Alfa Romeo pregătește un SUV electric de segment B: lansare așteptată în 2022

de Paul Cosma
Luni, 01.06.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Alfa Romeo pregătește un SUV electric de segment B, a cărui lansare este așteptată în 2022. Noul SUV subcompact ar urma să fie primul model Alfa Romeo construit pe o platformă a grupului PSA.

Alfa Romeo a anunțat recent că modelul Giulietta va fi eliminat din gamă în acest an, locul său urmând să fie luat de noul SUV Tonale.

Cel puțin temporar, constructorul italian va avea în ofertă doar Giulia și Stelvio, însă gama va fi extinsă cu noul Tonale, SUV-ul compact cu versiune plug-in hybrid ce va fi lansat până la sfârșitul lui 2020.

În plus, Alfa Romeo pregătește și un SUV electric de segment B, a cărui lansare este așteptată în 2022. Cu un trio de SUV-uri și sedanul Giulia, italienii speră să atingă vânzări anuale de 400.000 de unități.

Viitorul SUV electric subcompact ar urma să fie primul model Alfa Romeo construit pe o platformă a grupului PSA, ca urmare a fuziunii cu Fiat-Chrysler.

Italienii dau asigurări că noul SUV nu va copia designul lui Tonale: “Nu vrem să avem un copy-paste în gamă, deoarece fiecare segment are personalitatea sa, iar clienții au așteptări diferite”.

Alfa Romeo vrea ca viitorul SUV electric să nu fie doar “sportiv”, ci și un model care să transmită clienților că poate fi condus într-un mod “confortabil”.

“Segmentul B este probabil cea mai bună soluție pentru un SUV electric, din perspectiva autonomiei, iar infrastructura de încărcare va fi și mai bună până la momentul lansării,” a explicat constructorul italian.

Via Autocar

Comentarii (9)

  • someone
    as putea paria ca va avea un motor de 136 cai si o baterie de 50kw. oare va mai fi o alfa adevarata?
    13 3
  • In 2019 Alfa a vandut sub 150.000 de unitati, cu doua noi SUV-uri poate va mai creste, dar greu de crezut ca va ajunge la 400.000, Stelvio va fi invechit peste doi ani, Giulia sa spunem ca este in regula, dar nu poate face volume mari, iar pe viitor cred ca toate noile modele vor fi pe platforme PSA, raman sceptic cu privire la viitorul marcii.
    13 4
  • Mai bine mai puţin dar bun, decât mult şi prost
    14 6
  • Si tu ai doua Alfe in garaj, Edikk ? In cazul Alfa, mai putin va insemna disparitia.
    14 6
  • Alfa vinde mai multe maşini (şi mai scumpe) în Italia, decât Dacia în România

    mai lăsaţi poveştile cu falimentul

    Şi apropo

    FCA are aproape dublu capitalizare decât PSA !!

    Hai citeşte fraza de mai sus de 3 ori şi la culcare.
    11 6
  • Tot FCA au primit (printre) primii împrumut garantat de miliarde de euro

    Aşa că stai liniştit, FCA este momentan foarte bine.
    7 8
  • Ia zi tu specialistule in masini, cat a vandut Alfa in Italia, anul trecut ? Iti dau un indiciu, a vandut mult sub Dacia in.Romania, daca tot ai facut aceasta comparatie. Ai condus in viata ta o Alfa ? Ma indoiesc, vorbesti cai verzi pe pereti, FCA, capitalizare peste PSA, ce sa mai, nu stiu cum.nu te cauta concernele.

    Ia spune, cati oameni are in consiliul de administratie FCA si cati are PSA, in viitorul concern ? Dupa ce afli, vei sti si cine va decide.

    Maretul grup FCA ce face cu Lancia ? Ca doar are capitalizare dubla. Asa ai latrat si de Nissan, ani de zile pe aici, ca-i super, are niste proiecte mari pe teava, sistem e-power, e-pedala, cum e ? Cand nu ai produse, gama noua, te duci in jos, mai vine si o pandemie, big problems, dar ce spun eu aici, bat campii.
    16 6
  • someone
    @ edikk: dupa cum ai vb cu dan intr-unul din comment-uri ( citeste fraza de 3 ori si la culcare ) nu se supara nimeni daca vei fi catalogat cretin. tu spui ca alfa vinde fata de dacia mai mult sau mai putin: dacia, la potentialul si istoria ei, vinde excelent acum. alfa, la istoria si potentialul si grupul din care face parte, vinde dezastruos acum.
    daca alfa si fca o duc asa de bine, de ce in luna iunie e la a 2-a incercare de a se lipi cu un alt grup? de ce alfa scoate primul model electric dupa lipirea de psa , pe platforma si tehnologie psa? pentru ca o duc asa de bine? nu cred
    14 4
  • Bine, îmi cer scuze pentru fraza cu citeşte de 3 ori....

    Dar sunt sătul că mereu afirmăm falimentul italienilor, în timp ce germanii apreciaţi ne-au minţit în faţă

    FCA se uneşte cu PSA pentru a mări profiturile, pentru a ajunge în jur de 8-10 milioane maşini pe an pe concern

    De Nissan, am sperat multe, au o bijuterie în casă dar nu o folosesc. Încă nu îmi vine să cred ce incompetenţi sunt. Dealtfel faza cu Ghosn arestat a demonstrat acest lucru.
    Eu am estimat că puteau face multe, dar dacă erau normali la cap, aşa nu e vina mea dacă sunt... japonezii cum sunt.

    Apoi a venit şi corona virus. Nimeni nu a anticipat acest lucru, nici Bill Gates.
    9 9

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru