BMW Seria 6 Gran Turismo: înlocuitorul lui Seria 5 GT se prezintă în primele poze oficiale

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 14.06.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cine a zis că GT-urile nu mai sunt la modă s-a înșelat amarnic. BMW nu renunță la acest concept și lansează Seria 6 Gran Turismo.

BMW reușește să ne surprindă încă o dată. Nemții au prezentat azi noapte primele imagini și au oferit primele detalii despre Seria 6 Gran Turismo. Modelul va fi expus în premieră internațională în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din toamna acestui an.

Lansarea pe piață va avea loc în noiembrie, iar pentru început vor exista trei versiuni de motorizare. Varianta de bază se numește 630i Gran Turismo și integrează motorul de 2.0 litri de 258 CP și 400 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 6.3 secunde, iar consumul mediu mixt anunțat de producător se cifrează la 6.2 l/100 km.

A doua versiune oferită de BMW se numește 640i Grand Turismo și va fi disponibilă și cu sistemul de tracțiune integrală xDrive. Agregatul se laudă cu 340 CP și 450 Nm. Sprintul 0 - 100 km/h are loc în 5.4 secunde (5.3 secunde cu xDrive), iar consumul mediu de carburant va fi de 7.0 l/100, respectiv 7.7 l/100 de kilometri pentru varianta cu tracțiune integrală.

Urmareste Automarket
Fanii motoarelor diesel vor avea la dispoziței varianta 630d Gran Turismo.
Unitatea de 3.0 litri produce 265 CP și un cuplu motor maxim de 620 Nm. Opțional, clienții pot opta și pentru sistemul xDrive. Accelerația 0 - 100 km/h se desfășoară în 6.1 secunde (6.0 secunde cu xDrive), iar consumul anunțat este de 4.9 l/100 km, respectiv 5.5 l/100 km în cazul variantei cu xDrive.

Indiferent de motorizarea aleasă, cutia de viteze automată cu opt rapoarte este oferită standard.

BMW Seria 6 Gran Turismo măsoară 5.091 de milimetri lungime, 1.902 milimetri lățime și are o înălțime de 1.538 de milimetri. Ampatamentul are 3.070 de milimetri, iar portbagajul poate înghiți până la 610 litri. Prin rabatarea scaunelor spate, spațiul de depozitare crește până la 1.800 de litri.

Esential 3 motorizări sunt disponibile în momentul lansării
Din punct de vedere estetic, lucrurile sunt cunoscute. Zona frontală se înscrie în filozofia pe care deja o cunoaștem. Linia plafonului este specifică modelelor coupe. Aceasta coboară către portbagaj și se încheie cu un eleron cu extindere automată. Stopurile au un look 3D, o premieră pentru limbajul de design folosit de nemți până acum.

Interiorul lui BMW Seria 6 Gran Turismo preia elementele pe care le știm deja de pe Seria 5 și Seria 7.

Punctul de atracție îl reprezintă sistemul iDrive care integrează un ecran central tactil de 10.25 de inchi. Așa cum era normal, nemții au introdus și modulul de control prin gesturi. În echiparea standard, Seria 6 Gran Turismo oferă Collision and Pedestrian Warning cu City Collision Mitigation. Pe lista de opționale, nemții au pus versiunea revizuită a sistemului cruise control activ cu funcție Stop & Go, asistentul de direcție și menținere a benzii și Remote Control Parking.

Comentarii (16)

  • Cred că arată o idee mai bine decât fosta generație, dar va avea aceleași rezultate la vânzări, adică slabe. După părerea mea reprezintă o alternativă la X6, una mai logică, în variantele cu xdrive nu văd ce dezavantaje ai avea față de un X6.
    15 3
  • Ai dreptate.
    Suplimentar cred ca este un vector de imagine pentru BMW, nu e construita pentru profit. Doar ca denumirea, desi logica avand in vedere numerotarea pară a coupeurilor, mi se pare nepotrivita avand in vedere ca seria 6 va arata diferit de 5 si 7 judecand dupa modelul trecut.
    8 0
  • @Tibi

    Seria 6 va dispărea ca denumire, fiind înlocuită de seria 8.
    8 2
  • @Tibi

    i3, i8...astia mi se par vectori de imagine (si viitorul serie 8), dar sa continuii in pierdere sinucigas cu generatia a 2 a, ma rog redenumita, mi s-ar parea cel putin dubios. Cocoshatul de la Notre Dame aduce banuti, si cum principalele vanzari sunt de la chinezi, seria 5 trebuie sa reconfirme chiar daca n-are o masa prea mare de clienti.
    3 1
  • ptiu...seria 6 GT trebuie sa reconfirme
    1 1
  • Hai ma BMW ce dracu faci.......din coupe-uri si sedan-uri cu tenta sport.....ai ajuns sa construiesti monovolume si masini de teren?????
    Nu era de ajuns seria 5 Touring????Si nici X5????
    Pt. cine si pt. ce se construieste masina asta?????pt . sportivitate nicidecum.....
    11 3
  • Oribil, in opinia mea! Pur si simplu actuala linie de design BMW nu se potriveste pe o asemenea caroserie.
    11 8
  • Coradrian
    Ceva mai urat nu mi-a fost dat sa vad ! BMW fabrica masini din ce in ce mai urate....
    15 12
  • babacloanta
    Inca o bila neagra pentru BMW. Cu astfel de creatii nu au sanse sa se intoarca pe prima pozitie. Come on BMW you can do better!
    11 10
  • Ok , nici eu nu sunt fan acestor modele, dar sa spui ca aceasta masina e oribila si nu stiu eu ce, trebuie sa ai probleme mari la rotitele de la cap, sa nu ai treaba deloc cu acest subiect (masini) sau chiar sa urasti in cel mai urat mod aceasta marca.
    Cum naiba sa spuneti ma ca e oribila si alte cacaturi? Pai unii nu au nici permis sau se plimba in masini de 2-3 mii de euro, dar noi avem fite si ne permitem sa ii desconsideram pe inginerii de la BMW =)))))) Chiar asa inculti sunt unii oameni din tara asta :))) ?
    Pun pariu ca oricare de mai sus si-ar dorii doar sa se urce in acest model, dar sa il si detina ? Pana la urma si celelalte marci auto Audi si MB fac niste modele de zici ca sunt masini speciale de comedie dar nu cred ca suntem noi in masura sa ii criticam
    10 10
  • Cineva
    @As
    Nu mai spune. Dar cine e in masura sa ii critice ? Dumnezeu cumva ? Apropo...designer-ul acestui model nu e inginer. E doar un design-er care la betie a creeat aceasta hidosenie. Asa ca poate fi criticat si de un boschetar. Masina e urata si punct. Asa cum seria 6 fie el si grand coupe e de vis, asa e asta un cosmar !
    3 3
  • @vianu

    Pare greu de crezut, dar Europa rămâne cea mai mare piață pentru Bmw, China poate deveni în viitor.
    5 1
  • carcotasu
    Considerand alegerile BMW din trecut in materie de design, masinuta asta e o struto-camila frumusica adica nu pare disproportionata cum era la alte serii. GT nu isi mai are rostul in seria 3 si 5 dar intr-o masina de talie mai mare, cum ar fi seria 6, eu zic ca e pozitionata foarte bine.
    3 0
  • nu contest, dar pentru fosta Serie 5 GT (la care faceam referire), China a detinut ponderea
    4 0
  • Arogantul
    ce porcarie, nu mai are nimic din prestanta seriei 6
    8 2
  • inexorabil
    Nu zice nimeni să nu te ȋncumeți la o evoluție a arhitecturii, dar, măi, tati, “obezitatea” nu ȋnseamnă progres!

    Să te delectezi cu o odisee captivantă precum cea a lui BMW 328 și apoi să-ți vină scroafa asta ȋn aceiași ochi ai minții și ȋn aceeași zi…ce poate fi mai absurd?

    @As, ȋntr-adevăr, nu suntem noi specialiștii ȋn măsură să evalueze ȋn mod judicios, dar, dacă propria ta istorie nu mai suscită nicio semnificație pentru propria ta viziune, atunci se poate considera că te mai caracterizează și te mai animă vreun har, vreo artă?

    Tragic: ȋn ziua de astăzi, “valabil” și “vandabil” au devenit antonime…

    Ȋl ȋnțeleg pe @tzenu ȋn sufletul lui de BMW-ist statornic. Dar tot atât de adevărat este faptul că logica actuală a producătorilor nu gravitează ȋn jurul preferințelor “puriștilor”. Și evident că nu se justifică orice bizarerie pe care ți-ai permite-o doar pentru că ți-ai creat un renume, cu ecou peren.

    “Dar lăsați măcar strămoșii ca să doarmă-n colb de cronici / Din trecutul de mărire v-ar privi cel mult ironici” (Scrisoarea III).
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru