 9G-Tronic şi va fi disponibilă pe versiunea E350 BlueTec.

Mercedes a anunţat oficial introducerea unei cutii automate cu nouă trepte în gama actualului E-Klasse. Berlina de segment E va adopta transmisia pe versiunea E350 BlueTec, aceasta urmând să ia locul vechii unităţi 7G-Tronic.

Cutia se va numi 9G-Tronic şi va avea rolul de a propulsa modelul german de la 0 la 100 de km/h în 6.6 secunde. Timpul este similar cu cel obţinut atunci când E350 Bluetec era oferit alături de transmisia veche 7G-Tronic. Cu toate acestea, clienţii care optează pentru cele 9 rapoarte vor fi răsplătiţi cu un consum îmbunătăţit.

Potrivit comunicatului oficial, cele două trepte în plus, precum şi instalarea unui sistem start-stop, au rolul de a reduce media consumului de la 5.5 litri la numai 5.3 litri. Emisiile scad şi ele de la 144 la 138 de g/km. În mediul urban, modelul german promite un consum de numai 6.4 litri/100 de km, în vreme ce rularea extraurbană va garanta o valoare de 4.7 litri/100 de km.

Esential 5.3 litri este consumul obţinut de versiunea E350 BlueTec cu ajutorul cutiei 9G-Tronic.
Alături de această noutate, gama E-Klasse a mai primit şi alte îmbunătăţiri.
Printre ele se numără şi renunţarea la cutia manuală cu şase trepte, oferită în standard pe versiunea E220 CDI şi înlocuirea ei cu automata 7G-Tronic. Schimbarea aduce un consum mediu mai mic, de 4.4 litri/100 de km, şi o valoare a emisiilor de numai 114 g/km, suficient pentru a respecta normele de poluare Euro 6.

Gama lui E-Klasse va include şi o versiune alimentată cu gaz natural, botezată cu indicativul E200 NGD.

via Mercedes

Comentarii (10)

  • cele 2 trepte in plus fix in oras ajuta la consum... doar daca te afli pe o autostrada care traverseaza orasul... :)
    25 22
  • serios?
    este incredibil cum o prostie monumentala primeste 10 like-uri

    cele doua trepte in plus permit o optimizare a etajarii treptelor care se traduce prin turatii mai mici inainte de schimbarea treptei si deci un consum mai mic.
    35 7
  • vor ajunge astia cu treptele la masina fix ca si Iphone-ul cu generatiile,
    doar ca industria auto are un avans considerabil :))
    14 3
  • Lucian
    Sunt fan Mercedes, pentru mine fiind marca de suflet. Dar... nu pot sa nu fiu rautacios si sa intreb daca a meritat efortul de a produce aceasta cutie de viteze doar pentru a reduce consumul cu 0,2 l (nesemnificativ pentru cineva care cumpara un E-Klasse nou).
    23 8
  • Vasilica
    Ce ziceti le da eclipsa totala la restul ?
    9 11
  • abia astept cutia cu 69 de trepte :))))
    17 8
  • Norbert
    Exista si dezavantajul retrogradarii treptelor. Ruland econom in treapta a 9-a este cam greu sa accelerezi puternic instantaneu. Pana retrogradeaza 5 trepte de exemplu dureaza ceva.
    6 7
  • De ce nu o CVT- cutie cu variatie continuua??
    1 2
  • Si consumul,obtinut in laborator in conditii ...nemtesti.Pt ca eu cumpar masina sa merg cu ea in laborator nu pe strada unde infuleca cu cel putin 2-3L in plus.
    Eu am si un Albea omologat cu 168g/km de CO2(adica 6,8L/100km) omologat probabil pe circuit de F1 ca eu nu sar de 5/100 vara si 5,5/100 iarna.
    Acuma va intreb retoric,merg si eu cu ea la laborator?Poate mai dau jos cateva grame de CO2.
    2 6
  • @AM_C pentru ca CVT este cu anii lumina in spatele acestei bijuterii 9G. Cauta review-uri si o sa vezi ca un CVT este dezamagire totala comparativ cu o automata moderna
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru