160 sau 190 CP? Nissan X-Trail pregătește un un motor diesel mai puternic pe facelift-ul din 2017

de Mircea Meşter
Joi, 06.10.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan vrea ca X-Trail să țină pasul cu noile lansări din segment și vizează prezentarea unui motor diesel mai puternic decât actualul 1.6 de 130 de cai care reprezintă versiunea de top în gamă.

Nissan s-a specializat în ultimii ani pe crossovere, iar gama s-a simplificat mult odată cu eliminarea din program a lui Qashqai+2, model "înghițit" de noua generație X-Trail, ceva mai domesticită și mai adaptată pentru asfalt decât generațiile sale anterioare. Odată cu renunțarea la aspectul tipic utilitar, adaptarea lui X-Trail nu s-a văzut însă și în gama de motorizări, acolo unde SUV-ul cu șapte locuri al celor de la Nissan a rămas blocat în motoarele pe care le oferă și fratele ceva mai mic, bestseller-ul Qashqai.

Ei bine, acest lucru urmează să se schimbe începând cu facelift-ul pe care îl va primi X-trail în cursul anului viitor, anunțat deja acum câteva săptămâni de "fratele" american Nissan Rogue. Conform presei britanice, Nissan vrea ca X-Trail să țină pasul cu noile apariții din segment (a se citi "noul Skoda Kodiaq") și plănuiește o versiune diesel ceva mai puternică care să ofere alternativă la motorizările mai puternice ale concurenței.

În acest moment, cel mai puternic motor diesel disponibil pe X-Trail este un 1.6 dCi de 130 de cai putere, în timp ce SUV-ul Skoda care se bate direct cu X-trail pentru clienți mizează implicit pe un 2.0 TDI declinat în două versiuni de putere: 150 și 190 CP.

Mai mult, Kia Sorento și Hyundai Santa Fe oferă și ele motoare mai puternice, versiunile 2.2 diesel ale acestora oferind 200 de cai putere

Conform primelor informații, motorul pe care Nissan îl pregătește pe noul X-Trail va fi ales între 1.6 dCi de 160 CP (existent deja pe Renault Talisman și Espace, de exemplu) și un 2.0 dCi de 190 de cai putere pe care Renault-Nissan îl oferă deja pe piețe non-europene, urmând să fie adus la standardele Euro6 înainte de a fi pus pe piață.

via Autoexpress

Comentarii (4)

  • Daca le ofera tot in combinatie cu CVT...
    6 1
  • someone
    am 2 intrebari: - ce alta piata non-europeana e mai importanta decat europa , astfel incat sa ofere doar acolo ( pana acum ) acest motor de 190 cai?
    - de ce nu ambele motoare, atat 160 cat si 190 cai?
    5 1
  • mircea
    @someone
    2.0 177 CP în Coreea de Sud pe Renault Koleos, de exemplu. De văzut dacă vine și în Europa cu motorul ăsta.
    2 1
  • rotila
    s-ar putea sa nu se stie. nimic concret.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru